Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Ny en, har ikke sett den her noe sted :p (gjelder bare for gutter)

 

Du binder naken mann fast til en vegg, helt fast, så han ikke kan bevege noen ting (ikke vri hofta, snu hodet eller noen ting).

Så plasserer du en sandpapir-pussemaskin med papir-60 (veldig grovt papir) et lite stykke foran skrittet hans, som altså står på.

Så får du verdens deiligste dame til å sprade inn kliss naken foran mannen ;)

 

7061392[/snapback]

 

Hadde vært litt vanskelig å få en pussemaskin inntil veggen (hvis ikke du festet den da men hadde blitt liten plass forde om), men i tillegg få mannen til å se damen når han ikke kan snu på hodet sitt lissom...

 

Bra torturmetode, men litt vanskelig å gjennomføre uten for store omroteringer på planene... :ermm:

 

Men du kunne jo brukt en glassvegg da og hatt et lite hull der tissen kunne stikke ut....Og samtidig gikk pussemaskinen akkurat der hullet var og når damen kom inn begynte alt å skje :D

Endret av Laugh_killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående frivillig tortur aka selvskading. En valgfag klassen min viste meg en video med folk som driver å hakker av seg fingrene sine med hammer og meisel med 4 harde slag med en tråd bindt fast lengre opp så det ikke skal sprute så mye blod.

 

Mange klipp der de skjærte opp kuken sin. Det værste var vel klippa der de skjærte av seg kuken med saks og der de sagde av seg halve kuken, bandt en tråd rett over såret og ronka så det spruta ut der de hadde skjært på sia av kuken. Skjønner ikke at de i heletatt klarte å få den opp :|.

 

Har ikke linken til sia, men fy faen det var noe av det værste jeg har sett. Fikk ikke sove på flere netter etterpå. Alle bak han fyren som satt på linken satt med dette utrykket å så på lissom: :ohmy:.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Angående frivillig tortur aka selvskading. En valgfag klassen min viste meg en video med folk som driver å hakker av seg fingrene sine med hammer og meisel med 4 harde slag med en tråd bindt fast lengre opp så det ikke skal sprute så mye blod.

 

Mange klipp der de skjærte opp kuken sin. Det værste var vel klippa der de skjærte av seg kuken med saks og der de sagde av seg halve kuken, bandt en tråd rett over såret og ronka så det spruta ut der de hadde skjært på sia av kuken. Skjønner ikke at de i heletatt klarte å få den opp :|.

 

Har ikke linken til sia, men fy faen det var noe av det værste jeg har sett. Fikk ikke sove på flere netter etterpå. Alle bak han fyren som satt på linken satt med dette utrykket å så på lissom: :ohmy:.

7064101[/snapback]

De er sikkert med på noen sånn her. :p

Lenke til kommentar
http://www.torture-museum.com/pear.gif

puttes i anus eller andre artige steder som munn eller vagina.

7020204[/snapback]

En av mine favoritter. :)

Den jævligste jeg har hørt om i så måte er behandlingen homofile gjerne fikk under middelalderen:

Offeret ble hengt opp etter beina opp ned i et slags stativ. Beina måtte sprike litt, slik at de fikk sneket inn en tomannssag. Offeret ble så sakte men sikkert sagd i to fra skrittet mot hodet. Det at han hang opp ned sikret blod i hodet og bevissthet til siste stund. Nice.

Imponerende.

 

 

Selv har jeg lenge lurt på hvordan offeret reagerer hvis man binder offeret fast liggende på ryggen oppå ett bord, får så å stikke nåler i ham. Steder det kunne vært interessant å stikke nåler er bl.a. testikler (helt igjennom), øyne, øre (nålen(e) spikres hardt inn i øregangen) og penis. Det hele gjøres over lang tid, og det er viktig at offeret er bevvist hele tiden og ser hva som foregår.

Lenke til kommentar

ikke la folk drikke på noen dager. (gi folka skikkelig hodepine) og spille høye pipelyder, må da føles som om hode sprenger til slutt!

 

en annen ting man kan gjøre (sikkert nevnt før) er og hlde folk under vann til de nesten besvimer, dette merker man jo når de begynner og bli slappe, så dra dem opp igjenn, for så og dytte dem ned igjenn. Væs skikkelig slem og bare la dem få snakke hver 10. gang. Pass på at offeret faktisk besvimer et par ganger mellom hver 10. gang.

 

Og jeg har fler på lager.

 

Gaffe noen for så og henge vedkommende opp, høyt over bakken. Fyren har ikke muligheten til og bevege seg, og vis han skulle finne på og gjøre det (evt rope på hjelp) heiser man offeret litt lengre ned, (viktig at man lager et lite bål under stakkaren.)

Vil svi godt tenker jeg,

(Høyden fyren henger i justeres ut ifra størelsen på bålet under. Viktig at det er godt og varmt for stakkaren når han blir hengt opp også) Fyren trenger ikke og ha på seg så mye, smelta gaffateip mot hud høres ikke godt ut.

 

Og nei, dette er ikke hentet fra noen s/m side (le godt)

Lenke til kommentar
For menn:

 

 

Å bli voldtatt av en 2 m. høy, stor, kraftig neger er jo sikkert ikke så værst?

7068782[/snapback]

 

 

For å si det mildt:

Det hadde vært det verste som kunne skjedd....

Tenk om noen gjorde det vær dag helt til du snakka da :(

 

æææææsj, klarer ikke tenke tanken engang :mad:

Endret av Laugh_killer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...