Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en gang mamma hadde lagd en ostesufle. Den var sinnsykt god, men var vist ganske vanskelig å lage så mamma var kjempefornøyd :blush:

 

Det gikk en god stund, så fant hun ut at hun skulle lage en til.

Men dessverre denne gangen så skjedde det noe rart. Enten så brant den seg, eller at osten var muggen ( jeg veit ikke ), men det smakte så hinsides forjævlig. Jeg fikk brekningsfølelse hver gang jeg tok en bit. Det samme gjorde mamma og pappa, men ingen turde si noe før etter vi var ferdige med å spise :!:

Det var bare helt stille rundt middagsbordet..

Lenke til kommentar
Bakalao eller hva det heter

6875599[/snapback]

 

 

JA, fysj for noe sjit!

 

så noen som ikke likte kokt kål, back in the old times, når jeg var 5-10 år, så spydde jeg nesten hver gang jeg tok ei tugge, og jeg måtte jo spise opp alt...

Så var det en gang jeg var sistemann ved bordet (som var ganske vanlig) så hadde vi kokt kål. mamma skulle på butikken eller noe så jeg ville bli med, jeg hadde en STOR posjon kokt kål igjen, for resten hadde jeg spist, og hun skulle dra om 5 min eller noe. sat** så jeg presse i meg for å bli med, spydde nesten, kjente alt bare kom helt opp og nesten ut...

 

Og lutefisk eller nå hva det heter, er så ekkel konsistens på det, geleaktig.

Endret av fompa
Lenke til kommentar

Alt det dere har nevnt ovenfor er jo delikatesser, lutefisk, skalldyr, skjell, frityrstekte snegler og blekksprut, sursild, steik sild, kokt storfetunge, stekt storfehjerte, syltelabber, lungemos, ansjos, sprøstekt Lodde, hjemmelagd kaviar, torsketunger og makrell i tomat er jo helt topp. :)

 

For ikke å glemme saltet uerskolter.

 

Har noen smakt kokt kujur, dette er god gammeldags pålegg.

 

Vet ikke helt om det er noe jeg ikke liker men har motforestillinger om den Svenske Surstrømming lagret på nært forestående eksploderende bokser.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Mer eller mindre alle typer fisk. Eneste fisk jeg spiser er røkt (kald) laks og røkt torsk. Kan kanskje gå med selvfisket røye/ørret som er kokt med et hav urter og grønnsaker, men bare kanskje.

 

Rart egentlig, er fra Lofoten og hater fisk, Haggis derimot. Give it to me any day :)

 

Bakalao lukter død mann enkelt og greit. Død mann med sure føtter. Totalt ekkelt. Lutefisk smaker bare totalt på ræva ifølge mine smaksløker.

 

Når jeg tenker på det, sjømat er egentlig ikke så forferdelig godt, delikatesse eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...