Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer vel hva"moten" er flere steder i norge.

I f.eks finnmark er det flere giftemål mellom

nordmann og utlendinger enn mellom to nordmenn.

Så en oversikt en gang. Der var det flere ekteskap mellom

nordmenn-russere enn mellom nordmenn.

 

Du vet det er mange som går over bekken etter vann!

Mulig vannet smaker bedre på den andre siden.

Endret av hans A
Lenke til kommentar
Du må ikke blande "damer fra østen" og "filipinske damer". Rimelig stort forskjell på koreanere, kinesere, japanere, filipinere, mongolere osv. Har du forresten bodd i østen? Tror ikke jeg ville lovet noen at "finner jeg dame så flytter jeg dit", ute å ha faktisk prøvd å bo der noen måneder ;)

6867352[/snapback]

 

Nå tror jeg du tolket det jeg skrev helt feil.. Jeg tror ikke du har lest hva jeg har skrevet heller. Burde ikke være noe vanskelig å få seg en dame på 3mnd hvis man er god nok til å lyve og bruker masse penger ,men å leve slikt er jo ikke et liv som er verdt å leve.

 

Det er et utrykk som heter at man ikke skal være på utkikk ,men på vakt. Hvor mange norske kvinnfolk er ikke på utkikk etter en som er høy og mørk fra utlandet? Forskjeller tiltrekker , det er noe man bare må godta.

 

Har ikke bodd i østen ,men har nå vært der i nærmere 1mnd. Også skal jeg bosette meg der etterhvert. Tenkte på cebu på filippinene =).

 

Det er en helt annen kultur der borte for at kvinner blir sammen med eldre menn. En bekjent av meg sa dette helt åpent og ærlig til meg. Man har lov å pule kvinnfolk som er halvparten av alderen sin. Siden han var 27 så kunne han pule damer på 13 uten at det var noe problem.

 

Samt så er det mange som har koner som er mye yngere. Og dette er folk som bor der og ikke folk fra vesten.

 

La ikke oss rakke ned på kulturen der borte. Verden er forskjellig og noe vi synes er ekkelt er helt ok andre steder. Det er også vanlig å sende mesteparten av pengene sine hjem. Mange som sender 80% av lønna si hjem uten å tenke noe mer over det. Det er noe vi burde beundre! Her er det personer som vil at familien skal ha det bra i mye større grad enn det mange av oss nordmenn vil. Ville du gitt vekk 80% av inntekten din til familien og levd fattig? Nei jeg tenkte ikke det.

6872153[/snapback]

 

Tror du virkelig på alt han fyren sa?

Puler du ei jente(finnes ikke damer på 13år) på 13år på Filippinene og andre får vite om det så blir du garantert bura inn. Å prøve å holde det hemmelig er heller ikke lett da filippinere er veldig veldig glad i både rykter og sladder. Bor du i en bygd og forteller en bitteliten hemmelighet, så tar det ikke lange tiden før nesten hele bygda vet om hva som har blitt sagt. Det er nemlig ulovlig å ha sex med _mindreårige_ der. Nå husker jeg ikke akkurat når man har lov til å ha sex der nede, men jeg mener at den er på 18år, hvis ikke så er den på 16.

 

Uansett så har du fortsatt litt å lære om kulturen der nede. Jeg mener også du tar feil når det gjelder at kulturen er annerledes når det gjelder kvinner eller skal vi si jenter(?) som er sammen med eldre menn eller gutter. De aller fleste som er gift eller er kjærestepar er jevnaldrende.

 

Har du funnet deg ei filippinsk jente så har du henne for resten av livet, som oftest. De er flinke til å ta vare på familien sin og gjør alt for mannen sin og barna sine. Det kan også være en av grunnene til at europeere reiser til Asia for å finne seg dame. Men det finnes også jenter som er på jakt etter et bedre liv, uansett om det er en stygg feit mann som er dobbelt så gammel.

 

 

Kos deg i Cebu. Fantastisk by, og som du sa, San Miguel er godt. Reiser til Filippinene hvert år. Neste år så blir jeg et helt år. :D

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

6863518[/snapback]

 

Tai-damene har vel lettere for å ta "den norske mennen" som han er!

Og skal ikke ha en dressmann manekeng som er direktør, vasker huset, passer ungene og lufter bikkja!

Min bror 47år er nettopp gift med en fra Tailand 27år og har fått sitt første barn (hun har en gutt fra tidligere ekteskap med tai).

Dama er inteligent og snar med å lære seg norsk.

Hun har mange venner som er tai her i bygda og vet hvordan de har det og hvilke rettigheter hun har og får.

Lenke til kommentar

Jenter der nede blir mere oppdratt til å ta vare på familie og barn, og ikke bli karrierefokusert som vestlige kvinner. For dem er det helt naturlig at kvinnens plass er hjemme. Mange menn liker vel tanken på ei jente som ikke klager over å være husmor. Trenger jo absolutt ikke å behandle dama nedsettende eller nedverdigende fordi om hun foretrekker å være hjemme og lage middag til mannen og ungene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Naboen fant seg en Thai-dame, hun stakk av med dvdspiller/Stereo.

Så han stakk tilbake å fant en til, bedre lykke andre gang.

:roll:

6864147[/snapback]

:wee: Ålreit fyr det der ja :)

7076807[/snapback]

 

Ser for meg neste episode, Thaistøkke stakk med radiatorene :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er thai-kvinner så populært?

fordi de er billige....

 

spøk til bazooka..

fikset meg ei thai i syden for 1mnd siden. det var faktisk ganske så mer "pirrendes" enn ei "vanlig norsk jente". jeg klarer ikke å forklare det. var bare noe spesielt med det liksom

7076771[/snapback]

Det er vel litt drøyt å stigmatisere 50% av befolkningen i en hel nasjon basert på det ludderet du hadde deg med da du var i Thailand... :roll:

 

Selv om mange her på forumet tenderer til å tro at enhver Thai-kvinne er til salgs (enten som brud eller som ludder) så er nok statistikken en ganske annen. Mange (de fleste?) Thai-kvinner er meget mer "ærbare" enn det som er vanlig blant skandinaviske kvinner.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er vel litt drøyt å stigmatisere 50% av befolkningen i en hel nasjon basert på det ludderet du hadde deg med da du var i Thailand...  :roll:

 

dette var i Bulgaria. ikke Thailand :cool:

og hun var ikke et ludder....

7089502[/snapback]

 

Den har jeg ventet på :cool:

Lenke til kommentar

Kjærlighet er ikke noe som utvikler seg over natten det kommer med tid. Er fullt mulig å skape kjærlighet i ett forhold med folk en møter i thailand. Hvis kvinnen har ekstra incentiver som økonomiske motiver så øker det sjansen for å skape ett godt forhold.

 

Eg vil heller ha en sånn thai kvinne enn en norsk kvinne som er vant til gutter som kjøper smykker, dyre klær osv. Slike damer hopper bare fra fyr til fyr uansett. Det fins masse være damer enn thaidamer. Derfor eg skjeldent går til kjøttmarkeder som diskoteker og fjortissteder som exodus her i bergen.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en jente fra Thailand som er her som student ved UIO. Dersom - teoretisk sett - jeg og henne skulle bli sammen, er det ålreit eller er jeg bare en drittsekk som benytter meg av henne?

 

Og dersom vi - teoretisk - skulle gifte oss, er hun da en hore? Burde jeg heller leve enslig resten av livet, enn å "ta til takke med" en fra Thailand? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jepp, vet hva kjærlighet er. Og jeg tviler på at jeg er en "liten venn" i forhold til deg. Tipper du er rundt 16 år. :)

Da mangler du mange år.

 

Nei, det kan ikke være sunt å importere ei thai-bærte som ikke kan 1 ord norsk.

Så folk som ikke kan norsk skal ikke få komme til Norge?

 

Hun reiser fra familie, venner, alt det kjente, for å være med en mann som har plukket henne ut blant mange.

For noen holdninger du har! Tror du ikke (thai)kvinner er i stand til å ta sine egne avgjørelser? Nei, dette bestemmer de nok selv.

 

Det eneste som er positivt for noen i dette forholdet, er mannen, som får seg no. Sex.

Og en livsledsager. Og hun får trygghet, og kan kanskje hjelpe familien i Thailand med penger.

 

Men om han ikke klarer å kapre norske jenter, får han heller være singel resten av livet..... Ikke kjøpe seg en prostituert fra Asia, og ta med seg henne hjem. Som de aller fleste "menn-gifta-med-thaibærter" i realiteten gjør.

Så du mener at prostituerte ikke skal ha muligheten til å få et trygt og godt liv i Norge?

 

Hvorfor tror jeg alt dette? Observasjoner. Har sett SÅ mange thaijenter i Norge, sammen med eldre menn, som er stille hele tida.. Og når de så åpner munn, snakker de enten engelsk, eller et par ord norsk. Og jeg tror heller jeg aldri har sett disse jentene SMILE. Ikke bra.

Så flink du er til å kjenne mennesker, du som vet alt om en person bare ved å se vedkommende på gata!

 

Fjellgeit - tilhenger av kjærlighetsforhold.

7097822[/snapback]

Og kjærlighet på tvers av raser og landegrenser, det går bare ikke, eller hva? :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg kjenner en jente fra Thailand som er her som student ved UIO. Dersom - teoretisk sett - jeg og henne skulle bli sammen, er det ålreit eller er jeg bare en drittsekk som benytter meg av henne?

 

Og dersom vi - teoretisk - skulle gifte oss, er hun da en hore? Burde jeg heller leve enslig resten av livet, enn å "ta til takke med" en fra Thailand? :dontgetit:

7098290[/snapback]

 

Er jo selvfølgelig forskjell på å hente ei gogo-bærte fra Thailand, enn å bli sammen med ei klassevenninne på et universitet...

7098359[/snapback]

 

Hva består forskjellen av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...