Gå til innhold

Hva er det verste du har spist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Flymaten på vei til Reptynon på Kreta.

Lunka Greske kjøttboller, med en eller annen geleaktig blanding av ost, eller noe lignende.

Var helt j**** i magen hele flyturen, og på bussen til hotellet.

På hotellrommet greide ikkje eg meir, og alt kom ut samme vei som det kom inn.

Stakkars vaskedamer sier eg..

Men de fikk mye tips da;)

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Blåmuggel-ost :no: fatter ikke hvordan det går ann å spise det! Det lukter sure sokker*10

Jeg brekker meg hver gang jeg lukter det. Smakte det en gang, besvimte nesten av lukten...:sick: Husker ikke helt hvordan det smakte, men det var en merkelig ettersmak.

 

En annen ting jeg ikke liker så godt, er oliven. Skjønner ikke hva som er så godt med dem. De har en merkelig konsistens og smaker på en måte saltvann (om jeg ikke tar feil ^^). Noen spiser det rett fra olivenglass som snacks... jeg foretrekker potetgull

:wee:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj!

Blodpudding har jeg ikke smakt, men blodklubb er herlig! Stek biter og hell på litt kefir eller annen surmelk på slutten. Serveres med sukker eller sirup.

 

Gammalost må være det desidert verste jeg har smakt :cry:  Det lukter stygt og smaker mye verre enn det lukter!

Gammalost er ikke så aller verst, men foretrekker pultost - helst hjemmelaget - om jeg må velge. Tror ikke det er mange på min alder som spiser slikt...

 

Blåmuggel-ost  :no:  fatter ikke hvordan det går ann å spise det! Det lukter sure sokker*10

Jeg brekker meg hver gang jeg lukter det. Smakte det en gang, besvimte nesten av lukten...:sick: Husker ikke helt hvordan det smakte, men det var en merkelig ettersmak.

 

En annen ting jeg ikke liker så godt, er oliven. Skjønner ikke hva som er så godt med dem. De har en merkelig konsistens og smaker på en måte saltvann (om jeg ikke tar feil ^^). Noen spiser det rett fra olivenglass som snacks... jeg foretrekker potetgull

:wee:

Blåmuggost er kjempegodt, men passer bedre i biter i en sommerlig salat enn på brødskiva. Oliven er også et must.

Lenke til kommentar

Jeg var så lur å tygge en sånn ikke tygge ginseng tablett..

Da jeg tygget den knaket den som om jeg skulle ha tygget en bille, inni den var det en mørkebrun ubeskrivelig gørre, smaken var av en annen verden og satt igjen i flere timer.. Lå kvalm på baderommet..

 

Har spist så mye rart at jeg tviler på at noen kommer opp med en smak som kan sammenlignes, det må rett og slett oppleves for smaken kan som sagt ikke beskrives

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke blodpudding. det var det verste jeg har smakt. æsj!

6879363[/snapback]

:ermm:

 

Dette smaker jo faktisk svært godt. Men det må jo selvfølgelig være på sirup! :D

 

At noen kanskje "ikke liker" det pga navnet er jo en ting, men det smaker ivhertfall ingenting som har med blod å gjøre.

 

Faktisk så har navnet 50% å si for smaken nesten. :p

 

Har hatt sikkert et dusin folk som har smakt blodpudding og de aller fleske syntes det var svært godt, men da de fikk vite hva de fhadde spist,...ja så spiste de ikke det mer, og sa de ikke likte det lengere. :roll:

 

*merkelige folk*

 

Vanlig kjøtt er jo muskler ifra dyr(++ blod), så hva er da galt med 50% blod. :roll:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...