Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som skjønner 7/11 reklamen?


Anbefalte innlegg

Hun står der med en bolle i honden, hun har nettopp vært hos en man, hun viser en bolle så begyner hun andre og gjette på hva det er, så nevner hun vis du hører etter "bolle musa di". Hun slikker på bollen så sier hun ene "NEI, han hadde ikke det, få nummeret nå!"

7003201[/snapback]

 

vi har oppklart det for lenge siden

 

og du tar feil :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun står der med en bolle i honden, hun har nettopp vært hos en man, hun viser en bolle så begyner hun andre og gjette på hva det er, så nevner hun vis du hører etter "bolle musa di". Hun slikker på bollen så sier hun ene "NEI, han hadde ikke det, få nummeret nå!"

7003201[/snapback]

 

vi har oppklart det for lenge siden

 

og du tar feil :thumbup:

7003223[/snapback]

 

Har eg feil?!? fortell meg ka som skjer då :p

Lenke til kommentar
Men sponsorene forsvinner straks idrettsutøverne blir tatt for doping, selv om de har satt hundre verdensrekorder...

7001085[/snapback]

Jaha? Og relevansen til mitt innlegg er?

7002004[/snapback]

du skrev:

Men merkenavnet blir sterkere av at det får såpass med oppmerksomhet. Hvorfor tror du bedrifter betaler stort bare for å ha logoen sin på f.eks. utstyret til idrettsutøvere?

Hvis sponsorer trekker seg når spillere får negativ oppmerksomhet, kan ikke all reklame være god reklame?

7002729[/snapback]

Det har jo ikke noe med saken å gjøre. Det er forskjell på en irriterende reklame som gjør at du legger merke til den og at noe skjer som bedriften ikke vil at navnet skal knyttes til.

Lenke til kommentar
Det har jo ikke noe med saken å gjøre. Det er forskjell på en irriterende reklame som gjør at du legger merke til den og at noe skjer som bedriften ikke vil at navnet skal knyttes til.

7007763[/snapback]

 

Joda, jeg ser forskjellen. Det var for å sette det ytterste eksempelet.

Allikevel vil jeg påstå at i dette tilfellet, når jeg allerede har god kjennskap til 7/11 fra før, og har handlet der i flere år, vil ikke disse reklamene slå positivt ut.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Har med sex å gjøre så jeg slenger den ut her.

 

Jeg skjønner ikke den nye reklamen med de to jentene. Den med bollene. Hun sleiker på bolla og plutselig MÅ hun andre ha nummeret.

 

Hva er det han har? Shava ballene eller hva?

6906565[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...