Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Akkurat som at kvinner vil ha svarte menn fordi de skal være så velutstyrte, så vil menn ha thai-damer fordi di er trange.. :!:

 

Nei, sånn seriøst. Jeg tror bare at mange er lei av hvordan flere og flere jenter blir.

De er kravstore, bortskjemte, sykelig opptatt av materialistiske ting, klarer ikke å se hva som virkelig har verdi i livet, osv. Jeg sier jo selvfølgelig ikke at alle er sånn, men en god del begynner å få sånne tendenser.

 

Thai-damer ( eller damer fra noen land i Asia om du vil..)setter familien og mannen høyt, og virker mer likestilte i forholdet. Mer omtenksomme, koslige, virker som om de er mye mer virkelighetsnære og hyggelige å tilbringe tiden med.

 

Det er selvfølgelig unntak på begge sider, men sier bare at dette kan være noe av grunnen.

Lenke til kommentar
Jeg tror bare at mange er lei av hvordan flere og flere jenter blir.

De er kravstore, bortskjemte, sykelig opptatt av materialistiske ting, klarer ikke å se hva som virkelig har verdi i livet, osv. Jeg sier jo selvfølgelig ikke at alle er sånn, men en god del begynner å få sånne tendenser.

 

Thai-damer ( eller damer fra noen land i Asia om du vil..)setter familien og mannen høyt, og virker mer likestilte i forholdet. Mer omtenksomme, koslige, virker som om de er mye mer virkelighetsnære og hyggelige å tilbringe tiden med.

 

Hahaha. For dette gjelder ikke gutter?

 

Hele greia er at det er så mange menn her som er for stygge til å få seg noe i det hele tatt, og derfor må dra ned og hente seg ei som kun vil ha ham fordi hun får oppholdstillatelse her. Men, fint at noen vil la seg utnytte slik også da (for damas del). :)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg tror bare at mange er lei av hvordan flere og flere jenter blir.

De er kravstore, bortskjemte, sykelig opptatt av materialistiske ting, klarer ikke å se hva som virkelig har verdi i livet, osv. Jeg sier jo selvfølgelig ikke at alle er sånn, men en god del begynner å få sånne tendenser.

 

Thai-damer ( eller damer fra noen land i Asia om du vil..)setter familien og mannen høyt, og virker mer likestilte i forholdet. Mer omtenksomme, koslige, virker som om de er mye mer virkelighetsnære og hyggelige å tilbringe tiden med.

 

Hahaha. For dette gjelder ikke gutter?

 

Hele greia er at det er så mange menn her som er for stygge til å få seg noe i det hele tatt, og derfor må dra ned og hente seg ei som kun vil ha ham fordi hun får oppholdstillatelse her. Men, fint at noen vil la seg utnytte slik også da (for damas del). :)

 

Gjelder sikkert like mange gutter, men hva har det med saken å gjøre ? Her var spørsmålet hvorfor thai-kvinner er populære, og jeg skrev hva jeg mente om det. Og du generaliserer noe jævlig. Tror du alle thai-damer som gifter seg med vestlige menn gjør det for å få oppholdstillatelse ? Og alle som gifter seg med en thai-kvinne er stygge ? Tragisk måte å tenke på.

Lenke til kommentar

Ser jo at mange eldre karer skaffer seg yngre damer fra thailand. Syns dette selv er litt dumt, men. Nå kjenner jeg en som er sammen med ei som opprinnelig er fra thailand, men har bodd her sammen med foreldra siden hun var 1 år. Han er et år yngre av alle ting, men han ser litt eldre ut enn henne. Syns det har blitt såpass blåst opp att alle blir satt i bås her. Er vel ikke noe galt så lenge man har funnet tonet, og ikke minst funnet den her i norge?

Lenke til kommentar
Jeg tror bare at mange er lei av hvordan flere og flere jenter blir.

De er kravstore, bortskjemte, sykelig opptatt av materialistiske ting, klarer ikke å se hva som virkelig har verdi i livet, osv. Jeg sier jo selvfølgelig ikke at alle er sånn, men en god del begynner å få sånne tendenser.

 

Thai-damer ( eller damer fra noen land i Asia om du vil..)setter familien og mannen høyt, og virker mer likestilte i forholdet. Mer omtenksomme, koslige, virker som om de er mye mer virkelighetsnære og hyggelige å tilbringe tiden med.

 

Hahaha. For dette gjelder ikke gutter?

 

Hele greia er at det er så mange menn her som er for stygge til å få seg noe i det hele tatt, og derfor må dra ned og hente seg ei som kun vil ha ham fordi hun får oppholdstillatelse her. Men, fint at noen vil la seg utnytte slik også da (for damas del). :)

 

Gjelder sikkert like mange gutter, men hva har det med saken å gjøre ? Her var spørsmålet hvorfor thai-kvinner er populære, og jeg skrev hva jeg mente om det. Og du generaliserer noe jævlig. Tror du alle thai-damer som gifter seg med vestlige menn gjør det for å få oppholdstillatelse ? Og alle som gifter seg med en thai-kvinne er stygge ? Tragisk måte å tenke på.

 

 

Thailandske damer er populære, fordi rike nordmenn er populære hos thaidamene. Og hvem er egentlig mest materialistisk/overfladiske, osv...ei dame som ikke vil ha deg, eller ei dame som sier " i love you" etter 1 uke?

Hvis ei thailandsk dame gifter seg med en nordmann, så betyr det i dems øyne at familien kan stå sterkere økonomisk, siden mange sender penger hjem. Veldig mange thailandske damer skiller seg også fra mannen etter at de har fått norsk statsborgserskap. Jeg vet om flere som har vært både to og tre ganger nede i thailand og henta seg ei dame, fordi de andre damene har stukket av. Det å finne seg en norsk mann for ei thailandsk dame, åpner utrolig mange dører for henne.

 

Jeg ser også tendensen blant jenter i Norge, spesielt veldig overvektige jenter, som drar ned til blant annet Tyrkia for å finne seg en kjekkas som de kan dra med hjem, og det er ikke et hakk bedre.

 

Helt ærlig - tror du at nordmenn hadde hatt en sjans hos thaidamene, hvis Norge var like fattig som Sudan? Helt ærlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mari, Selvsagt. Har man draget, så har man draget, enten man er fra Albania eller Canada.

 

Hva som er så spesielt med akkurat Thailandske kvinner ser jeg ikke. Trenden med å gifte seg med rike menn finner man i andre fattige land også.

 

Er dette galt?

 

Næ, hvorfor det? Begge parter får noe ut av forholdet- Win-Win.

 

Til trådstarter,

 

Fordommer vil det alltid være. Selv om sannheten er en annen. Har noe først fått et rykte, er det vanskelig å fjerne. Selv om du ikke følger "stereotypen".

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten..
Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

 

Er mange av disse knapt 18 år? Hvorfor må de være 18 for å i det hele tatt få visum til Norge? Det er heller ikke mulig å gifte seg med noen under 18. Sprer du fordommer? Kan det tenkes at noen Thailandske kvinner bare er ungdommelige? Eller er det for lite dramatisk å mene om en så omtalt gruppe?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest123

Ang. dette pengepratet.

I Thailand er verden annerledes, ingen vits å sammenlikne med Norge.

I Thailand er kjønnsrollene forskjellige, og det har ikke noe å si hvor i verden mannen er fra.

Det som har noe å si er om han er en god forsørger eller ikke.

Sånn er det bare, og vi har ikke rett til belære dem so om vi vet best.

 

Menn i Thailand som er svake forsørgere er også svake kandidater for å gifte seg og stifte familie, det er logisk, folk i det meste av verden må greie seg selv og har ikke 14 sikkerhetsnett under seg andre enn de skaper selv.

 

Det går ike ann å gifte seg med kvinner på postordre, dette er idioter som prøver å tjene penger på prostitusjon. Du må vise til at du kjenner vedkommende og at dere har et seriøst forhold før hun i det hele tatt kan vurdere å søke om å komme hit. De må også fortelle hvordan de møttes osv. Finner ambasaden det sansynlig at dette er pro-forma er det bare å glemme det.

 

Det betyr at det ikke finnes en post ordre dame her i norge, i tilfelle har de hatt jævlig flaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...