Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Uansett om man er norsk, asiatisk, fattig eller rikig, så fortjener man ikke å måtte gifte seg med en tulling man ikke elsker. Ende opp med å måtte ligge med en fyr som er 30 år eldre enn deg og man har ingen følelser for. Menn som drar til slike land, lokker med penger og et bedre liv og lurer naive jenter er syke i hode i min mening. Såklart vil disse jentene føle en slags plikt til å ta den sjansen. Ofte er jo en slekting i norge som en fast inntektskilde for resten av familien hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes du egentlig? Er det lov å pule 13åringer selv om de smiler gjennom hele akten, og speiler et velsmakende frokostegg til deg om morningen?

6876403[/snapback]

 

Mine meninger har ingenting å si om denne saken. Hvis VI ønsker at de skal respektere kulturen vår så må vi respektere kultueren deres. Nå skal det sies at det er en lov som sier at det er ulovelig å ha sex med barn under 15 i Thailand ,men Thailand er kun 1 lite land i østen.

 

Og ja , jeg har ingenting til overs for slike ting. Bare så det er sagt. Synes det CrazyKimmi=) sa i posten over er meget bra. Jeg synes ikke vi skal skjære alle over en kam. Vi er tross alt over 6mrd mennesker på jorda , hvorfor skal vi tro at vi finner den rette blandt lille Norge? Er norske damer bedre enn alle andre?

 

Når vi snakker om forskjellige kulturer så er det ikke sett ned på at jenter tar betaling for sex i feks Brasil. De kan gjøre slike ting fordi de er lei av brasilianske mannfolk , trenger litt penger eller ønsker litt spenning i livet. Det er iallefall det jeg har hørt av en svenske som har bodd der i mange år. Kan ikke gå god for det selv ,men det er iallefall hva jeg hørte av han. Her er det snakk om de horene som satser seg inn på mulgruppen "utenlandske turister" og ikke de som knuller for 30 realis på gata.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når vi snakker om forskjellige kulturer så er det ikke sett ned på at jenter tar betaling for sex i feks Brasil. De kan gjøre slike ting fordi de er lei av brasilianske mannfolk , trenger litt penger eller ønsker litt spenning i livet. Det er iallefall det jeg har hørt av en svenske som har bodd der i mange år. Kan ikke gå god for det selv ,men det er iallefall hva jeg hørte av han. Her er det snakk om de horene som satser seg inn på mulgruppen "utenlandske turister" og ikke de som knuller for 30 realis på gata.

6879295[/snapback]

 

Jeg ville ikke holde meg til andres meninger når det gjelder et slikt betent spørsmål, og kanskje spesielt hvis det var en Svenske :D

 

Jeg vil heller si at man får prøve å følge eget verdisyn, og etikk uannsett hvor man havner i verden. Ta mitt ord på at når det gjelder puling så er vi helt like. Du nevner Brasil som et sted hvor det liksom ikke er så farlig om man selger "høna" si, det tror jeg ikke stemmer, fordi du burde ta i betraktning at de fleste er katolikker, og hva sier det deg da? Det å selge deler av seg selv er ikke lettvint, og kunne du tenkt deg å gjøre det selv? Forøvrig ønsker jeg deg lykke til i Thailand, det er et vidunderlig land, og jeg håper du ikke går for det som er mest lettvint, fordi du vinner sååå mye på å være anstendig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når vi snakker om forskjellige kulturer så er det ikke sett ned på at jenter tar betaling for sex i feks Brasil. De kan gjøre slike ting fordi de er lei av brasilianske mannfolk , trenger litt penger eller ønsker litt spenning i livet. Det er iallefall det jeg har hørt av en svenske som har bodd der i mange år. Kan ikke gå god for det selv ,men det er iallefall hva jeg hørte av han. Her er det snakk om de horene som satser seg inn på mulgruppen "utenlandske turister" og ikke de som knuller for 30 realis på gata.

6879295[/snapback]

 

Jeg ville ikke holde meg til andres meninger når det gjelder et slikt betent spørsmål, og kanskje spesielt hvis det var en Svenske :D

 

Jeg vil heller si at man får prøve å følge eget verdisyn, og etikk uannsett hvor man havner i verden. Ta mitt ord på at når det gjelder puling så er vi helt like. Du nevner Brasil som et sted hvor det liksom ikke er så farlig om man selger "høna" si, det tror jeg ikke stemmer, fordi du burde ta i betraktning at de fleste er katolikker, og hva sier det deg da? Det å selge deler av seg selv er ikke lettvint, og kunne du tenkt deg å gjøre det selv? Forøvrig ønsker jeg deg lykke til i Thailand, det er et vidunderlig land, og jeg håper du ikke går for det som er mest lettvint, fordi du vinner sååå mye på å være anstendig. :thumbup:

6882030[/snapback]

 

Erfarte akkurat det samme når jeg var på ferie i Brasil. På uteplasser tar helt vanlige jenter seg gjerne betalt, uten at man kan kalle dem horer. De ser sitt snitt til å tjene litt ekstra penger, samtidig som de har det litt moro :) De fleste er katolikker, men vet ikke hvor sterk i troen de er. Var der når Paven døde, og det var overhodet ingen reaksjoner å se.

Lenke til kommentar

Ser ingenting gale i å finne seg noe bra og ungt nedi thailand og ha sex med hun.

Hun får masse peng og du føler deg bra. Alle er fornøyd spør du meg.

Eventuelt kan en bli sammen med en thailandsk jente.. dra hun med til norge på ett midlertidig visum og bo med hun i 90 dager på visumet for å se kordan d går. Skal godt gjøres å skjule personligheten sin i 90 dager når en er sammen hele tiden. Hvis du finner ut at hun er en bitch så dump og og finn en annen å pul og gå tilbake til starten.

 

Hvis hun ikke er bitch gifter du deg med hun. Low maintenance, god i sengen hjelper til rundt i huset etc. Høres perfekt ut for meg.

Bedre det enn en jækla feminist som skriker deg opp etter ørene over at du ikke tar oppvasken eller noe annet piss.

 

Ingen skam i å flagge ut. Norske bedrifter gjør det, hvorfor kan ikke du?

Selvfølgelig husk særeieavtale eller ka det norske mongo ordet er for prenup. Da kan du skille deg og hun får ikke en skit skulle hun slå seg vrang.

 

Alternativ nr 2 er å reise ned til thailand og bo der en stund og finne dame der og så bli boende der noen år.

 

Har du 300.000 på konto så rekker de pengene noen år der nede uten å måtte fire på leve standarden din. (bortsett fra alle de jækla kakkerlakkene der nede og annet småkryp).

Skjønner ikke koffor alle pensjonistene reiser til spania.. Thailand is the place to be.

 

Ser noen her har nevnt sør-amerika. Det er også ett bra sted, men det beste og enkleste stedet er nok afrika. Der er det ikke høye krav en stiller så lenge en er fra norge. Men det blir nok for eksotisk for meg.. for ikke nevne aids og alt det drittet de har der nede.

Thailand er grei, afrika er for viderekommende

Lenke til kommentar
Jeg bor på bondelandet og her er det et par med importerte koner. Jeg ser på det som luksusprostitusjon. Ser på damene at de ikke er lykkelige.

6867464[/snapback]

Er noen her også, flere av de er veldig lykkelige, har barn sammen og ser veldig forelsket ut... Det avhenger av personer, og hvordan de er

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

6863518[/snapback]

 

 

Det stemmer det at mange eldre menn finner seg yngre Thaidamer, min far var en av dem og dama 21 år yngre men over 30 år da de møttes.

 

Nå var han godt oppegående, hadde jobb som maskinsjef på i sin tid verdens største cruiseskip.

 

Hvorfor han gjorde har jeg ikke spurt ham om, damen var og er meget oppegående og på min alder.

 

Muligens fordi bekjente av min far var gift med Thaikvinne og således var muligheter for kontakt til stede.

 

Forøvrig skjønner jeg ham godt, hvis en får sjanse til ekteskap med en 20 år yngre dame hvorfor ikke hvis de forøvrig går overens sammen, og hva ville vært alternativet?

 

Leve alene resten av livet?

 

Nå er de separerte, hun ville muligens tilbake til Thailand isåfall oftere, men har jobbet i Norge kjøpt seg opp eiendom i Thailand og vurderer å bygge hotell der muligens for Nordmenn/Scandinavier.

 

Nå skal det ikke stikkes under en stol at det kan gå så som så med noen av disse ekteskap, problemene blir jo da at disse damer fra Thailand ikke har fått bygd seg opp det kontaktnett som Norske kvinner har, derfor er de mere sårbare under slike omstendigheter.

 

Men jeg kan ellers ikke se at det er være og gifte seg med kvinner fra Thailand enn med kvinner andre steder fra f.eks. Afrika, Sør Amerika eller andre land.

 

Her tror jeg det er en stor grad av intoleranse ute og går, muligens også en smule sjalusi.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Og disse voldelige menn, gjerne kan de kalles drittsekker for min del, blir de mindre voldelige med Norske kvinner, er det ikke mennene som isåfall hart ett problem.

 

Her er en masse Norske menn som er gift med Tyske kvinner, har aldri opplevd at de ble beskyld for å gifte seg med løsaktige kvinner under betydningen horer.

 

De fleste som har hatt en viss fartstid i Europafart vet hva Reeperbahn er har vært der selv og området ligger i Hamburg ved havna og her florerer det av prostituerte.

 

Det samme gjelder Rotherdam i Nederland.

 

 

Hva er importkone, er det import når en mann fra Oslo gifter seg med en dame fra Nordland, Troms, Finnmark eller motsatt vei.

 

Her i Nord har vi exportert både kvinner og menn til de sørlige fylker, får så jaggu men håpe at de blir bedre tatt vare på og gies mere respekt en hva disse Thaikvinner opplever.

 

Det som har vært problemet som sagt er det at en del menn med voldelige tedenser har giftet seg med disse og muligens en del trygdede med dårlig økonomi, men har også håndfaste bevis på at menn som er mangemillionærer har giftet seg med Thaikvinner og for den saks skyld kvinner med annen Nasjonalitet.

 

Har forøvrig observert at fremtredende talspersoner fra Ap har mer enn nok med sine egne ekteskap / samboerforhold.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For de som søker ekte kjærlighet, på den raskeste måten:

 

Thai bar girl phase translation

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

"I cum!"

(****ing hurry up and cum will ya, I'm tired and I want to order room service & watch MTV.)

 

"We go boom boom?"

(I'd like to watch MTV.)

 

"Where you staying?"

(Where am I staying tonight? Does it have roomservice, aircon, minibar, and nice pool?)

 

"Where you from?"

(Where will you move me and my family?)

 

"What your job?"

(I have a large family, so you better be able to support them sonny!)

 

"Will you support me?"

(Will you support me, my Thai boyfriend, our two children, and sixteen relatives, six buffalo, 2 cats and our rabid dog?)

 

"You buy me ladies drink?"

(May I have 500 bt., please?)

 

"You pay my barfine?"

(May I have 3,000bt, please?)

 

"You barfine my friend?"

(May I have 6,000bt., please?)

 

"You cute!"

(I'm cute, you're an ugly, fat baldy slob! But you have got a few quid so i can live with that)

 

"You handsome man!"

(You have some hair left, and your own teeth how nice!)

 

"You healthy!"

(You're fat, your breath smells and your farts ****ing stink!)

 

"You kind man!"

(You're a stupid fool who pays me too much!)

 

"You barfine me tomorrow?"

(Are you my gravy train?)

 

"You butterfly?"

(Are you smart?)

 

"I'm 18"

(I'm 16.)

 

"I'm 21"

(I'm 32.)

 

"I work here four months only"

(I've been here for four years.)

 

"I work at [another bar] before"

(I was kicked out of [another bar] for showing up drunk and late every day.)

 

"We go barhop?"

(We need to stop at my friends bars so I can show off.)

 

"We go dance?"

(I want to dance with my friends while you make a fool of yourself.)

 

"I have one baby"

(I've got stretchmarks under my shorts.)

 

"I have two babies"

(My pussy looks like the black hole of Calcutta.)

 

"I have no babies"

(I have two babies but no stretch marks & my pussy is still tight! Well ok semi tight! ok ok it will be like throwing a sausage up the Alaskan Highway!! but it could be worse .)

 

"I don't like blowjob"

(Quiet, my friends will hear. Of course I'll give you a blowjob! How much you paying me again?.)

 

"I don't like Thai men"

(I like Thai boys.)

 

"I don't like German/American/Italian/etc. men"

(My last boyfriend was German/American/Italian/etc.

& He stopped sending money)

 

"Up to you [regarding tip]"

(As much as you can afford)

 

"Up to you [regarding what to go do]"

(Take me dancing. Now, fat boy!)

 

"I Cherry Girl."

(I haven't been ****ed up the ass or in my ears or nose yet.)

 

"I Cherry Girl (alternate 1)."

(My Thai boyfriend won't let me spend the night with a foreigner...yet, How much money do you have again?)

 

"I Cherry Girl (alternate 2)".

(I haven't screwed for a whole week...and we used a condom.)

 

"I'm good girl"

(I only go with other men for money, how much do you have again?)

 

""I have menstruation"

(Pay Bar for me, take me to Tony's Disco, Buy me drinks then get lost elephant man)

 

:D

Lenke til kommentar

Asiatiske jenter har like mye følelser som alle andre jenter på denne jorden. Er ikke slik at de er mer lykkelig med en mann som er 30 år eldre enn dem, enn norske er om de hadde blitt stilt i den situasjonen. Grunnen de takker ja til noe sånt er jo pga penger. Gamle griser i norge lover de fryd og gammen vist de kommer til norge, og rettferdiggjør dette med at de eeeegentlig får det bedre enn de ville hatt hjemlandet Er faktisk ikke sikker på det. Bo med en fremmed gammel mann i et fremmed land, jeg hadde vært livredd i vertfall....

Lenke til kommentar
Asiatiske jenter har like mye følelser som alle andre jenter på denne jorden. Er ikke slik  at de er mer lykkelig med en mann som er 30 år eldre enn dem, enn norske er om de hadde blitt stilt i den situasjonen. Grunnen de takker ja til noe sånt er jo pga penger. Gamle griser i norge lover de fryd og gammen vist de kommer til norge, og rettferdiggjør dette med at de eeeegentlig får det bedre enn de ville hatt hjemlandet Er faktisk ikke sikker på det. Bo med en fremmed gammel mann i et fremmed land, jeg hadde vært livredd i vertfall....

6890627[/snapback]

 

Ett fremmed land til du blir kjent, forutsetningen er at du/hun ikke blir boende med en psykopat.

 

Har arbeidet med menn og kvinner fra Sveits, Jamaica, Sri lanka, Polen, Irland, Nederland og mange flere stater.

 

Har ikke observert ett eneste nervevrak grunnet av at de ikke var i hjemlandet.

 

Derimot var de fleste lykkelige, og kunne meget godt Norsk.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

 

bevis?

6870664[/snapback]

 

Behøver overhodet ikke gi deg noe bevis. Du får tro meg på det. Har stått i visum kø utallige ganger med 60 år gamle fylliker og 18 gamle jenter.

6891972[/snapback]

 

 

Har også stått i kø med fulle 60 års gamle Norske bestemødre og Norske gutter på 17 - 18 år. :)

 

Men det ble spurt om hvorfor Thai - kvinner var så populære ikke jentunger, og jeg tror at minimumsalder for å inngå ekteskap er det samme i Norge for Thai - kvinner som for andre kvinner, så de på 13 - 16 år bør vel herved utelukkes.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
sånne blir jo ofte omtalt som post ordre koner fra helvette.

6891916[/snapback]

 

 

Ja og det er fint for barn med Norsk far og Thailandsk mor å lese, jeg har en mistanke om at mange unge er enormt konservative pussig nok nå i en mere opplyst tid med tilgang til det meste av informasjon.

 

At fjortiser har en slik holdning kan unnskyldes men tenker ingen over at en tredjepart rammes her og det er barna til disse.

 

Her viser voksne en dårlig holdning ovenfor disse små som måtte tro alt gærent om sin mor og far ved denne vedvarende nedlatende holdning.

 

Fy skamme seg dere som er voksne og burde vite bedre. :nei:

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

bevis?

6870664[/snapback]

 

Behøver overhodet ikke gi deg noe bevis. Du får tro meg på det. Har stått i visum kø utallige ganger med 60 år gamle fylliker og 18 gamle jenter.

6891972[/snapback]

 

Når du har stått i visumkø, bruker du vanligvis å innhente alder, og andre sosiale opplysninger fra "køen"?

Hvordan vet du at den personen er fyllik; og at jenta er 18 år?

 

Kanskje bare meg som er så genial på å tippe alder på damer? Her om dagen satt jeg i et møte med en, hvor tilfeldigvis alder var et spørsmål. Jeg tippet 27 år, jenta var bare 38 år (norsk), følte meg veldig Einstein :blush:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Genialt ulfjoh01! Endelig en som deler mitt syn.

 

Jeg tror veldig mange har sett seg blind på dette etter ting de har hørt i lokalmiljøet og på TV. At folk gifter seg og skiller seg igjen er vell ganske normalt idag så hvorfor bla så stort opp om det når det er mellom en Norsk mann og en dame av Asiatisk opphav.

 

Jeg har tilogmed møtt Norske sjømenn som rett ut har sagt "Jeg stoler ikke på norske kvinnfolk".. Noe jeg godt kan forstå ettersom de har vært ute å seilt på sjøen og levd i utlandet i mange år for også komme hjem.

 

De fleste er nå bosatt i utlandet i land som Brasil , Thailand og filippinene og trives veldig godt med det. De fleste er i et forhold med en lokal dame. Er disse også gamle griser?

 

Lurer nesten på hvor det har blitt av likeverd for mennesker.. Men det er også en seksuell lavalder i Thailand for å hindre at 60år gamle gubber kjøper sex 13årige jenter. Men nå er det alltid slik at er det en etterspørsel så er det et tilbud. Kjenner du de rette personene så er det ikke vanskelig å finne et horehus i kina selvom prostitusjon er strengt forbudt.

 

Likeverd for mennesker! Nesten litt synd at det er så mange fordommer ute å går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...