Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex: Tabu eller ok?


CofidiS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

As I was rimming the young girl's succulent pink starfish, I stopped and asked, "Did you perchance have mexican for dinner last night? I ask because my tongue is ablaze with spicy goodness." :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest fjellgeit84

Analsex har blitt, tror jeg, ganske vanlig blant heterofile par.. Spesielt de siste åra. Er ikke like tabu som det en gang var.

 

Synes ikke det er å forakte jeg.. Om dama er med på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest fjellgeit84

...Og folk som klager over at "det kommer bæsj ut", osv, er bare umodne drittunger som ALDRI har hatt analsex før. Så lenge en har en vanlig hygiene, og tar ting rolig, så er sjansen minimal for at du får en kjip overraskelse mens dere holder på.

 

Ja takk til analsex! ;)

Lenke til kommentar
...Og folk som klager over at "det kommer bæsj ut", osv, er bare umodne drittunger som ALDRI har hatt analsex før. Så lenge en har en vanlig hygiene, og tar ting rolig, så er sjansen minimal for at du får en kjip overraskelse mens dere holder på.

 

Ja takk til analsex! ;)

7093368[/snapback]

 

Hvis det kommer bæsj ut så er vi komt over i en annen gren i denne idretten som heter "bæsjesex". ;)

Lenke til kommentar
Gjest fjellgeit84
...Og folk som klager over at "det kommer bæsj ut", osv, er bare umodne drittunger som ALDRI har hatt analsex før. Så lenge en har en vanlig hygiene, og tar ting rolig, så er sjansen minimal for at du får en kjip overraskelse mens dere holder på.

 

Ja takk til analsex! ;)

7093368[/snapback]

 

Hvis det kommer bæsj ut så er vi komt over i en annen gren i denne idretten som heter "bæsjesex". ;)

7095307[/snapback]

 

..Og det kan fortsette å være meget tabu, for min del. :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...