Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kniver?puh! pistoler? naah? automatrifle? nja, pinglete det og, jeg vise dere TØFF!(det broren min det er bilde av men det han holder er mitt

kimogpvrk015.jpg

jeg hadde en dag stjelt noe hårgele av broren min :cool:

littavhvert022.jpg

Endret av Campin carl
Skrevet (endret)

Vel dette bildet er til L4r5. Han hadde jo bursdag :fun:

8182735[/snapback]

Takk takk... Nå er jeg gammal kæl.

Slenger ut et bilde guttungen tok av meg på fredag. smile.gif

edit: møkkaforum. Kødder seg til når jeg laster opp fil

Endret av L4r5
Skrevet (endret)

Bursdag er gøy! :fun:

Edit: Jeg syk og svak og er sykmeldt hele uka. Hva gjør man da egentlig? Jeg kommer til å gå på veggene :S

Endret av Mirann
Skrevet (endret)

Bilde_027.jpg

Jeg må begynne å bli litt mer seriøs av meg.. Men åssen skal det gå! Jeg er jo så seriøs allerede! :O

Bilde_032.jpg

Jeg ser deg!

Du klikker deg inn i RPP i håp å få se noen lettkledde forum chicks så får du meg midt på pc skjermen! Kanskje du lærer til noe neste gang! Kanskje du tenker deg litt om!

Er det forbudt å legge ut bilde av rompa si? Jeg hørt noen rykter om at andre har gjort det... Dvs jenter.. lurer på om gutter har samme muligheten :hmm:

Endret av Den store P
Skrevet (endret)

I dag tar jeg kvelden tidlig, som i sånn ca. før 21. Satt på buss fra et hotell i Kolding i Danmark fra klokka 6 i går morges, var på danskebåten i 7 timer, kjørte mer buss og var endelig framme i Bergen klokka 9 i dag morges. Turen tok altså 27 timer til sammen, og 10:20, fortsatt i dag morges, begynte eksamen. Jeg er kjørt, men syns egentlig at bildet ikke er altfor avslørende.

trott.jpg

Edit: Var en del interessant å se på CeBIT, da, selv om det var altfor stort og altfor mye å prosessere for en stakkars menneskelig hjerne...

cebitsmall1.jpg

cebitsmall2.jpg

Endret av Mr.Berg
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Det blir veldig morsomt utseende på ting når man setter i rosa lyspærer på rommet :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...