Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

Den lvl 60-en er ofte deg selv.. når du hjelper andre twinks og motsatt.. ;) tenk kjære deg.. TENK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en gang så kneler blizzard for casual whine. "Buhu, jeg blir gibba av noen som har brukt tid og gull på å skaffe seg bedre gear enn meg." Hvor stort problem er det for dere casuals at dere blir gibba av noen i lvl 19 BG og en halvtime senere så blir dere lvl 20 og levler enda mer.

Blir bare oppgitt.

Lenke til kommentar
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

Lenke til kommentar
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

 

du er bekymra nå tenker jeg. å eie i BG er vel kjempegøy. men nå er det slik at bg skal være for alle. og med en haug med twinker så blir det ikke særlig gøy for en nystarta.

urettferdig? nei, sett heller en egen BG for twinker. det at man spiller et spill mer gir deg fordeler, men ikke rettigheter. overtallet bestemmer. alle betaler for å ha det gøy...

Lenke til kommentar
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

 

du er bekymra nå tenker jeg. å eie i BG er vel kjempegøy. men nå er det slik at bg skal være for alle. og med en haug med twinker så blir det ikke særlig gøy for en nystarta.

urettferdig? nei, sett heller en egen BG for twinker. det at man spiller et spill mer gir deg fordeler, men ikke rettigheter. overtallet bestemmer. alle betaler for å ha det gøy...

6991652[/snapback]

 

 

Sånn burde det være i samfunnet også altså, de som jobber, tar en utdannelse og står på burde IKKE få noe igjen for det.. ::)

Lenke til kommentar
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

 

du er bekymra nå tenker jeg. å eie i BG er vel kjempegøy. men nå er det slik at bg skal være for alle. og med en haug med twinker så blir det ikke særlig gøy for en nystarta.

urettferdig? nei, sett heller en egen BG for twinker. det at man spiller et spill mer gir deg fordeler, men ikke rettigheter. overtallet bestemmer. alle betaler for å ha det gøy...

6991652[/snapback]

 

 

Sånn burde det være i samfunnet også altså, de som jobber, tar en utdannelse og står på burde IKKE få noe igjen for det.. ::)

6991671[/snapback]

 

fin sammenligning :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

 

du er bekymra nå tenker jeg. å eie i BG er vel kjempegøy. men nå er det slik at bg skal være for alle. og med en haug med twinker så blir det ikke særlig gøy for en nystarta.

urettferdig? nei, sett heller en egen BG for twinker. det at man spiller et spill mer gir deg fordeler, men ikke rettigheter. overtallet bestemmer. alle betaler for å ha det gøy...

6991652[/snapback]

 

 

Sånn burde det være i samfunnet også altså, de som jobber, tar en utdannelse og står på burde IKKE få noe igjen for det.. ::)

6991671[/snapback]

 

Når man begynner å sammenligne wow med jobb burde man vel kanskje vurdere å finne en annen fritidsaktivitet. Alle betaler det samme for wow. Noen liker å spille mye, noen velger å spille lite. Det med delt BG høres egentlig ut som et fint alternativ om det går an å organisere.

Lenke til kommentar
Den lvl 60-en er ofte deg selv.. når du hjelper andre twinks og motsatt.. ;) tenk kjære deg.. TENK!

6991566[/snapback]

Så du hjelper med andre ord ikke venner/kjendte uten å få noe igjen for det?

Grisk altså. Tenk selv.

 

Hjelp eller ikke, det er uansett ikke noe slit, som folk prøver å få frem.

Og det er heller ikke noe slit å tjene penger selv, hvis noen ser på det som slit så bør de evaluere nye muligheter, så hele saken med at det er et slit å twinke får en dra lengre ut på landet med, det er ganske enkelt ikke sant.

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

Flott at du kun ser ting fra din (twink) side :roll:

Lenke til kommentar
Smart å sammenligne et 40 man raid hvor folk (de fleste) gjør sitt, sammen med en lvl19 som har vert boosta igjennom lette instances av en lvl60, sittet på rævva og kun tatt looten mens 60'en gjorde dritten for deg.... Ikke akkurat slitsomt spør du meg.

6991481[/snapback]

 

Nei hvis det er så jævla lett så kan vel bare casualsa gjøre det samme? problem solved.

6991592[/snapback]

 

du er bekymra nå tenker jeg. å eie i BG er vel kjempegøy. men nå er det slik at bg skal være for alle. og med en haug med twinker så blir det ikke særlig gøy for en nystarta.

urettferdig? nei, sett heller en egen BG for twinker. det at man spiller et spill mer gir deg fordeler, men ikke rettigheter. overtallet bestemmer. alle betaler for å ha det gøy...

6991652[/snapback]

 

 

Sånn burde det være i samfunnet også altså, de som jobber, tar en utdannelse og står på burde IKKE få noe igjen for det.. ::)

6991671[/snapback]

 

Når man begynner å sammenligne wow med jobb burde man vel kanskje vurdere å finne en annen fritidsaktivitet. Alle betaler det samme for wow. Noen liker å spille mye, noen velger å spille lite. Det med delt BG høres egentlig ut som et fint alternativ om det går an å organisere.

6991689[/snapback]

 

 

Når man har planer om et system der spillere på forskjellig "skill"-nivå skal møte hverandre, ii stedet for PUG.. Hvorfor skal man da i TILLEGG fjerne twinkmuligheter?

 

Videre er det prinsipielle i analogien viktig, det at du kommer med "finne en annen fritidsaktivitet" som et litt simpelt personangrep er jo bare trist.. :)

Lenke til kommentar

Poenget er at man ikke får det samme hvis man ikke spiller like mye... Bare greit at jeg som ikke spiller alt for mye ikke har fullt tier3, mens alle de som tar Kel'Thuzad og velger å bruke tiden sin på det, får det...

 

Faktisk en grei sammenligning det med jobben. Jeg krever ikke millionlønn hvis jeg har gitt faen gjennom hele grunnskolen, og dreti i videre utdanning...

 

Kommunistiske tanker dere har :no: "Alle skal ha det likt, uansett forhold"

Lenke til kommentar
Kommunistiske tanker dere har  :no:  "Alle skal ha det likt, uansett forhold"

6991727[/snapback]

Poenget er vel at det skal være rettferdig for folk som spiller slik det var ment. Hadde det vert meningen at folk på lvl19 skulle løpre rundt med +30 spellpower, crusader, +15 agi på 1h, osv, så hadde de ganske enkelt vert tilgjengelige på en mye lavere skill-level, og nå gjør de altså noe med det. Want some cheese with that whine?

 

Twinking er for folk som ikke klarer seg i en fair (fair som i jevn) fight og ikke har råd til penisforlenger (e-peen ref.)

Lenke til kommentar
Kommunistiske tanker dere har  :no:  "Alle skal ha det likt, uansett forhold"

6991727[/snapback]

Poenget er vel at det skal være rettferdig for folk som spiller slik det var ment. Hadde det vert meningen at folk på lvl19 skulle løpre rundt med +30 spellpower, crusader, +15 agi på 1h, osv, så hadde de ganske enkelt vert tilgjengelige på en mye lavere skill-level, og nå gjør de altså noe med det. Want some cheese with that whine?

 

Twinking er for folk som ikke klarer seg i en fair (fair som i jevn) fight og ikke har råd til penisforlenger (e-peen ref.)

6991751[/snapback]

 

Fullstendig håpløs logikk..

 

 

"disse har brukt mer tid på spillet enn meg, dermed er de bedre enn meg, DET er urettferdig"

 

Så lenge man har planlagt en ordning der man deler BGs inn i skill-lvl, så faller hele argumentet ditt i grus, prøv igjen.

Lenke til kommentar

Hvem sier at spillet var ment for at alle skulle løpe rundt med samme gear/enchants? Dette blir akkurat som på highlevel uansett, bare mye lettere å whine på dette, fordi at alle whine-noobs er under level 30.

Dessuten tar dette mindre tid enn highlevel, og det irriterer lowlevel-folka, for da er jo tiden man bruker på det også innen rekkevidde for de... De kan ikke tenke seg å spille lenge for å få geara opp, men når det plutselig tar litt mindre tid (som det ikke gjør, man må jo levle charrs til 60 først uansett, +penge-grinding) så er det jo "ROFLOMGMAO" fordi de ikke har ressurser... Sånne som de som fyller opp testservere og drar til Scarlet Monastery med de, pga de vil ha epixxxxx uten å bruke tid på det, og når de får det, tester de alt det de ikke gidder å bruke tid på med sine vanlige characters.

Lenke til kommentar
Hvem sier at spillet var ment for at alle skulle løpe rundt med samme gear/enchants? Dette blir akkurat som på highlevel uansett, bare mye lettere å whine på dette, fordi at alle whine-noobs er under level 30.

Dessuten tar dette mindre tid enn highlevel, og det irriterer lowlevel-folka, for da er jo tiden man bruker på det også innen rekkevidde for de... De kan ikke tenke seg å spille lenge for å få geara opp, men når det plutselig tar litt mindre tid (som det ikke gjør, man må jo levle charrs til 60 først uansett, +penge-grinding) så er det jo "ROFLOMGMAO" fordi de ikke har ressurser... Sånne som de som fyller opp testservere og drar til Scarlet Monastery med de, pga de vil ha epixxxxx uten å bruke tid på det, og når de får det, tester de alt det de ikke gidder å bruke tid på med sine vanlige characters.

6991838[/snapback]

 

når jeg ser måten du staver epic på så faller hele innlegget ditt i grus.

Lenke til kommentar

Lol dere er håpløse hele gjengen.

 

For det først, du over meg fks. ikke gidd kom å si posten hans er ikke verdt noe fordiom han ikke skriver som om det var en CV.

 

Og til dere som mener de som whiner bør bare levle opp skaffe seg 600g til twinks selv og slutte whine, tenk da litt.

 

De som startet WoW for 2 uker siden har lyst til å prøve PvP i BG på level 16 de også, ikke bli level 60, grinde en stun, , levle seg til level 19 for å så ha en KJANGS i bg..

 

Og til en kar som sa det var fair det med at tier 3 set eier som bare det i level 60 BG og at det er rettferdig siden dere bruker halve dagen deres på raids, og at epics er "jo faktisk til BG".

 

Feil, Når du har mange mange tier 3 items og super gear, da går du og 1 kompis til EPL eller en lignende plass, å banker dritten ut av alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...