Gå til innhold

Fifa 07 erfaringer ?


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om det blir mye forskjell fra pc/xbox/ps2 versjonen til xbox 360 versjonen

6948757[/snapback]

 

Det jeg har hørt, er at 360 versjonen ikke vil ha Tippeligaen og mange andre "mindre" ligaer

6948790[/snapback]

 

Eg lurer på hvorfor i all verden det ikke er tippeliga på 360-versjonen. da kjøper jeg heller xbox-versjonen. Noen som vet om den vil funke på 360-maskinen??

Lenke til kommentar
Godt mulig den vil funke, men det er et helt annet spill... Next-gen-versjonen av Fifa 07 er laget mer eller mindre fra bunnen av.

 

Testet demoen som er ute naa paa xbox live, og forskjellene fra PC-versjonen er store.

7019981[/snapback]

 

Er det så fantastisk som EA skal ha det til da ? Hvordan er det sammenlignet med f.eks PES5?

Lenke til kommentar
Godt mulig den vil funke, men det er et helt annet spill... Next-gen-versjonen av Fifa 07 er laget mer eller mindre fra bunnen av.

 

Testet demoen som er ute naa paa xbox live, og forskjellene fra PC-versjonen er store.

7019981[/snapback]

 

Er det så fantastisk som EA skal ha det til da ? Hvordan er det sammenlignet med f.eks PES5?

7026357[/snapback]

 

I teorien så skulle det være stor forskjell, bygd opp fra grunn og bla, bla, i praksis så er det en versjon med bedre grafikk og færre lag - samt dårligere framerate, det er ihvertfall inntrykket demoen gir, men jeg skal vente på fullversjon før jeg sier noe bombesikkert, men for å si det sånn; fryktelig mye må bli forandret fra demoen før det blir et godt fotballspill, og konkurrere med PES er bare å glemme.

 

Ikke at det er noen fasit, men det er sånn jeg føler det.

 

Det kommer fra en som har spilt FIFA i alle år fram til PES4, så heldigvis endelig lyset.

 

Hvis FIFA 07 til X360 skal bli bra, så må de få fikset det med responsen, det føles ikke ut som spillerne reagerer så raskt på det du gjør, som de burde ha gjort, synes heller ikke skuddene var noe spesielt bra, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var som gjorde det, men det var kult at du har to forskjellige type skudd i år, vanlig skudd, som gjerne går på utsiden av foten, og plasseringsskudd, gjerne fra innsiden.

 

Pasninger syns jeg er litt trege, får dem ikke harde nok. Noen rare animasjoner her og der på spillerne, stort sett så er de veldig bra, men enkelte ganger så er ikke overgangen fra en animasjon til en annen sømløs, så plutselig har spilleren din flyttet seg en meter og er litt oppe i lufta med et spark, uten at du har sett han hoppe opp...

 

Når det gjelder framerate og respons, håper jeg for EA sin skyld at det er fordi dette er en gammel build, jeg hadde forhåndsbestilling inne før jeg prøvde demoen, etter det, så avbestilte jeg, nå venter jeg bare på PES6, og det jeg har sett av videoer der ser lovende ut, blir som en litt forbedret versjon av PES5, og det er ikke akkurat negativt, det var egentlig alt jeg ønsket meg, for det spillet er nesten perfekt fra før.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Jeg må si at FIFA 07 demoen var skuffende dårlig... !! Et touch spillet er alt for trekt!! Og som vanlig lander alle innlegg perfekt uansett!! Jeg scora 2 like voley mål i min andre match... løper nedver på høyrekant.. legger inn og trykker på skyteknappen... ja et nydelig volleymål... problemet er selvsagt at det lar seg gjenta til det kjedsommelige... ja ja...(jeg har testet på nest øverste nivå... er det professional det heter..??) Spillerne er desverre litt som roboter... alle pasninger er stort sett ferdigdempet... de eneste feilpassningene jeg ser er de som brytes av mottstanderen... Fotball er dersverre ikke sånn i virkeligheten... Det eneste posetive jeg har å si er at FIFA blir et bra "party" spill... Det er lett å lære, det er lett å score mål og vil dermed passe bra i en kompisgjeng som har mange som ikke spiller mye spill....

 

Selvsagt er dette min subjektive oppfattning av spillet... og din konkulsjon kan selvsagt være anderledes :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...