Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex: Tabu eller ok?

CofidiS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tabu, siden ikke så mange snakker om det, og så mange homofobe fordømmer det. For min del er det helt ok, selv om jeg ikke har prøvd, eller har store planer om det.

Skrevet (endret)

Et alternativ er jo å spare fiseringen til dama er blitt så slapp i musa at den ikke er gøy lengre :thumbup:

Litt tabbe å slite ut begge samtidig. :tease:

Endret av raptorse
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Veeldig jomfruelige snuskesnasker her da ... :love:

Skrevet
Personlig finner jeg det ikke opphissende å grave møkk..

6967338[/snapback]

Med slike holdninger vil det nok forebli tabu en stund til, men jeg tror analsex har fått mye større sosial aksept de siste årene.

Skrevet (endret)

Nå hadde jeg tenkt å sitere Bjørneboe, men jeg husker ikke avsnittet om seksualmoral ordrett. I korte trekk: Det finnes ingen seksualmoral annet enn den moral som gjelder ellers i livet. At man er redelig og ikke skader andre.

Endret av olsen
Skrevet

Analsex er, annerledes. Anbefaler ikke nødvendigvis alle til å prøve det, men for vår del har vi hatt mye morro med det ;)

Dessuten snakker vi ikke om å "grave i møkk". Dersom det er opplevelsen/inntrykket man sitter igjen med har man gått glipp av hygiene-biten, som er veldig, veldig viktig, spesielt med "rompesex".

Og hva hetero/homo-diskusjonen angår, har eg fått inntrykk av at det er mer vanlig for hetero-par å ha analsex en hva det er for homo-par. Og dette er på bakgrunn av de av mine venner som er homofile.

Men lykke til ;)

Skrevet
Og hva hetero/homo-diskusjonen angår, har eg fått inntrykk av at det er mer vanlig for hetero-par å ha analsex en hva det er for homo-par. Og dette er på bakgrunn av de av mine venner som er homofile.

Men lykke til ;)

6968905[/snapback]

Skjønner jeg godt, kan umulig være særlig å jukke på hårete mannerumpe. :whistle:

• Opprett ny...