Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Ok har en:

Du knebler en kar, setter en fiskekrok i hvert øyeeple og fester det til en dør til et do. han sitter på innsiden med to fiskekroker i hvert øyeeple på doet knytt fast. Du har da en person til som har spist seg god og mett på mat, og i maten har du på forhånd hatt avføringsmiddel, hold ham igjen til han må løpe på do. Han røsker i døren og resten sier seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger:

 

En plasmabrenner

Noe du kan brenne med plasmabrenneren

 

Så brenner du den tingen med plasmabrenneren rett foran øynene på offer, med solbriller selv. Dette vil resultere i at synsnervene brenner seg selv, og dette gjør, etter hva jeg vet, JÆVLIG vondt.

Lenke til kommentar
Skjære inn et par kapitler fra Bibelen med skalpell på ryggen er sikkert også rimelig greit vondt.

7033832[/snapback]

Syke, kristne tøs.

 

Ellers kom jeg på at et billig alternativ til strøm er balltrær innpakket i våte håndklær: påfører like god smerte som vanlig juling, men etterlater ikke merker og ødelegger ikke så mye vev. Sikt på nyrene.

 

 

Ellers er det nok en del ting som fort kunne fått meg til å snakke selv om det ikke påførte meg noen skade; f.eks. om noen gjør grufulle ting mot familiemedlemmer/venner eller hunden min :cry:

Om jeg hadde fått fatt i noen som gjorde noe dritt mot hunden min hadde jeg atomisert dem med mindre noen kunne stoppet meg først. Sørget for å gni skallen først, så resten av kroppen, så hardt og lenge mot asfalten at de hadde dekket utallige kvadratmeter.

Lenke til kommentar
det er jo vondt når det svir som mest da...

Og tenk deg mange sånne overalt på kroppen...:confused:

 

og hvis offeret har sprøyteskrekk i tillegg :dribble:

 

har ikke sprøyteskrekk hvis dere lurte :p

7033182[/snapback]

Kom nettopp hjem fra en behandling som innebar en hel haug med 3toms-nåler stukket inn i lår og korsrygg. Ganske heftig da de bunnet i musklene, men det skulle visst være effektivt.

Lenke til kommentar

Er ikke noe pes med sprøyter så lenge nålene er tynne nok. Det kan være ubehagelig om sykepleier må ha sprøyta inne en stund f.eks. i armen for å sette en ml eller to med div injeksjoner, og hun kontinuerlig pirker borti områder som har en del nerver så armen rister osv, men direkte vondt er det jo aldri.

Det må nok gjøres med ganske gammeldagse sprøyer om det skal være smertefullt å ta sprøyter.

 

"Gjør det vondt?" "Åh, jeg trodde ikke du hadde satt sprøyta enda".

Lenke til kommentar

Denne måten (takk til egeulf) tar nok kaka.

 

One particularly gruesome form of impalement involved being forced to stand over a wide stake which was just tall enough that it penetrated the victim's rectum deeply. This left them unable to remove themselves, or to sit. As their legs tired, they would slowly sink onto the stake, which eventually would cause mortal damage, but only over the course of hours, or even days.

Lenke til kommentar
Denne måten (takk til egeulf) tar nok kaka.

 

One particularly gruesome form of impalement involved being forced to stand over a wide stake which was just tall enough that it penetrated the victim's rectum deeply. This left them unable to remove themselves, or to sit. As their legs tired, they would slowly sink onto the stake, which eventually would cause mortal damage, but only over the course of hours, or even days.

7035853[/snapback]

Hm, jeg har selv klippet den ut fra denne tråden, så æren tilfaller ikke meg.
Lenke til kommentar

I Tower Of London var det mang en torturmaskin.

Bordet man fester armer og bein i og langsomt strekker dem til hver sin retning er jo en klassiker, bare MacGyver som holder ut den.

Husker også en metode der man ble bundet fast i en 4 meter høy påle, midt i ett basseng på 5m. Bassenget fylles langsomt opp med 2cm vannstigning i minuttet.

Og når kompisen som henger på stolpen også forstår 4meter påle ikke vil holde han oppe av 5meter vann tror jeg han har det temmelig fært når vannet begynner å nå brystet.

Lenke til kommentar

Mye bra forslag her:

 

I'll fuckin

I'll fuckin tie you to a fuckin bedpost

with your ass cheeks spread out and shit

Right?

Put a hanger on a fuckin stove and let that shit sit there

for like a half hour

Take it off and stick it in your ass slow like

Tssssssss

 

Yeah, I'll fuckin

Yeah I'll fuckin lay your nuts on a fuckin dresser

Just your nuts layin on a fuckin dresser

And bang them shits with a spiked fuckin bat

 

I'll fuckin

I'll fuckin pull your fuckin tongue out your fuckin mouth

and stab the shit with a rusty screwdriver, BLAOWW!!

 

I'll fuckin hang you by your fuckin dick

off a fuckin twelve sto-story building out this motherfucker

 

I'll fuckin

I'll fuckin

sew your asshole closed, and keep feedin you

and feedin you, and feedin you, and feedin you

:)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Mye bra forslag her:

 

I'll fuckin

I'll fuckin tie you to a fuckin bedpost

with your ass cheeks spread out and shit

Right?

Put a hanger on a fuckin stove and let that shit sit there

for like a half hour

Take it off and stick it in your ass slow like

Tssssssss

 

Yeah, I'll fuckin

Yeah I'll fuckin lay your nuts on a fuckin dresser

Just your nuts layin on a fuckin dresser

And bang them shits with a spiked fuckin bat

 

I'll fuckin

I'll fuckin pull your fuckin tongue out your fuckin mouth

and stab the shit with a rusty screwdriver, BLAOWW!!

 

I'll fuckin hang you by your fuckin dick

off a fuckin twelve sto-story building out this motherfucker

 

I'll fuckin

I'll fuckin

sew your asshole closed, and keep feedin you

and feedin you, and feedin you, and feedin you

:)

7037092[/snapback]

Yo Meth the mailman, yo Ghost let 'em in!

 

Haeheahahe, aldri ledd mer av en tråd.

 

<3<3<3<3<3<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...