Gå til innhold

Fifa 07 erfaringer ?


Syfer

Anbefalte innlegg

Lastet ned en video fra marketplace med intervju av utviklerne samt mye gameplay. Versjonen til xbox 360 vil bli ett helt nytt spill som er bygd opp fra scrath. Virker faktisk VELDIG lovende og en verdig utfordrer til PES.

6967766[/snapback]

 

Hvor fant du den på marketplace`?? eg finner den nemlig ikke??

6969155[/snapback]

 

Du finner den på Bringing it home menyen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lastet ned en video fra marketplace med intervju av utviklerne samt mye gameplay. Versjonen til xbox 360 vil bli ett helt nytt spill som er bygd opp fra scrath. Virker faktisk VELDIG lovende og en verdig utfordrer til PES.

6967766[/snapback]

 

Hvor fant du den på marketplace`?? eg finner den nemlig ikke??

6969155[/snapback]

 

Du finner den på Bringing it home menyen!

6969247[/snapback]

 

takker

Lenke til kommentar
Testet demoen, der var det ikke mulighet for å stille på grafikken. Men jeg ble rett og slett svimmel av å se på den. Spillet var ganske likt 06 også da, på grafikk og på spillbarhet. Merket få forandringer.

:/

6969556[/snapback]

 

Sant det, alle current-gen versjoner er veldig like forgjengerne.. :\

Lenke til kommentar
Christian!!?? har du anmeld spillet på spillarkivet nå??

6967331[/snapback]

 

Nei, har ikke skrevet ferdig noen anmeldelse enda. Grunnen til det er at jeg hadde et matteprosjekt denne uken, samt at EA ikke fikk inn FIFA før på onsdagen, og nå er jeg på reise. Kommer hjem på mandagen, så får ikke publisert noen omtale før slutten av neste uke. Føler at FIFA trenger en del spilletid før noen omtale publiseres. Synes VG var utrolig kjappe på avtrekkeren, de burde kanskje prøve spillet ordentlig først, men men...

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

Det må da være den særeste grunnen til å ikke kjøpe et spill ever :) Noen bedre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

 

Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

Det må da være den særeste grunnen til å ikke kjøpe et spill ever :) Noen bedre?

6974436[/snapback]

 

Hvis han er Liverpoolsupporter så skjønner jeg hvorfor han IKKE vil kjøpe fifa pga det.

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

 

Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

Det må da være den særeste grunnen til å ikke kjøpe et spill ever :) Noen bedre?

6974436[/snapback]

 

Hvis han er Liverpoolsupporter så skjønner jeg hvorfor han IKKE vil kjøpe fifa pga det.

6975020[/snapback]

 

Og hvorfor vil han styre unna FIFA pga The Sun da? Er ikke helt med jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

 

Noen som har lagt merke til en liten detalj,(for meg av stor betydning) om hvilken avis som liksom er hoved avisa på spillet? (når du spiller karrieremodus)

 

Er det The sun(som jeg har hørt rykter om), blir det nemlig den utløsende faktoren til at jeg kjøper meg pes isteden!

6974082[/snapback]

 

Det må da være den særeste grunnen til å ikke kjøpe et spill ever :) Noen bedre?

6974436[/snapback]

 

Hvis han er Liverpoolsupporter så skjønner jeg hvorfor han IKKE vil kjøpe fifa pga det.

6975020[/snapback]

 

Og hvorfor vil han styre unna FIFA pga The Sun da? Er ikke helt med jeg :ermm:

6975147[/snapback]

 

Les HER. Les godt under "Politiets dobbeltrolle"

Lenke til kommentar

Noen som har fått til Fifa 07 online på PS2? Jeg klarer å koble til for så å velge lag og spillere. Men når jeg skal ta avspark kobler hele greie ut, med meldingen: "connection to opponent lost".

 

Har fulgt manualen og åpnet følgende porter i ruteren:

UDP: 3658

TCP: 13505

TCP: 30400~30499

TCP: 9565~9570

UDP: 6000

 

Har til og med prøvd å sette PS2'en som DMZ men uten resultat.....

Noen ideer om hvodan fixe dette?

Lenke til kommentar

Noen som har lest noen gode anmeldelser (negative/positive) av FIFA 07 i Norge? Har lest VG og Dagbladet sine, og må si at de var ikke mye å skryte av. VG sin var delvis grei, men de forteller jo ikke noe detaljert hva som er bra eller dårlig. Når de forteller at det er noen nye ting i en modus, så forteller de jo ikke hva som er nytt. Og når de forteller at de liker en ting, så forteller de ikke hva de liker ved tingen.

 

Må bare si det, Dagbladets anmeldelse synes jeg var så dårlig at det hadde vært bedre om de ikke publiserte den. Det virker som de kriger med VG om å ha omtalen ute først, men hva er poenget med å publisere så tragiske omtaler, bare for å være først?

 

Er det ikke bedre å vente noen dager for å få ut en bedre omtale? Dette synes jeg gamer.no er flinke til. All ros til gutta her :) Jeg liker omtalene til Rune (VG) og Erling (når han jobbet her og i VG), men de andre der synes jeg ikke helt holder mål. Og Dagbladet sine synes jeg nesten er bortkastet lesetid. Føler jeg blir provosert når jeg ser at en av norges største aviser publiserer så til de grader dårlige anmeldelser av spill.

Lenke til kommentar
Noen som har lest noen gode anmeldelser (negative/positive) av FIFA 07 i Norge? Har lest VG og Dagbladet sine, og må si at de var ikke mye å skryte av. VG sin var delvis grei, men de forteller jo ikke noe detaljert hva som er bra eller dårlig. Når de forteller at det er noen nye ting i en modus, så forteller de jo ikke hva som er nytt. Og når de forteller at de liker en ting, så forteller de ikke hva de liker ved tingen.

 

Må bare si det, Dagbladets anmeldelse synes jeg var så dårlig at det hadde vært bedre om de ikke publiserte den. Det virker som de kriger med VG om å ha omtalen ute først, men hva er poenget med å publisere så tragiske omtaler, bare for å være først?

 

Er det ikke bedre å vente noen dager for å få ut en bedre omtale? Dette synes jeg gamer.no er flinke til. All ros til gutta her :) Jeg liker omtalene til Rune (VG) og Erling (når han jobbet her og i VG), men de andre der synes jeg ikke helt holder mål. Og Dagbladet sine synes jeg nesten er bortkastet lesetid. Føler jeg blir provosert når jeg ser at en av norges største aviser publiserer så til de grader dårlige anmeldelser av spill.

6980763[/snapback]

 

Hehe..Vis du ser på Dagbladet sin anmeldelse så ser du på bilde at det er eit 360 bilde. skikkelig tabbe av dagbladet.. og heilt enig med deg. det stod ingenting om spillet jo, kun om rivaliseringen mellom FIFA og PES. Skikkelig dårleg anmeldelse: karakter 1!!

 

PS: dei kan jo ikkje anmelde 360 versjonen før den har kommet ut! Men noen som veit når 360versjonen kommer på marketplace??

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...