Gå til innhold

Fifa 07 erfaringer ?


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spillt i over 5 hele kamper med rettferdige lag i tippeligaen...

har ikke scoret ett eneste mål!

spillerne springer ikke å møter ballen når de får en pasning de blir paralysert å venter til den ballen som lillesøstra mi kunne ha sentret hardere kommer...

 

og alle spissene mine har definitivt ryggsekk på 40 kg! de peisern over!

værste er at practice(trening) kan jeg ikke velge hvilken treningsfunksjon jeg skal ha fordi ett eller annet....

 

Fifa har ikke kommet langt siden sist jeg spillte fotballspill faktisk gått noen skritt tilbake om jeg sku si så...

 

nb spillte sist fotballspill for 2-3 år siden..

 

EA's Fifa 07:  :thumbdown:

6948687[/snapback]

 

Har kun spilt 2 kamper så langt - på professional - tar litt tid til å lære seg de små forandringene fra tidligere spill - men uansett, vunnet 3-0 og 3-2 med Rosenborg (go gull!), og tingene jeg merker er tydelig forbedret er animasjonene, at spillerne nå virker som de har forskjellige hastigheter (klarte å springe fra med Daniel Braaten), samt at ballen beveger seg mer naturlig (henger lengre i lufta). Det virker som det er et nytt headesystem også, har ikke funnet ut av dette helt, så taper omtrent hver eneste hodeduell :p

 

Men en ting - la merke til at spillet default hadde stilla hastigheten på "fast" - spilla den første kampen på normal, men gikk tilbake til default fast da normal var rimelig tregt.

 

edit: SasaB: Når gikk Bakke til Brann da? Mener det var den 31.8 - det står at spillerdata er oppdatert per 27.8 - så noen spillere har naturligvis glippet. Dette kan du heldigvis ordne selv hvis du orker.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Har spillt i over 5 hele kamper med rettferdige lag i tippeligaen...

har ikke scoret ett eneste mål!

spillerne springer ikke å møter ballen når de får en pasning de blir paralysert å venter til den ballen som lillesøstra mi kunne ha sentret hardere kommer...

 

og alle spissene mine har definitivt ryggsekk på 40 kg! de peisern over!

værste er at practice(trening) kan jeg ikke velge hvilken treningsfunksjon jeg skal ha fordi ett eller annet....

 

Fifa har ikke kommet langt siden sist jeg spillte fotballspill faktisk gått noen skritt tilbake om jeg sku si så...

 

nb spillte sist fotballspill for 2-3 år siden..

 

EA's Fifa 07:  :thumbdown:

6948687[/snapback]

 

Har kun spilt 2 kamper så langt - på professional - tar litt tid til å lære seg de små forandringene fra tidligere spill - men uansett, vunnet 3-0 og 3-2 med Rosenborg (go gull!), og tingene jeg merker er tydelig forbedret er animasjonene, at spillerne nå virker som de har forskjellige hastigheter (klarte å springe fra med Daniel Braaten), samt at ballen beveger seg mer naturlig (henger lengre i lufta). Det virker som det er et nytt headesystem også, har ikke funnet ut av dette helt, så taper omtrent hver eneste hodeduell :p

 

Men en ting - la merke til at spillet default hadde stilla hastigheten på "fast" - spilla den første kampen på normal, men gikk tilbake til default fast da normal var rimelig tregt.

 

edit: SasaB: Når gikk Bakke til Brann da? Mener det var den 31.8 - det står at spillerdata er oppdatert per 27.8 - så noen spillere har naturligvis glippet. Dette kan du heldigvis ordne selv hvis du orker.

6962994[/snapback]

Hvordan skal jeg ordne det da?

Lenke til kommentar
Hva er galt med folk ? alle (til og med lillebroren min) vet at fifa er for faggots og folk uten hjerneceller i topp lokket.. Det eneste fifa har å tilby er god grafikk og gode spillekommentatorer. I spillbarhet og realisme er de fortsatt på barnehage nivå.. Og ja, jeg har prøvd fifa 07, men jeg ble IKKE imponert..

 

Jeg sier bare èn ting! PES !! skal dere ha ett bra fotballspill så kast fifa i søpla å løp til butikken å kjøp pro evolution soccer nå!!

sånn, da var den diskusjonen punktert...

6963113[/snapback]

 

Nå handler vel denne tråden om erfaringer rundt fifa07 og ikke det faktum at du liker PES serien bedre. Selv om jeg er enig med deg i at PES (så langt) har gitt en bedre opplevelse. Merkelig hvordan alle fifa-tråder plutselig begynner å handle om Fifa vs. PES.

Lenke til kommentar
Nå handler vel denne tråden om erfaringer rundt fifa07 og ikke det faktum at du liker PES serien bedre. Selv om jeg er enig med deg i at PES (så langt) har gitt en bedre opplevelse. Merkelig hvordan alle fifa-tråder plutselig begynner å handle om Fifa vs. PES.

6964349[/snapback]

 

Hver gang det lages en FIFA-tråd, så kommer det noen PES-fans og ødelegger tråden i form av å forteller hvorfor man heller bør kjøpe PES istedenfor FIFA.

 

Noen her som har prøvd Interaktic League enda? Jeg fikk PS2-versjonen på onsdag, men har reist bort nå, så får ikke prøvd før på mandag.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva jeg må trykke på for å endre draktene til lagene i managermodus på PS2 ?

 

Spiller med FFK som har blå bortedrakter og da er det slitsomt å møte VIF,Sandefjord og Molde på bortebane... 20 blå menn på banen :-/

 

Har trykka på så og si alt men ingenting skjer...

 

Noen MED manual kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva jeg må trykke på for å endre draktene til lagene i managermodus på PS2 ?

 

Spiller med FFK som har blå bortedrakter og da er det slitsomt å møte VIF,Sandefjord og Molde på bortebane... 20 blå menn på banen :-/

 

Har trykka på så og si alt men ingenting skjer...

 

Noen MED manual kanskje? ;)

6965524[/snapback]

 

Jeg har MED manual. Med en gang du trykker velg kamp fra hovedmenyen til Manager Mode, så kan du trykke R2/R1 (tror jeg) for å velge drakter. Det står helt nederst et lite sekund, så det er ikke så lett å se det. Litt merkelig at de har "gjemt" det så godt.

Lenke til kommentar
Lastet ned en video fra marketplace med intervju av utviklerne samt mye gameplay. Versjonen til xbox 360 vil bli ett helt nytt spill som er bygd opp fra scrath. Virker faktisk VELDIG lovende og en verdig utfordrer til PES.

6967766[/snapback]

 

Hvor fant du den på marketplace`?? eg finner den nemlig ikke??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...