Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen skal man få sveisa i hud?

7047964[/snapback]

Må bruke et sveiseapparat som har + / - og ikke bare + (eller var det -)

 

Har ikke peil på slikt men tror det er mulig

7048020[/snapback]

Alle el-sveiseaparater har + og -, plussen er denn elektroden man sveiser med, mens minusen er den klemma man fester til tingen man skal sveise.

Må funke fett å feste den klemma i venstrestoretå eller noe slikt noe, og sette elektrodem mot f.eks. høyre benet, da går det en heftig strøm fra det ene beinet til det andre, og vi vet jo alle hva som henger og slenger der beina møtes. Relativt smertefult vill jeg tro. Jeg er dog redd offeret raskt kan miste bevistheten, så det gjelder å vite offerets begrensning å justere strømmen der etter. Man må vell bare prøve seg frem tenker jeg.

7048756[/snapback]

Det vil bare sende strøm gjennom offeret :). Hvis jeg ikke tar helt feil bruker sveisemaskinger 70V spenning, som raskt synker til noen få volt når det er kontakt. Strømmen blir megahøy pga metallets lave resistans. Det har ikke helt samme effekt på mennesker da vi har ganske høy resistans. Du er heldig hvis du klarer å drepe noen med 70V spenning. Da skal han være ganske fuktig eller ha tynn hud hvis du skal klare å sende en dødelig strøm gjennom hjertet hans.

Lenke til kommentar
Det vil bare sende strøm gjennom offeret :). Hvis jeg ikke tar helt feil bruker sveisemaskinger 70V spenning, som raskt synker til noen få volt når det er kontakt. Strømmen blir megahøy pga metallets lave resistans. Det har ikke helt samme effekt på mennesker da vi har ganske høy resistans. Du er heldig hvis du klarer å drepe noen med 70V spenning. Da skal han være ganske fuktig eller ha tynn hud hvis du skal klare å sende en dødelig strøm gjennom hjertet hans.

7049736[/snapback]

Er spenningen så lav? det hadde jeg ikke trodd. Men det er jo som du sier at p.g.a metals lave ressistans trenger man jo heller ikke høyere spenning.

Da kan vi vell avskrive el-sveiseaparat som tortur-/henrettelses-redskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...