Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Badekar + Isbiter + Tau = Ouch. Fyll et badekar med isbiter og legg offeret i det.

7040039[/snapback]

Eller enda bedre, lag en stor isblokk som du fyller med barberblader (du må selvfølgelig lage blokken bit for bit for å få bladene jevnt fordelt rundt i blokken og så de skal stå ordentlig (rett opp)).

 

Så binder du noen fast til en vegg slik at de må stå på den isblokken, sett en varmeomn vedsiden av blokken så den smelter sakte men sikkert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å bli bundet fast oppå en maurtue med Bullet Ants, da snakker vi smerte.

7019867[/snapback]

 

Tror denne er ganske ille. Så noe lignende på TV for en stund tilbake.

 

Jeg har hørt at man skal få ganske store smerter av å bli stukket av nebbdyr og. Kunne sikkert blitt brukt til tortur på en eller annen måte. ;)

 

Står noe om dem her..

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

The males have poison like a snake in spurs on their hind legs. The poison can kill a dog and cause extreme pain in people.
Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar

En kamerat av meg foreslo en torturmetode som gikk ut på å binde en person fast til en benk, sette propper i vedkommenes ører og spille små biter av verdens mest kjente landeplager. F.eks starten av et refreng som plutselig stopper og en ny sang begynner og det samme skjer om og om igjen. Vet ikke helt om jeg hadde følt meg torturert men det hadde vært artig å sjekke. Irriterende ville det nok i allefall blitt.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg foreslo en torturmetode som gikk ut på å binde en person fast til en benk, sette propper i vedkommenes ører og spille små biter av verdens mest kjente landeplager. F.eks starten av et refreng som plutselig stopper og en ny sang begynner og det samme skjer om og om igjen. Vet ikke helt om jeg hadde følt meg torturert men det hadde vært artig å sjekke. Irriterende ville det nok i allefall blitt.

 

:hmm:

7041823[/snapback]

 

Tror man hadde blitt litt gæern i hodet etter en stund.

Lenke til kommentar
Jeg synes mange av forslagene som dukker opp er såkalte "James bond metoder", slike som skal være fancy på film.

7041595[/snapback]

 

når vi er inne på james bond :)

gi en persom gift, for så å gi motgift etter den har virket en stund.

7041882[/snapback]

 

 

Torture north Korean-style :fun:

Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

Minner meg om en annen variant av denne. Den involverte derimot to kanadiske homser....

 

Apropos Hostel, kutte akilles anyone?

 

RHCP er også et kjent band som er blitt brukt i flere tortur-tilfeller. Du setter personen i et rom, og kjører RHCP over lang tid, på høyt volum.

Lenke til kommentar
På en eller annen grotesk måte, lukk igjen "bakdøra" på en mann. Fest han deretter til en stol, og tvangsfor han med 20 Lakerol-pakker.

 

:) Det vil bli ugly.

7043194[/snapback]

Denne skulle vel sette en stopper for det meste (12,7cm i diameter):

post-20565-1160511783_thumb.jpg

Egentlig kan du jo bare fore vedkommende på masse mat og så gi avføringsmiddel elns. Laxabon er jo tortur nok i seg selv.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

hvis du vil at noen skal få vondt kan du nappe / rive av håret til en person, ikke godt å vite at du blir stygg samtidig som du får vondt underveis...

hjelper godt på hvis personen er hårsår :p

 

 

ellers kan man binde en tråd rundt armer eller bein kjempestramt å bare vente på at blodet sprenger seg igjennom (vet ikke om det gjør det men bare en måte å finne ut av det på :!:

Lenke til kommentar
OG, Ernie, det sies at rotfylling(borring i tennene) er hundre tusen ganger vondere en å trekke.

7040025[/snapback]

Hvordan kan man vite det? Er det noen som faktisk har prøvd å trekke tenner uten bedøvelse? :huh:

7040071[/snapback]

De gjorde jo det hele tida i gamle dager. Vet om en som måtte få tanna knust uten bedøvelse (allergisk mot bedøvelse og tanna satt fast). Har hørt om flere som har måttet få tanna knust for å få den ut, men da har de fleste hatt bedøvelse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...