Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Skal vi se. Hva har vi her? Et sitat, jeg gjetter det er noe Abraham Lincoln har sagt en eller annen gang. Så kommer det et par shizzle-linker, chille saker, en 404, profiler med personlig film- og musikksmak, en link til selvhjelp for de med datavirus, en link for de som vil engasjere seg mot Datalagringsdirektivet, fulgt av fire copypastaer.

 

Jeg vet ikke. Hva prøver du å si med dette? Håper du at noen som kjeder seg vil følge linkene og like innholdet? I så fall synes jeg de er litt for tilfeldig plassert i forhold til hverandre. Mener du å vise fram internettinnhold du identifiserer deg med? (Jeg regner med at det til en viss grad er tilfellet. Hva er ellers poenget med en signatur.) Isåfall synes jeg du burde være litt klarere på hva som gjemmer seg bak lenketekstene. For det er jo ikke noe i veien med innholdet du vil dele. Personlig blir jeg alltid glad for å se "Stopp DLD!"

 

En ting som irriterer meg er den midterste linja av linker (rendrer slik for meg: http://i.imgur.com/iHZ7B.png). Jeg synes den ser så rotete og malplassert ut. Selv om jeg liker godt at Stopp DLD er høyrestilt. Det er egentlig det som har festa seg de gangene jeg har scrolla forbi denne signaturen, det andre blir bare en haug av informasjon jeg ikke orker å forholde meg til. Men jeg setter pris på at alt ikke er midtstilt, og er uenig i det de andre på denne sida av denne tråden skriver at det er et pluss.

 

5/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alliha

 

Både linken om norsk målungdom og tråden om nynorsk var grusom. Foretrekker bokmål så de trekker ned. Datalagringsdirektivet har jeg aldri engasjert meg i bortsett fra noen få innlegg i en tråd her på forumet og last.fm interesserte meg ikke i det hele tatt. Kardemommeloven er en grei regel, men ganske kjedelig. Dog er oppsettet veldig bra både med plassering og fargevalg. Pleier dessuten å gi pluss for linker selvom linkene ikke interesserer meg.

 

Pga. utsende setter jeg den langt høyere enn jeg ville gjort om det bare gjaldt innholdet: 4/10

Lenke til kommentar

Glimti:

Helt greie sitat, men ikke noe jeg kommer til å huske spesielt godt etter jeg har lest dem. Sitat er dog et pluss i seg selv, da det gjør signaturen mere personlig.

Liker den minimalistiske stilen uten farger og andre flashy saker. Det er også fint satt opp.

 

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...