Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan jo fortsatt bruke gassveis, tror man merker det ganske bra.

7051505[/snapback]

Gassveis kan nok sikkert være roten til mye vondt ja.

 

Jeg har også fundert litt på en annen torturmetode.

Den går ut på å plassere en naken person i et syllinder formrt bur. Akuratt lite nok til at offert ikke kan legge seg ned. Dette buret er strømførende, den ene polariteten er koblet til buret, mens den andre polariteten er koblet til offerets ben slik at offeret først får strøm når han/henne kommer nær buret. Stømmen som offeret blir utsatt for er ikke dødelig, men såpass smertefull at man ikke ønsker å være nær buret.

Så offeret må altså stå oppreist hele tide uten noen mulighet til å lene seg mot noe, man har da heller ikke mulighet til å sove.

Den utmattelsen offeret blir utsatt for på sikt tror jeg er helt jævelig, både fysisk og psykisk.

 

EDIT: Glømte å nevne at offeret må være naken.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Man kan jo fortsatt bruke gassveis, tror man merker det ganske bra.

7051505[/snapback]

Gassveis kan nok sikkert være roten til mye vondt ja.

 

Jeg har også fundert litt på en annen torturmetode.

Den går ut på å plassere en naken person i et syllinder formrt bur. Akuratt lite nok til at offert ikke kan legge seg ned. Dette buret er strømførende, den ene polariteten er koblet til buret, mens den andre polariteten er koblet til offerets ben slik at offeret først får strøm når han/henne kommer nær buret. Stømmen som offeret blir utsatt for er ikke dødelig, men såpass smertefull at man ikke ønsker å være nær buret.

Så offeret må altså stå oppreist hele tide uten noen mulighet til å lene seg mot noe, man har da heller ikke mulighet til å sove.

Den utmattelsen offeret blir utsatt for på sikt tror jeg er helt jævelig, både fysisk og psykisk.

 

EDIT: Glømte å nevne at offeret må være naken.

7051643[/snapback]

Kan igrunn ha en polaritet på gulvet laget av metall og en annen polaritet på buret også av metall. Når offeret er barbeint kan han ikke være i kontakt med buret og gulvet samtidig :). Høres ganske jævlig ut, ja. :D

Lenke til kommentar

Barber offeret på hodet, bind offerte så til en stødig stol. Hodet også. Så henger du opp en bøtte, gammel kaffekanne e.l. av metall, varmer opp vannet til 100 grader celsius (pass på at vannet holder seg like varmt hele tiden), så lager du et lite hull som vannet kan dryppe ifra, ned på offerets hode. En til to dråper i sekundet burde funke bra.

 

Etter en stund så skal det vistnok føles som piskeslag mot hodet.

 

Eller hva med å bore/knekke tenner for å så tvinge kaldt vann ned i munnen på offeret? Det burde være relativt smertefullt.

Lenke til kommentar
Man kan jo fortsatt bruke gassveis, tror man merker det ganske bra.

7051505[/snapback]

Gassveis kan nok sikkert være roten til mye vondt ja.

 

Jeg har også fundert litt på en annen torturmetode.

Den går ut på å plassere en naken person i et syllinder formrt bur. Akuratt lite nok til at offert ikke kan legge seg ned. Dette buret er strømførende, den ene polariteten er koblet til buret, mens den andre polariteten er koblet til offerets ben slik at offeret først får strøm når han/henne kommer nær buret. Stømmen som offeret blir utsatt for er ikke dødelig, men såpass smertefull at man ikke ønsker å være nær buret.

Så offeret må altså stå oppreist hele tide uten noen mulighet til å lene seg mot noe, man har da heller ikke mulighet til å sove.

Den utmattelsen offeret blir utsatt for på sikt tror jeg er helt jævelig, både fysisk og psykisk.

 

EDIT: Glømte å nevne at offeret må være naken.

7051643[/snapback]

Kan igrunn ha en polaritet på gulvet laget av metall og en annen polaritet på buret også av metall. Når offeret er barbeint kan han ikke være i kontakt med buret og gulvet samtidig :). Høres ganske jævlig ut, ja. :D

7051736[/snapback]

 

Jeg tenkte på det med gulvet, men så kom jeg på at da kan jo offeret klatre i buret for å ungå støt, det vill man som torturist ungå.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest alle postene her så det er fint mulig at dette er nevnt tidligere.

 

1. Spise Gullbrød med sølvpapiret på.

2. Høre "oops i did it again" med B.Spears MENS du tygger gullbrød MED sølvpapir på.

3. Få nappet ut en plombe i tanna å grave litt nedi på nerva med en knappenål.

3. Å tygge på avfalt hår som har ligget ukevis i dusjsluket.

4. Leve i sølibat i 1 år mens du jobber som modellfotograf.

 

Tom for ideer.. nr.1 her har vel de fleste av oss gjort da,bare ufrivillig. :)

Lenke til kommentar

Kommer på stadig fler her.

Denne ble brukt med stort hell av tyskerne under 2. verdenskrig. Gjerna da også bare for faen.

 

Ta et stk nakent menneske og bind han/hun fast ute om vinteren. La personen stå der en god stund før man så tar å heller varmt vann over dem. Gjenta helt til du oppnår det du vil eller personen dør.

 

Lykke til :)

Endret av MemorY
Lenke til kommentar
Hva med å holde en person våken veldig lenge samtidig som stresser han/hun veldig mye. Tror ikke at det er så mange som hadde takla det så veldig lenge.

7051353[/snapback]

 

Det er vel den mest effektive metoden ja, gjerne uten annen føde en vann.

7054235[/snapback]

 

Kan skrive under på at det er meget jævli tortur, og ja den har jeg faktisk opplevd personelig.

 

Skulle arrangere LAN, og som eneste person på 18 fikk jeg ansvaret for hele sulamitten. Skulle ha et crew på 4 stk, hvor 1 var klarert for ansvarshavende stilling mellom 00.00 og 08.00. Joda, da LANet starta skjedde følgende scenario:

1 crew medlem plasserte seg milevis unna selve crewet med noen kompiser og oppførte seg som en vanlig deltager, hjalp aldri til. 1 Crew medlem ble syk og måtte være hjemme. 1 crew medlem måtte plutselig plukke poteter de dagene, dette var den som var klarert som ansvarshavende på natt, slik at jeg kunne få slappet litt av.

 

Så der var jeg, nærmest alene arrangør for et vel lite LAN på 40 stk, med kurser som aldri holdte, og en gjeng med idiotier av noen deltagere som ikke skjønte at de IKKE kunne koble motherfucker anlegge sitt på samme kurs som PCn og skjermen, heck de kunne ikke koble det til egentlig, men det dreit de i.

 

LANet pågikk i 72 timer, jeg var våken alle de timene, og jeg stresset. Maten besto av kjeks og Cola. Det var rene torturen. Etterpå sov 18 timer, oppe 2 timer, sov nye 12 timer. Magan var herpa i 14 dager etterpå.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...