Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal de fjerne dette da? Typisk at alle casuals som ikke gidder å skaffe enchants for twinke sine får det som de vil...

Akkuat som alltid.

6991059[/snapback]

 

 

Hvor mye gull brukte du på din første char når han var lvl 19/29/39 whatever.

 

Poenget er at twinks ødelegger for vanlige folk som kanskje kjøpte spillet for 10 dager siden.

 

Med twinks så har dem ingenting i BG å gjøre. Eller dems erfaring blir ødelagt pga folk som har spilt i 2 år "leker" seg med dem.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fordi du ikkje gidder å få tak i bra gear og enchants så skal ikkje eg det heller?

Og så det er sakt så var det faktisk level req. på enchants i beta'en men det vart tatt vekk.

Kansje Blizzard ville at folk skulle "twinke"? :p

 

Eg ser faktisk fram til "twink vs twink" bg's fordi det å winne mot pug's etter 8-11min er dritt kjedelig.

 

Men eg trur uansett korleis det blir så finner "casual players" eller level 60 med alt som eg trur det som regel er, noko å klaga på.

Lenke til kommentar
Er du ny til spillet og pvp vil du uansett få ræva di eid samme om de har enchant eller ikke for de har uansett ufattelig mye bedre gear enn deg.

6994220[/snapback]

 

Morsomt. Du mener altså at 100hp på head+leg+chest, 9sta på bracer, 7sta på boots, samt en solid mengde dodge og crit fra 2x 15agi + 15agi på gloves ikke har noe å si?

6994290[/snapback]

 

Nå er nå faktisk 100hp på head/leg quest reward og ikkje enchant men att 200 extra hp har noko å sei, det veit eg :)

 

Men nå har eg faktisk 931hp og 95agi etter att enchants+librams er tatt vekk så om det kjem ein "casual player"

i vegen så har han egentlig ikkje så masse han skulle ha sakt.

 

Det er rogue da, er vel dei som faktisk vil merke minst at vist enchants forsvinner,

men caster klassen er vel dei som vil merke det mest. På presten min så har

eg +123 healing og vist det forsvinner så blir den ganske så hjelpeløs...

Lenke til kommentar

Har aldri twinka en char. Driter også i om folk gjør det. Opp til en hver spiller hva dem bruker gullet dem farmer med sin main på.

Kjøper du derimot gull for å twinke er du bare en taper som ikke greier, eller gidder fikse en twink på normal måte.

 

Da jeg gjorde pvp med presten, og litt med magen min dreit jeg da i om jeg daua pga andre hadde bedre gear enn meg. Sitter det en liten kiddo med en fullasta twink som får orgasme fordi han dreper en motstander, som er som en flue for en elefant driter da jeg i det.

Det er forskjeller ute å går på dem som twinker, noen gjør dette fordi dem må eie andre og har mislykkes med det på 60.

Andre twinker fordi det er gøy å ha en skikkelig brutal karakter i forhold til sitt lvl, og gjør pvp med andre som ser på det som gøy.

 

Alle her som snakker negativt om twinking bør kanskje tenke seg litt om.

Hadde dere ikke selv kjøpt et item på ah dere hadde hatt råd til, siden det var bedre enn det dere selv hadde? For ikke å glemme nå som det er shared BG så kan man jo møte på premades som en pug. Da blir man jo lett eid, hva er forskjellen egentlig? Bli drept av en lvl 19 med bedre gear og enchants enn deg, eller bli drept på lvl 60 av en med masse epics. Synes egentlig forskjellen er liten.

Spillere som bruker tid på wow, og har skaffet seg bedre utstyr enn andre skal jo klart ha fordeler i forholdt til en som er helt færsk og ikke har en lvl 60 engang.

Jeg har hvertfall ingen problemer med med å godta å bli eid av en med bedre utstyr enn meg selv.

Lenke til kommentar
Nå er nå faktisk 100hp på head/leg quest reward og ikkje enchant men att 200 extra hp har noko å sei, det veit eg :)

6996458[/snapback]

 

So? Jeg gjør questen med warlocken min, og selger enchanten for 100g. Arcanumen kan brukes i "will not be traded"-slotten, akkurat som andre enchants.

6996601[/snapback]

 

Joa, men den vil ikkje få noko level req. siden den ikkje er under enchanting proff.

Lenke til kommentar
Poenget er at twinks ødelegger for vanlige folk som kanskje kjøpte spillet for 10 dager siden.

 

Med twinks så har dem ingenting i BG å gjøre. Eller dems erfaring blir ødelagt pga folk som har spilt i 2 år "leker" seg med dem.

6995379[/snapback]

En lvl 19 prest med +100 healing og 1000 helse er svært vanskelig for en casual å ta, men er etter min mening et langt mindre problem enn en max offense buffet twink fordi det er mer ødeleggende for spillopplevelsen å bli drept på 2-3 slag enn å ikke klare å drepe noen.

 

Twinks vil eie casuals, men et annet iboende problem er at lvl 10-13 møter lvl 18-19 (og tilsvarende oppover) i samme gruppe. Nå som vi har BG fra flere servere har vi nok deltagere til å kunne dele opp gruppene mer. Vi har nok spillere til å kjøre 10-14, 15-19, 20-24, 25-29 osv. Det nye systemet vil kanskje fungere omtrent slik (bare ikke så statisk). Dette er bra.

 

En kommentar til dere som klager over twinks: Slutt å syte. Blizzard tillater oss å twinke, derfor gjør vi det. Vi jukser ikke. Klag til blizzard, ikke til oss. Vi følger reglene. Folk vil alltid gå etter å bli best mulig innenfor systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...