Gå til innhold

Fifa 07 erfaringer ?


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt i over 5 hele kamper med rettferdige lag i tippeligaen...

har ikke scoret ett eneste mål!

spillerne springer ikke å møter ballen når de får en pasning de blir paralysert å venter til den ballen som lillesøstra mi kunne ha sentret hardere kommer...

 

og alle spissene mine har definitivt ryggsekk på 40 kg! de peisern over!

værste er at practice(trening) kan jeg ikke velge hvilken treningsfunksjon jeg skal ha fordi ett eller annet....

 

Fifa har ikke kommet langt siden sist jeg spillte fotballspill faktisk gått noen skritt tilbake om jeg sku si så...

 

nb spillte sist fotballspill for 2-3 år siden..

 

EA's Fifa 07: :thumbdown:

Lenke til kommentar
Noen som har fått testet Fifa 07 ?

Noen som kan fortelle om EA endelig har klart å ordne det slik at alle spillerne ikke er like raske ?

6948601[/snapback]

 

 

For å svare på spørsmålet: Ja. Du kan springe forbi spillere som ikke er like rask som deg.

 

Og han som sier at spissene har 40 kg ryggsekk kan ikke ha spilt fifa mye.

Er ikke noe problem å presse skuddene ned.

 

Husk du må ikke holde skyteknappen lenge inne, da går skudde langt over eller til siden.

Lenke til kommentar

Det er flere nye features i spillet. Man får en fin oversikt over noen av dem under "hints/tricks" under "my fifa 07", med oversikt over hvilke knapper man trykker for å gjøre hva. Et lurt tilskudd til spillet er blant annet en egen knapp man holder inne for at spilleren skal plassere skuddet med innsiden i stedet for å hamre løs med rista hver gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...