Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=1&sid=1#12

 

We will not be removing twinks from the game, but we will introduce a matching system to pair up players more fairly in the battlegrounds. This means that twinks will be more likely to meet other equally geared twinks as opponents in the battlegrounds, whereas more regular geared players will be more likely to meet opponents geared similarly to themselves.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, alle som kan engelsk kan jo lese av det du quoter at de ikke kommer til å fjerne twinks, kun la det "gå seg til" med matching-systemet.

 

Ser ikke noen grunn til at folk kommer til å stoppe med twinking av den grunn, poenget med twinking er jo ikke å one-shotte motstandere, men å pvp'e uten å måtte bruke halve livet sitt på å grinde items i stadig nye raid-instances, samt å teste ut nye klasser.

Du twinker ferdig en character på 1-2 dager, mens en level60 pvp char "aldri" blir ferdig, selv med rank14 gear som tar 3-4 måneder er du outgearet av stadig bedre geara PvE'ere.

Lenke til kommentar

Altså, blizzard har sagt at de skal sette lvl recs på enchants osv..

men at de greier å sette opp bg`s som går på gear er impressive,

folka i blizzard kan søren i meg programere bra :o

for det å sette opp et system som sjekker gearet på hver enkelt som quer opp å setter opp de som har samme gear scale krever en hau med koding

Lenke til kommentar

Twinks er det samme som en epic gear'a level 60, bare at det er på tidligere leveler. De som investerer mye penger og tid i en twink vil ha et bedre utgangspunkt i BGs, akkuratt som de som investerer mye penger og tid i en main vil ha et bedre utgangspunkt i BGs. Ikke noe urettferdig med det imo.

Lenke til kommentar

Så en ubrs geara character blir easy oneshotta før han får reagert av en naxx character?

 

Det er nok ikke slik. Det er kanskje slik at den med ubrs omtrent alltids taper, men vil ha en kjangs om det er 1-2 kompiser i nærheten.

 

På level 19 hjelper det deg ingenting som regel om du har venner i nærheten, da de er også drept om 8 sekunder.

Lenke til kommentar
Twinks er det samme som en epic gear'a level 60, bare at det er på tidligere leveler. De som investerer mye penger og tid i en twink vil ha et bedre utgangspunkt i BGs, akkuratt som de som investerer mye penger og tid i en main vil ha et bedre utgangspunkt i BGs. Ikke noe urettferdig med det imo.

7188192[/snapback]

 

Jeg blir like oppgitt hver eneste gang jeg leser akkurat det du sier der...

 

Lvl 60 chars med epics både her og der er resultatet av en naturlig progresjon i spillet. De har oppgradert utstyret sitt hele veien for å komme dit de er.

 

Twinks har gjerne masse blått utstyr, noe som er helt greit... folk har muligheten til å skaffe seg bra utstyr i f.eks Deadmines/Wailing Caverns etc. Og ikke minst, det er MENT for å brukes på den lvlen. Det er når man begynner med sinnsyke enchants som crusader, 15 agility, 30 spell dmg etc. at ting blir fucked up. Enchants som low lvl chars IKKE er ment å skulle ha på den lvlen de er på...

Lenke til kommentar
En mage med naxx gear kan oneshotte mange klasser med ubrs gear ja.. en ubrs-gearet warlock/paladin/warrior eller noe er kansje twoshot. En mage med blått (dritt)gear har vel kansje hva? under 3000 hp hvertfall.

7194533[/snapback]

 

Kommer helt an på hva man fokuserer på. Selv har jeg ca. +400 firedmg på magen min, og hele 2.4k hp. Glass cannon indeed.

Lenke til kommentar
Altså, blizzard har sagt at de skal sette lvl recs på enchants osv..

men at de greier å sette opp bg`s som går på gear er impressive,

folka i blizzard kan søren i meg programere bra :o

for det å sette opp et system som sjekker gearet på hver enkelt som quer opp å setter opp de som har samme gear scale krever en hau med koding

7187879[/snapback]

Utviklere kan gjerne det der med å utvikle.

Nå er det jo allerede satt en level-verdi på alle items i hele spillet. Å finne gjennomsnitts level (gear-wise) på en karakter krever ikke mer enn et par linjer.

 

Sum av verdier / Antall verdier = Gjennomsnitt

Lenke til kommentar

Scan ryggsekk plx.

 

Nei, alle items slots blir "locked" i BG utenom trinkets, og weapons?

 

Hmmm, men det vil kanskje ikke fungere så ba, når en druid må skifte gear til tank når "MT" dropper flagget pga han dør.

 

Nei men kan vi ikke bare akseptere twinks da?:p

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Dere blåser opp twinker no fryktelig :cool:

jeg hadde hunter i lvl 33, lagde en warr alt, fikk en kamerat til dm boost

kun taskmaster axe, og en blå bukse jeg fikk i westfall quest..

(hadde og en liten dritt enchant :p )

 

Med dette smårusket eide jeg alt :tease:

lå øverst på bg listea nesten hver gang!

Kødder ikke engang, eide alltid, med mindre hordene hadde premade.

 

Det skal ikke så mye til selv for en casual og få en sjanse i BG.....

Lenke til kommentar
Det skal ikke så mye til selv for en casual og få en sjanse i BG.....

7200566[/snapback]

Amen!

 

For min del kunne de ha delt inn i dobbelt så mange grupper i stedenfor: 10-14, 15-19 osv siden vi nå har cross-realm BGs, men om de vil gjøre det vanskelig så er det fint det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...