Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke hopp over meg da -_-

Informarik, mange lenker som jeg ikke før nå har tatt en titt på. Nyttige og gode lenker (kanskje litt mye egenreklame?). Hadde gjort seg om du fikk mer sturktur. 5/10

Edit: la inn quote.

Endret av HalogenpæreUtenLys
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HalogenpæreUtenLys

Morsom og original. Har aldri sett noen som ligner. Alltid pluss for å bruke en annen farge enn standard og dessuten bra fargevalg. :thumbup: Men siste linje kunne vært litt lysere. Etter gult og orange hadde rødt passet bedre enn brunt. Til vanelig liker jeg ikke uthevede ord i signaturen, men her passet det både med siste ord og utropstegn. :yes: Bra oppsett, men den hadde tatt seg enda bedre ut om den var midtstilt.

8/10

Skrevet

Mchansern

Akkurat det er det din signatur som syder av. I tillegg er begge linjene typisk snørrhovne og innbilske. Farger som ikke passer sammen og for stort mellomrom mellom linjene.

1/10

• Liker 1
Skrevet

Lyspaere:

Okay.

Mest useriøse og sære signaturen noen gang.

Ikke for å fornærme, men den var ikke noe spesiell.

Heller ganske møk.

Kom på noe mer kreativt. ;)

1/10

Skrevet

Grønås

Litt usikker på hva jeg skal si om signaturen din.. At slosskamp ikke er en bra argumentasjonsform er greit, men så kommer denne pro-boksing greia.

Uansett, enkel og grei, samtidig som at du får inn litt egenreklame for din blogg, og det er jo bra :thumbup:

5/10

Forresten Grønås; Jeg følte jeg måtte poste en ny post her, siden du tydeligvis ikke vet hvem gutta på avataret mitt er, og dermed ikke vet hva som ligger i signaturen. Det er helt ok, men jeg håper nestemann vet det og dermed kan slakte eller skryte av signaturen min :roll:

Skrevet

Lyspaere har en signatur hvor ordet "Forum" er skrevet feil flere ganger, dog dette ser ut til å være med vilje. Den gir meg ingen mening eller oppfattes ikke spesielt interessant. Greit bruk av en grå farge for å gjøre den mindre synlig.

Skrevet

Er ikke så glad i Mvh-hilsener i signatur, men quoten er veldig bra.

5/10

Til lyspaere: DIGGER quoten din. Intern radioresepsjonen-vits I presume? ;)

Skrevet

TMB

Du har tydeligvis jobbet med signaturen din, fint oppsett og ikke for 'kvass' bruk av farger.

Trekk for unødvendige linker til sider alle har hørt om (ref; youtube, imdb osv).

7/10

Nimrad: Bra noen her inne vet hva det er snakk om :-) Ikke at jeg forventer at folk skal like signaturen min, men bra at noen som vet hva det dreier seg om liker den :-)

Skrevet (endret)

Trekk for unødvendige linker til sider alle har hørt om (ref; youtube, imdb osv).

Det er jo direktelinker til mine profiler på disse nettstedene, da :p

Mchansern:

Stemmer overhodet ikke, siden jeg er bedre enn deg

3/10

Endret av TMB
Skrevet

"Eg er bedre en deg"

Hva skal jeg si? Den er midtstilt, gråfarget og skrevet på nynorsk (Waow!). Flott at du tar i bruk sidemålet, med god selvtillit og er bedre enn alle andre, - slike personer trenger vi.

Undring til side, terningen må lide, 3/10 ska vi si det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...