Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

Synes det er bra hvis blizzard setter level restrictions på enchants. Det er helt latterlig at noen skal kunne løpe rundt og "eie" alle i BG.

Man trenger ikke skills i det hele tatt for å gjøre det bra i BG med en twinka char (med mindre alle andre også er like twinka). Hva er egentlig vitsen?

"Oj, der tok jeg han, og der døde han, enda en døde gitt! Whee!" - unnskyld meg, men det eneste poenget med twinks er at du kan drepe en bråte med folk som ikke løper rundt med crusader og diverse imba greier. Det er ingen progresjon, ingen mening. Det eneste man oppnår er å ødelegge battleground opplevelsen for nye spillere.

 

Det er det kun snakk om å begrense bruk av enchants her. Man kan fremdeles skaffe seg masse fett utstyr som gir kjempefordeler overfor vanlige spillere. Er det ikke rimelig fjernt å løpe rundt med en imba character, når low level battlegrounds logisk nok er stappfulle av noobs?

 

Jeg mener, kan det få blitt noe særlig feigere?

 

Jeg er helt inneforstått med at det er moro å twinke opp en character så bra som mulig. Men å bruke en ubertwink i BG ser dritkjedelig ut, for å være helt ærlig.

 

Har selv en 29 tauren shammy, en 28 UD lock som jeg tar en sving med i BG av og til når jeg føler for det, men holder meg unna imba enchants.

 

Jeg er klar over at denne posten sikkert fornærmer en bråte med folk (inkludert brodern :p ), men jeg står for det uansett. Å bruke enchants som crusader på low levels er helt på trynet.

 

 

Vil gjerne føye til på slutten at de evneveike folka som driver å drar politikk inn i denne tråden burde pelle seg over på politikk & samfunn trådene og drite seg ut der istedenfor. Takk & hei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

 

Eh?

Lenke til kommentar
Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

bwahaha. Nei okei. En tier3 warlock vs greenies..mmm..

Lenke til kommentar
Jeg mener, kan det få blitt noe særlig feigere?

Så lenge blizzard tillater den type twinking synes jeg det blir feil å kritisere folk for å gjøre det. Å drepe lowbies som kommer i veien i BG er en nødvendighet for å vinne, og man spiller for å vinne, ikke sant? Å farme kills, eller å campe GY derimot, er ofte bare kjipt.

Synes det er bra hvis blizzard setter level restrictions på enchants.

6999306[/snapback]

Helt enig, og det er bra at folk henvender seg til blizzard for spørsmål om spillmekanikk, og ikke til andre spillere. Klag til dem, ikke kjeft på twinks her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

Er ikke så ofte at lvl 19 twinks eier 4-5 andre non-twink lvl 19 players heller, ville nok tro det var omtrendt like ofte ;)

Lenke til kommentar

Spørst jo dette, en level 19 uber rogue mot en level 18 warrior, 14 mage, 15 priest, 14 priest 17 druid, der alle er noobs, fks, mage sheeper ikke, druid tar ikke den der "oy nå kan du ikke gjøre deg usynelig lenger rogue2 magien, osv, da er det ikke for vanskelig for roguen å ta dem ned.

 

Og istedet for å skrive "eh?" som en eler annen gjorde oppenfor kan du kanskje skrive hva som var å vanskelig å forstå? Forbanna unødvendig bare spamme slik.

Lenke til kommentar
Er ikke så ofte at lvl 19 twinks eier 4-5 andre non-twink lvl 19 players heller, ville nok tro det var omtrendt like ofte ;)

7000078[/snapback]

Helt enig. De gangene jeg selv tok grupper på fem solo, var typisk to-tre av dem grå og de opptrådde uorganisert.

Lenke til kommentar
Spørst jo dette, en level 19 uber rogue mot en level 18 warrior, 14 mage, 15 priest, 14 priest 17 druid, der alle er noobs, fks, mage sheeper ikke, druid tar ikke den der "oy nå kan du ikke gjøre deg usynelig lenger rogue2 magien, osv, da er det ikke for vanskelig for roguen å ta dem ned.

7000140[/snapback]

Han sa vel fem lvl 19, ikke en 18, to 14, en 15 og en 17. Er ellers tilbøyelig til å være enig. Rogues på 19 er for bra. Mye pga agility til crit/dodge ratio som er svært fordelaktig på så lavt level.

Lenke til kommentar
Så lenge blizzard tillater den type twinking synes jeg det blir feil å kritisere folk for å gjøre det. Å drepe lowbies som kommer i veien i BG er en nødvendighet for å vinne, og man spiller for å vinne, ikke sant? Å farme kills, eller å campe GY derimot, er ofte bare kjipt.

 

Jeg taper heller en fair fight enn å vinne på easymode. Særlig på low level bg's der det ikke er særlig mye poeng i å vinne annet enn heder & ære.

Blizzard tillater GY camping og killfarming også. For meg går twinking, killfarming og camping i samme bås. Nå er det jo brakt på det rene at Blizzard også ser på twinking som et problem, eller så hadde jo denne tråden ikke eksistert engang.

 

Om det er tillatt eller ikke høres ut som et forsøk på å snakke seg bort fra en respons på det jeg sa: nemlig at twinking er VM i fegis. Man har overlegne characters spillt av erfarne folk vs. noobs med rævva gear - feigt.

 

 

ikke kjeft på twinks her på forumet ;)

6999986[/snapback]

 

Jeg er på WoW forumet, og i en tråd som omhandler legitimiteten rundt twinks. Da synes jeg at jeg har mitt på det rette når jeg legger frem min mening om saken.

Jeg har ikke vært usakelig, og det er mye usakeligheter her forresten...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Spørst jo dette, en level 19 uber rogue mot en level 18 warrior, 14 mage, 15 priest, 14 priest 17 druid, der alle er noobs, fks, mage sheeper ikke, druid tar ikke den der "oy nå kan du ikke gjøre deg usynelig lenger rogue2 magien, osv, da er det ikke for vanskelig for roguen å ta dem ned.

 

Og istedet for å skrive "eh?" som en eler annen gjorde oppenfor kan du kanskje skrive hva som var å vanskelig å forstå? Forbanna unødvendig bare spamme slik.

7000140[/snapback]

 

 

Ikke så rart han skrev "Eh?" Når du kom med et totalt idiotisk inlegg..

 

Skal quote:

 

Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

Lenke til kommentar

Gear vs skill diskusjonen er jo alltid kjekk. Ingen andre mmo har lagt så stor vekt på gear som wow. Ta fra charen din, og ta av alt utstyr, så kan du se hvor stor prosent av character din sin styrke som kommer av gear.

 

Har ingenting i prinsippet mot twinker eller tier 3 folk som vil drive med pvp. Men tenk om blizzard fikk et matchmaking system, der du kun spillte mot folk med tilnærmet likt gear. Da ville de nok blitt skriking.

Lenke til kommentar
Gear vs skill diskusjonen er jo alltid kjekk. Ingen andre mmo har lagt så stor vekt på gear som wow. Ta fra charen din, og ta av alt utstyr, så kan du se hvor stor prosent av character din sin styrke som kommer av gear.

 

Har ingenting i prinsippet mot twinker eller tier 3 folk som vil drive med pvp. Men tenk om blizzard fikk et matchmaking system, der du kun spillte mot folk med tilnærmet likt gear. Da ville de nok blitt skriking.

7001591[/snapback]

et slikt system er jo på trappene..

Lenke til kommentar
Spørst jo dette, en level 19 uber rogue mot en level 18 warrior, 14 mage, 15 priest, 14 priest 17 druid, der alle er noobs, fks, mage sheeper ikke, druid tar ikke den der "oy nå kan du ikke gjøre deg usynelig lenger rogue2 magien, osv, da er det ikke for vanskelig for roguen å ta dem ned.

 

Og istedet for å skrive "eh?" som en eler annen gjorde oppenfor kan du kanskje skrive hva som var å vanskelig å forstå? Forbanna unødvendig bare spamme slik.

7000140[/snapback]

 

 

Ikke så rart han skrev "Eh?" Når du kom med et totalt idiotisk inlegg..

 

Skal quote:

 

Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?

 

Det er ikke slik at en level 60 tier 3 kommer og eier 4-5 level 60 blå/grønne, men på level 19 er dette fullt mulig om twinken har litt skills.

 

Så ver så snill slutt sammenlign level 19 twinks og level 60 full epics.

6999529[/snapback]

7001218[/snapback]

 

Takk..

 

Uansett, skal utdype meg litt nærmere. Sett Maydie's film? Der han knekker ned 3 level 60s som om de skulle være normale mobs, uten å få så mye som en heal?

 

Nå skal det sies at akkurat for warrior classen er ikke fullt tier3 og pvp særlig hot :p Men der var gear-forskjellen mindre, rank14 mot grønt/blått..

Lenke til kommentar
Ikke så rart han skrev "Eh?" Når du kom med et totalt idiotisk inlegg..

 

Skal quote:

 

OSV.

 

"Hva med alle de på lvl60 med greens/blue vs epic/legendary gear?"

 

Hva er det du mener her? Jeg trodde her du mente liksom:

 

"Hvorfor skal level 19 folka som spiller mot level 19twinks whine? De som er level 60 gjør jo ikke det, fordiom de spiller med grønt/blått gear mot tier 3!"

 

Er det ikke dette du mener?

 

Og om det er det, så mener jeg dette ikke vil kunne samenlignes pga. det er mye større forskjell på en leve 19 twink med det beste av det beste som eier alle i 10-19 BG, og 60 grønn/blå vs 60 tier 3 epics.

 

Blir liksom, level 19 twink = 10x sterkere enn de adnre i 10-19 vg, tier 3 super epics, vs grønne/blå i 60 BG = max 4-5 x sterkere enn de andre!

 

Forstår du litt mer nå hva jeg mener?

 

Og om jeg missforsto hva du mente helt fra starten av, så må jeg bare bekla.. CAREFACE!

Lenke til kommentar

Jeg taper heller en fair fight enn å vinne på easymode. Særlig på low level bg's der det ikke er særlig mye poeng i å vinne annet enn heder & ære.

Blizzard tillater GY camping og killfarming også. For meg går twinking, killfarming og camping i samme bås. Nå er det jo brakt på det rene at Blizzard også ser på twinking som et problem, eller så hadde jo denne tråden ikke eksistert engang.

 

Om det er tillatt eller ikke høres ut som et forsøk på å snakke seg bort fra en respons på det jeg sa: nemlig at twinking er VM i fegis. Man har overlegne characters spillt av erfarne folk vs. noobs med rævva gear - feigt.

 

Jeg er på WoW forumet, og i en tråd som omhandler legitimiteten rundt twinks. Da synes jeg at jeg har mitt på det rette når jeg legger frem min mening om saken.

Jeg har ikke vært usakelig, og det er mye usakeligheter her forresten...

7000317[/snapback]

 

Så det er feikt å ha bra gear i ett spel det 90% handler om gear? Alt i wow handler på ein eller anna måte å få bedre gear på.

Gjer instanser --> få bedre gear

Gjer quests --> få bedre gear

Ha tradeskills --> få bedre gear

 

Så skulle det vera feikt av Brasil å bruke Ronaldo i VM? Dei vil vel vinna nett so alle andre... (eksempel)

 

Er jo ikkje min feil att dei andre ikkje gidder å gjera det lille det trengs får å få tak i litt bedre gear, det skal da ikkje gå ut over meg...

 

wow er ett spel der det handle om å vera best og om å vinna så korfor gjera det til noko anna?

 

Ikkje ta feil av meg, eg har armane opne for twink vs twink bg's og ønsker det hjertelig velkommen.

Men att eg skal få dårligare gear pga. at andre ikkje gidder å gjera det det trengs det liker eg ikkje.

Dei gøyeste bg'ene eg har spel er premade twink vs premade twink og da må eg ha det utstyret eg har.

 

Kan ikkje sei eg veit om noko mmorgp der alle springer rundt dønn like og alt er som i den 7. himmel så korfor skulle wow vera det.

 

Vil dei ha fair får dei spele noko anna men det blir vel syting der og sia det er alltid nokon som er bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...