Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kvatråentotre

Spenstig fargevalg som passer til signaturens budskap. Budskapet i seg selv (gresset) hadde jeg sansen for :) Måtte lese det øverste sitatet to ganger, siden det kommer i flere "utgaver". Men jeg likte din "utgave" !

 

Hvis du vet hvem som står bak sitatene, kan du gjerne skrive dette. Det er sånne ting som gjør at signaturen blir komplett :) Hvis det er deg selv, kan du faktisk skrive det også!

 

7,8/10

Lenke til kommentar

FlinkeFreddy

 

Den første linjen interesserte meg ikke. Bryr meg døyten med parkeringsvakter. Bra med linking til yutube, men filmen var altfor lang til at jeg orket å begynne på den. Bra med link til nett-tv og. Ellers bra at du ikke bruker standarfarge, men det hadde vært bedre uten de røde tegnene . Den hadde også tatt seg mye bedr eut midtstilt, særlig mtp. at den da ville gått innover.

 

4/10

 

Min ble nettopp ny så den som vurderer nå blir den første til å vurdere den. :new_woot:

Lenke til kommentar

Glimti: Mye bedre enn den du hadde før, mye bedre! :new_woot:

 

Jeg stusser litt over grammatikken i andre linje, men det får heller være. Hvor mye mening alt gir kommer heller ann på personen. Jeg velger å gi deg 7/10 kun utifra hvor behagelig den er å se på, og hvor god strukturen er. Hva du legger i signaturen har jeg valgt å ikke ta med i vurderingen, det får heller noen andre gjøre.

 

7/10

 

Flinkefreddy: Jeg kommenterer din også, jeg, siden jeg er helt uenig med tilbakekommentarene du fikk. Det er bra at signaturen er venstrejustert, og de røde markørene gir følelsen av god navigerings-struktur, slik linker skal være. Videoen var utrolig underholdende, og C.K. Lewis er bare helt konge! Første setningen din gir meg ikke mye, selv om jeg både kan være enig og uenig, men om den ikke var der, vet jeg at en linje ville "manglet".

 

9/10!

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

kvatråentotre

Spenstig fargevalg som passer til signaturens budskap. Budskapet i seg selv (gresset) hadde jeg sansen for :) Måtte lese det øverste sitatet to ganger, siden det kommer i flere "utgaver". Men jeg likte din "utgave" !

 

Hvis du vet hvem som står bak sitatene, kan du gjerne skrive dette. Det er sånne ting som gjør at signaturen blir komplett :) Hvis det er deg selv, kan du faktisk skrive det også!

 

7,8/10

Det er faktisk mine egne signaturer :)

Lenke til kommentar

quattro123: Gode sitater, og liker at du setter den grønnfargen på "gress"-sitatet. Det siste sitatet er et ganske godt sitat!

 

8/10

 

EDIT: Oops feil!

cuadro: Et bra sitat. +'er deg for midstilt og viser til hvem som har sagt det. Liker også at du skiller du et par ord.

 

7/10

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...