Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

pff om folk tror at en twink kan ta 5stykker om gangen og er 10xganger sterkere en normale spillere er folka på jorde. :roll:

 

Min lvl 29 twink rogue kan ta 2xlvl29, kanskje 3xlvl29 med cds.

Det er akkurat det samme med min epic warrior lvl60, kan ta 2lvl60, blue/green, kanskje 3 med cds : /

 

Men før var det bg's for lvl51-60, da var det store forskjeller, kanskje dem burde ha egene bg'er for lvl19, og lvl 29 nå da

-lvl10-18, lvl19only bg, lvl20-28, lvl29only bg :hmm:

 

Men da kommer problemmet opp igjen, lvl18 og lvl28 twinks kommer :ermm:

Endret av eierdegics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det er feikt å ha bra gear i ett spel det 90% handler om gear? Alt i wow handler på ein eller anna måte å få bedre gear på.

Gjer instanser --> få bedre gear

Gjer quests --> få bedre gear

Ha tradeskills  --> få bedre gear

 

Så skulle det vera feikt av Brasil å bruke Ronaldo i VM? Dei vil vel vinna nett so alle andre... (eksempel)

 

Er jo ikkje min feil att dei andre ikkje gidder å gjera det lille det trengs får å få tak i litt bedre gear, det skal da ikkje gå ut over meg...

 

wow er ett spel der det handle om å vera best og om å vinna så korfor gjera det til noko anna?

 

Ikkje ta feil av meg, eg har armane opne for twink vs twink bg's og ønsker det hjertelig velkommen.

Men att eg skal få dårligare gear pga. at andre ikkje gidder å gjera det det trengs det liker eg ikkje.

Dei gøyeste bg'ene eg har spel er premade twink vs premade twink og da må eg ha det utstyret eg har.

 

Kan ikkje sei eg veit om noko mmorgp der alle springer rundt dønn like og alt er som i den 7. himmel så korfor skulle wow vera det.

 

Vil dei ha fair får dei spele noko anna men det blir vel syting der og sia det er alltid nokon som er bedre...

7003720[/snapback]

 

Som sagt tidligere, så er det greit for meg med bedre gear. Det er dyre enchants som er ment for high level characters som gjør twinks for ubalanserte. Det skal ikke akkurat lite til for å ordne sånt.

 

Hvorfor ikke holde seg til lvl60 battlegrounds istedenfor, så nabber som vil teste litt bg mens de levler faktisk kan gjøre det uten å måtte møte premade twink teams som gir dem en snøballs kjangse i helvete til å vinne? Jeg kan ikke se noen andre grunner til å twinke annet enn utfordringen i å lage en god twink og å være sinnsykt mye bedre utstyrt enn gjennomsnittet.

 

Hvis eksempelet ditt med Ronaldo skulle vært relevant, så hadde han vært nødt til å bruke magisk fotballdrakt og spillt kamper mot 5. divisjonslag.

La oss si at dette faktisk hadde vært tilfelle. Er du ikke enig i at det i så fall hadde vært ganske feigt?

 

Du vil helst ikke at Blizzard skal gjøre noe som går ut over twinken din, men at twinkingen går utover andre, det er ikke så farlig... Tviler på at dere afk'er ut av bg når dere møter en utwinka pug.

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere, så er det greit for meg med bedre gear. Det er dyre enchants som er ment for high level characters som gjør twinks for ubalanserte. Det skal ikke akkurat lite til for å ordne sånt.

 

Hvorfor ikke holde seg til lvl60 battlegrounds istedenfor, så nabber som vil teste litt bg mens de levler faktisk kan gjøre det uten å måtte møte premade twink teams som gir dem en snøballs kjangse i helvete til å vinne? Jeg kan ikke se noen andre grunner til å twinke annet enn utfordringen i å lage en god twink og å være sinnsykt mye bedre utstyrt enn gjennomsnittet.

 

Hvis eksempelet ditt med Ronaldo skulle vært relevant, så hadde han vært nødt til å bruke magisk fotballdrakt og spillt kamper mot 5. divisjonslag.

La oss si at dette faktisk hadde vært tilfelle. Er du ikke enig i at det i så fall hadde vært ganske feigt?

 

Du vil helst ikke at Blizzard skal gjøre noe som går ut over twinken din, men at twinkingen går utover andre, det er ikke så farlig... Tviler på at dere afk'er ut av bg når dere møter en utwinka pug.

7005678[/snapback]

 

Det skal faktisk veldig lite til får å vera på høyde med twinks, 5agi,5stm, 50hp,3agi er enchants som koster nesten ingenting.

 

Eg er dritt lei Magen min så derfor speler eg ikkje level 60 bg lenger, 32 dager played får holde.

Er heilt greit at dei vil teste bg men som mange av dei gjer,

så joiner dei når dei er level 10-14 og trur att dette skal gå kjempe bra.

Men nå skal det nå seiast at eg trur det er level 60 folk med som leveler opp ein ny char.

og vil ha det "fair" uten å måtte gjera noko får det.

Eg trur heilt nye spelere ikkje veit kva ein twink er eingang,

joiner kansje bg ein eller to ganger mellom level 10-19 får å så level vidare.

 

Vist den kampen du snakker om hadde vert om VM plass så vil eg ikkje sei at Brasil hadde vert feige, eg tviler på att Brasil

hadde syns det var noko gøy men eg nekter å tru at dei hadde

satt utpå ett dritt lag som kansje kom til å tape..

Nett så med premade twinks må gjennom nokon pugs får å møte ein anna premade.

Endret av X672
Lenke til kommentar
Ikke så rart han skrev "Eh?" Når du kom med et totalt idiotisk inlegg..

 

Skal quote:

 

OSV.

 

"Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?"

 

Hva er det du mener her? Jeg trodde her du mente liksom:

 

"Hvorfor skal level 19 folka som spiller mot level 19twinks whine? De som er level 60 gjør jo ikke det, fordiom de spiller med grønt/blått gear mot tier 3!"

 

Er det ikke dette du mener?

 

Og om det er det, så mener jeg dette ikke vil kunne samenlignes pga. det er mye større forskjell på en leve 19 twink med det beste av det beste som eier alle i 10-19 BG, og 60 grønn/blå vs 60 tier 3 epics.

 

Blir liksom, level 19 twink = 10x sterkere enn de adnre i 10-19 vg, tier 3 super epics, vs grønne/blå i 60 BG = max 4-5 x sterkere enn de andre!

 

Forstår du litt mer nå hva jeg mener?

 

Og om jeg missforsto hva du mente helt fra starten av, så må jeg bare bekla.. CAREFACE!

7002530[/snapback]

 

Du sier bare piss.

Lenke til kommentar
Jeg taper heller en fair fight enn å vinne på easymode.

Jeg vinner heller på easymode et par ganger før jeg så vinner en fair fight. Du er en taper, jeg er en som ikke gir folk en sjangse. Du kan få fortsette å tape, og så kan twinks fortsette å eie deg.

Du kan fortsette å synes at det er kjipt, men ikke vent at noen kommer og tørker tårene for deg.

Folk kommer til å fortsette å strebe etter å gjøre det best mulig, også på lavt level. Jeg kommer ikke på forumet og klager over at en lvl 60 rogue kverket meg igjen og igjen i Ashenvale mens jeg gjorde quests. Jeg logger på en annen char et annet sted, eller jeg logger på main. Herregud, slutt å syt.

 

Særlig på low level bg's der det ikke er særlig mye poeng i å vinne annet enn heder & ære.

Å vinne er et mål i seg selv på alle nivåer. Tror du det er viktigere på høyere level fordi man kan få utstyr som gjør at man lettere kan vinne i neste omgang? Så det å vinne i andre omgang var viktigere enn å vinne i første omgang? Ikke det? Da skjønner du hvorfor enkelte synes det er kjekt å vinne på lavt level og.

 

For meg går twinking, killfarming og camping i samme bås.

For meg går killfarming, camping og syting i samme bås.

 

Nå er det jo brakt på det rene at Blizzard også ser på twinking som et problem, eller så hadde jo denne tråden ikke eksistert engang.

Da har du ikke fulgt med i timen. Hadde de sett på twinking som et problem er det ikke vanskelig å løse den saken. Det de gjør er å la folk komme sammen som er bedre rustet til å yte hverandre motstand.

 

Om det er tillatt eller ikke høres ut som et forsøk på å snakke seg bort fra en respons på det jeg sa: nemlig at twinking er VM i fegis. Man har overlegne characters spillt av erfarne folk vs. noobs med rævva gear - feigt.

7000317[/snapback]

Det er ikke feigt å ikke gi folk en sjangse. Det er så mangt, men feigt er det altså ikke. Nå er twinking så vanlig at man knapt kan havne i en BG som ikke har twinks på begge sider. Kanskje på tide vi slår et slag for å kvitte oss med de idiotene som joiner BG når de er lvl 13 eller 22, og ikke har en eneste enchant for å kompensere :) Vekk med dem! De ødelegger spillet for folk som er i BG for å møte litt motstand! ;) Et like stort problem som enchants og høyt level utstyr, har vært at spennet i level på folk i en gruppe er for stort, men istedenfor å klage til blizzard om dette, så syter du her om folk som følger reglene og skaffer seg litt bedre utstyr. Husk at vi her spenner over et stort spekter av spillere. Noen har kun fiery enchant på et våpen og ikke noe mer, andre har librams og hele pakken.

Lenke til kommentar
Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

En tier3 gearet lvl 60 kan lett ta 4-5 blue/green gearede lvl 60 characters. Det er like mulig som på lvl 19 og 29...

Lenke til kommentar

Di som vil bruke mye penger på en twink må berre gjør det for meg. Med min lvl 19 warlock knuser jeg det meste uansett. Og jeg bruker ingen ting på dyre enchatinger eller noe sånt. Di som tar seg råd til er oftest folk som ikke er har muligheten til å klare seg uten. Derfor kjøper di som regel gull på e-bay eller hvor di nå får tak i det. Å bli lvl 60 er for tøft for dem. Mange andre med bedre utstyr og mer erfaring. Da forstår jeg lett at di velger den enkleste utveien for å kunne ha følelsen av å være litt "gode" på lav lvl

Endret av Ingar123
Lenke til kommentar
Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

En tier3 gearet lvl 60 kan lett ta 4-5 blue/green gearede lvl 60 characters. Det er like mulig som på lvl 19 og 29...

7027600[/snapback]

Det du sa der var veldig på villspor du :ohmy:

Du ser folk med blått equipment (Otherguy Mage 60) som tar folka med det beste gearet.

Du ser folk uten equipment (World of Roguecraft Fyren Rogue 60) som tar folka med det beste gearet uten å bli skadet.

Skills har også en del og si, med mindre de folka du snakker om er ûberûber noobs klarer ett party med 5 lvl 60's og ta ned en Tier 3 nabb pissenkelt.

Lenke til kommentar
Det er ikke feigt å ikke gi folk en sjangse. Det er så mangt, men feigt er det altså ikke. Nå er twinking så vanlig at man knapt kan havne i en BG som ikke har twinks på begge sider. Kanskje på tide vi slår et slag for å kvitte oss med de idiotene som joiner BG når de er lvl 13 eller 22, og ikke har en eneste enchant for å kompensere :) Vekk med dem! De ødelegger spillet for folk som er i BG for å møte litt motstand! ;) Et like stort problem som enchants og høyt level utstyr, har vært at spennet i level på folk i en gruppe er for stort, men istedenfor å klage til blizzard om dette, så syter du her om folk som følger reglene og skaffer seg litt bedre utstyr. Husk at vi her spenner over et stort spekter av spillere. Noen har kun fiery enchant på et våpen og ikke noe mer, andre har librams og hele pakken.

7010153[/snapback]

 

Hah, å kalle personer som prøver seg litt i bg på low level for idioter gjør bare at du ser patetisk ut der du sitter og er tøff på internett. Get a grip, tror du virkelig 10-19 bg er ment for twinks? Hvorfor er det da 10-19? Hvis du vil ha motstand joiner du ikke 10-19 bg med den latterlige twinken din, da får du heller gå til level 60 bg'en.

Lenke til kommentar

Syntes det hadde vært et godt tiltak om det ble utstyrsbegrensninger på BG'ene. Ikke at jeg ikke unner folk som har brukt masse tid og gull på å stæsje opp charen sin "moroa" med å slakte newbs, men det er ikke moro for dem som er ferske.

 

Jeg levla nylig min aller første char opp til 60. (hurra!), veien dit fra et BG-synspunkt var ikke særlig moro ettersom jeg ble stort sett grisedrept av såkalte "twinks" hele tida. Blir litt feil at man skal først levle seg opp til 60, for SÅ å bruke ressurser på en low-level for først DA kunne ha en sjangs i BG.

 

Kanskje på tide vi slår et slag for å kvitte oss med de idiotene som joiner BG når de er lvl 13 eller 22, og ikke har en eneste enchant for å kompensere. Vekk med dem! De ødelegger spillet for folk som er i BG for å møte litt motstand!

Så det du egentlig sier her er at ingen nye, som du også en gang har vært, skal få ha noe gøy i BG før dem har levla opp en 60 dem kan bruke til å assistere? Å kalle ferske spillere for idioter er en morsom påstand.

Lenke til kommentar
Get a grip, tror du virkelig 10-19 bg er ment for twinks?

10-19 er åpen for twinks, og blizzard har ikke prøvd å stenge dem ute av 10-19 bg på noe tidspunkt, så for å svare på spørsmålet ditt: Ja, 10-19 bg er ment for twinks.

Hvorfor er det da 10-19?

Det du sikter til er at en lvl 10 er veldig mye svakere enn en lvl 19. Dette er helt riktig. Det har ingenting med twinking å gjøre, det har med level å gjøre. Dette har jeg kommentert tidligere i denne tråden. Å få en bedre inndeling er noe jeg har ønsket lenge, og dette er nå mulig å implementere med cross-realm bgs i spill.

 

Hvis du vil ha motstand joiner du ikke 10-19 bg med den latterlige twinken din, da får du heller gå til level 60 bg'en.

Twinkene mine var morsomme, ikke latterlige ;) Det er svært vanlig med twinks nå, så motstand er det nok av, både på 60 og på 10-19.

 

Gurglemuffin: "Syntes det hadde vært et godt tiltak om det ble utstyrsbegrensninger på BG'ene"

Det spørs hva du mener. Om du mener et system likt det blizzard nå er i ferd med å utvikle, så ja, helt enig. Om du mener at folk med et visst utstyrsnivå ikke får være med i bg, så nei, da er jeg uenig.

 

Gurglemuffin:"veien dit fra et BG-synspunkt var ikke særlig moro ettersom jeg ble stort sett grisedrept av såkalte "twinks" hele tida"

Kjipt. Ikke min erfaring i det hele tatt med mine nontwinks. Jeg har båret flagget hjem med karakterer i den nederste tredelen (lvl 10-12, 20-22 osv) i wsg og bidradd til dps/cc, men hele tiden vel vitende om at jeg er som slakt å regne. Twinks forsterker dette, men problemet er først og fremst at man knapt kan håpe å ta noen som er 9 levels over en. Twinks er helt klart mest representert i 10-19 og 20-29, så at du har opplevd twinks som et problem, at de har grisebanket deg hele veien til 60.... det tar jeg som indikasjon på at du ikke har PvPet etter beste evne. Eller at din beste evne ikke er all verden.

 

Gurglemuffin:"Så det du egentlig sier her er at ingen nye, som du også en gang har vært, skal få ha noe gøy i BG før dem har levla opp en 60 dem kan bruke til å assistere? Å kalle ferske spillere for idioter er en morsom påstand."

7030082[/snapback]

Tråden begynner å bli lang, så jeg skal ikke ta deg på at du ikke har lest hele. Nei, jeg mener ikke at man må være 60 for å like bg. Jeg mener det blizzard gjør nå er bra. Du mener det var en morsom påstand og for det takker jeg. Det var ment som en morsom påstand. Om du er i tvil kan du lese hele tråden.

Lenke til kommentar

:love: ok jeg vet ikke hvor gammle dere er.

eller hvor lenge dere har spillt world of warcraft.

jeg er ikke en som har spillt hele livet og vet alt, men jeg vet noe,

jeg spilte Bg når det kom ut i begynnelsen og nå er det ødelagt av folk med lvl 60main som lager twink bomber som eier alle.

jeg husker når man faktis måtte kunne noe med classen sin får og drepe en som var høyere lvl, når jeg møter en lvl 19twink dør jeg samme faen nesten, har jo seff klart og tatt noen fordi jeg har de de ikke har Erfaring med classen,

mange som lager twinker Tenker bare på 1ting, Win Win Win

og Fun Fun Fun blir erstatet med Win more Win more Win more

derfor er dette bra synes jeg:=) da blir litt mere balanse i spillet folk må yte litt mere ha det mere Gøy det er faktis det Spillet handler om og ha det GØY :love:

 

PS: sorry at jeg skriver dårlig :p har dysleksi så dere ikke begynner og klage :innocent:

Lenke til kommentar
En tier3 gearet lvl 60 kan lett ta 4-5 blue/green gearede lvl 60 characters

 

Lol ja det kan han sikkert, noen gang ver level 60?

 

5 level 60 folk som har levlet opp klassen sin, har masse forskjellige skills som man ikke har på level 10-19, har SKILLS i spillet, og de skal ikke klare å ta ned 1 person?

 

Nei du tenk litt igjen, 5 vs 1 på level 60, så dør den som er alene UANSETT.

 

5 vs 1 på level 19 vs 5 stykk level 10-19 folk, der han ene er uber twink, er ikke umulig.

 

vert greit om dere kom med grunner for det dere mener så slepper vi at alle oppfører seg som idioter som hodedeler. Ser han tørr vell ikke svare meg nå lenger.

 

pff om folk tror at en twink kan ta 5stykker om gangen og er 10xganger sterkere en normale spillere er folka på jorde. 

 

Min lvl 29 twink rogue kan ta 2xlvl29, kanskje 3xlvl29 med cds.

 

Om du siktet til meg så kanskje les en gang til, jeg snakker ikke om din level 29 twink og hva han kan ta, jeg prater om 19 twink.

 

Stor forskjell på level 19 og 29 twinking.

Endret av genetex
Lenke til kommentar

5 vs 1 på level 19 vs 5 stykk level 10-19 folk, der han ene er uber twink, er ikke umulig.

 

vert greit om dere kom med grunner for det dere mener så slepper vi at alle oppfører seg som idioter som hodedeler. Ser han tørr vell ikke svare meg nå lenger.

 

Ganske enkelt, hamstering, gouge, concussive shot, wingclip, root og fear med ett team 5 vs 1 må det vera nokon

som har noko av det der og da skulle det ikkje vera så vanskelig å ta ned den 19 twinka roguen.

Men det som oftest skjer er att ingen av dei blir brukt og twinken får springa til den eine etter den andre.

Har oppleved det mange ganger med 19 roguen min, ein liten hamstering og eg kunne ikkje tatt 2 av dei 5 eingang.

Du kiter ein twink, aldri opp i tryne på den uten att du sjølv er twink men det er det så mange gjer heilt feil.

Lenke til kommentar
:love: ok jeg vet ikke hvor gammle dere er.

33 år. Gammel nok tror jeg.

eller hvor lenge dere har spillt world of warcraft.

Siden før det kom til norske butikkhyller.

jeg husker når man faktis måtte kunne noe med classen sin får og drepe en som var høyere lvl

Det fremdeles en fordel å "kunne noe om klassen sin".

mange som lager twinker Tenker bare på 1ting, Win Win Win

og Fun Fun Fun blir erstatet med Win more Win more Win more

Det er ikke noe motsetningsforhold mellom å vinne og det å ha det gøy. Enkelte twinks killfarmer, andre går for kjappest mulige seire, andre igjen går for dueller eller whatnot. Akkurat som nontwinks egentlig.

derfor er dette bra synes jeg:=) da blir litt mere balanse i spillet folk må yte litt mere ha det mere Gøy det er faktis det Spillet handler om og ha det GØY :love:

7031824[/snapback]

Da er vi enige :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...