Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Hele greia er at det er så mange menn her som er for stygge til å få seg noe i det hele tatt, og derfor må dra ned og hente seg ei som kun vil ha ham fordi hun får oppholdstillatelse her. Men, fint at noen vil la seg utnytte slik også da (for damas del). :)

Jeg vil nødig gjøre denne diskusjonen om til en av personlig karakter, men siden du allikevel allerede har kommet med særdeles nedsettende personkarakteristikker på de mennene som gjør det gjør jeg et unntak.

 

Jeg ser ikke hvordan du kan se på det at begge to vinner på en situasjon som noe negativt. En ensom mann får seg en å dele livet sitt med, og en fattig kvinne som trenger en forsørger finner seg en god forsørger. Hvorfor har du disse nedsettende karakteristikkene på mennene som gjør dette? Kan det være fordi du føler deg truet av disse nye konkurrentene? Ellers ser jeg ingen grunn til at man ikke skal unne noen å være lykkelige.

 

La nå folk få gjøre det som gjør dem lykkelige uten at de skal måtte bli latterliggjort og hengt ut på grunn av valgene sine. Vi er kanskje ikke enige i alt de gjør, men så lenge de ikke skader noen og det gjør dem lykkelige er det ikke annet enn moralisme å se ned på dem for å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Supergjest

Jeg synes nå disse debattene blir latterligere og latterligere.

 

1. Thai damer driter i hvilket land du er fra, det er forsørger rollen som er viktig og det kan gjerne en Thailandsk mann fylle. Men hvite menn har rykte på seg for å være sterkere forsørgere og tilby mer stabilitet. Oppholdstillatelsen driter de fleste i, men enkelte tar den kanskje som et plus senere om forholdet ryker da den valutaen de tjener her er store penger i hjemlandet. De fleste Thaier er glad i landet sitt, og de sulter ikke der, så demp dere litt.

 

2. Jeg har selv en Thai dame, har flere norske ekser og er knapt 26 år gammel. Er for faen ikke stygg, er veltrent, fungerer sosialt som de fleste andre menn, er oftest munter og livsglad. Så hvorfor har jeg en Thai dame? Fordi hun er en person med et navn som jeg møtte en gang! En person jeg er glad i! Hun heter ikke Thai-dame!

 

3. Verden er mye er global enn den var for 10 år siden. Selv har jeg jobbet en del innen oljeindustrien og hatt fine rotasjoner, ed feks 14 dager jobb og 21 dager fri. Det er like enkelt for meg å være i Thailand som å være i Norge. Så hvor unaturlig blir det da?

 

4. Folk forstår ofte Thailand ut fra sitt eget land, det sier seg selv er feil. Thailand er på andre siden av jordkloden og der fungerer ting annerledes.

 

5. Vanlige Thailandske jenter er ikke slik som "I love you" stereotypen viser. Jenter som oppfører seg slik er 90% av tiden tvilsomme. Jeg skal legge til at skikkeige jenter i Thailand heller ikke går på bar, og de kler seg heller ikke utfordrende. Møter du ei sånn som kaster seg etter deg så skal du ikke være for sikker.

 

6. Thailand har et stort samfunn, du velger selv hvor du vil grave deg ned, ikke tro den plassen du er på representerer hele resten av samfunnet på alle måter.

 

7. Ikke alle Thailandske kvinner har interesse for hvite menn, mange har fordommer mot dem, slik som at de er billige, sexfikserte, løse, og ustabile. De gode ryktene følger mer om man kan finne en god hvit mann.

 

8. I Thailand er det en mer take it or leave it holdning slik det var her veldig gammelt av, og det gjenspeiler seg i hvordan forhold utarter seg. Selv synes jeg det er litt mer skikkelig, da vi ofte er temmelig sløve og løse i våre forhold.

 

Men det har ingenting å si hva jeg skriver her nå! For en gjeng idioter vil alltid mene et eller annet de har koka opp inne i redneck skallen sin...

 

Velkommen til den nye verden, om du er svart eller hvit, nynazist eller bare tett eller hva det enn nå er.

Den er global!

Lenke til kommentar
Gjest Supergjest

Ellers stusser jeg over hvorfor noen ønsket å gjennoppta denne diskusjonen.

Det er i tilfelle bare for å spre drit.

Typisk nynazistisk svineri.

 

Skal gjøre det klart at finner jeg noe sinne ut hvem som ønsker slik hets, så vil jeg utsette hans eget privatliv og hans egen kone/dame for den samme hets. dvs spekulere i om hun er hore bare fordi hun er sammen med ham, og ellers spre kvalm og faenskap.

 

Skal kunne si at jeg har blitt dritlei dene hjernedøde uvitende hetsen.

Fra et lite usivilisert land langt ute i utkanten av verden, som tror de er sivilisasjonens vugge og verdens allvitende herskere.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Og jeg skal legge til at jeg synes det er merkelig hvorfor denne tråden ikke også omfatter russiske kvinner og kvinner fra ellers i østblokkland?

 

Er det greit så lenge de er hvite?

Lenke til kommentar
Gjest gift med asiatisk dame

Har lest alle innleggene her med stor interesse. Jeg var gift i 13 år med norsk dame som plutselig kastet meg ut og beholdt barn og hus. Alene og deppa, nærmet meg 40, drog jeg til Asia (ikke Thailand) og fant meg en herlig ung dame rundt de 20. Hun kom kjapt til Norge. Jeg har mistet troen på norske damer. Men min unge asiatiske dame blir svært ofte utsatt for sjikane og sextilbud blant nordmenn, og jeg føler at folk ikke tar meg seriøst pga. henne. Jeg er akademiker, har rimelig bra utseende og karisma. Kunne nok funnet meg en norsk dame, men da opplevd å leve i frykt for gjentakelse av det som skjedde i første ekteskap. Det er helt fantastisk å ha en nydelig, smilende ung kvinne som stråler av lykke og kjærlighet. Hun er rett og slett irritert på folk som skuler på oss, og mener at hun må få lov til å velge sin livspartner selv. At hun i tillegg til å få en trofast ektemann også har mulighet til å hjelpe sin lutfattige familie er selvsagt et pluss. Og jeg slipper å deppe ensom og alene. Ja, det er RASISME og SJALUSI fra norske damer dette, og et forkvaklet kvinnesyn preger mange innlegg. Jeg kommer aldri til å tenke engang på å få meg en norsk dame. Og jeg har aldri lovet verken gull eller grønne skoger for å få meg min asiatiske skjønnhet. Tvert i mot så slåss jentene om meg der nede. Det er fantastisk å oppleve slikt etter å ha subbet i den norske tåkemyra i årevis uten positiv kvinnelig oppmerksomhet. I stedet for å sitte der ensom, skaff deg en kone fra Asia (eller andre kulturer for den saks skyld) der kvinner vet å oppføre seg som kvinner, og vet å behandle sin mann på en ordentlig måte. P.S. Jeg er verken alkoholiker eller voldelig...

Lenke til kommentar

Thaidamer er ikke redd for å være kvinnelige og feminine. Noe som jeg tror mange finner forfriskende. I norge blir jentene mer og mer menn.. Gutta blir mindre og mindre mann.. En trist utvikling spør du meg. :thumbdown:

 

Om det var likestillingen som gikk helt feil, eller for langt, aner jeg ikke.. Ikke gidder jeg tenke mer over det heller.

 

ps: Jeg har norsk dame selv. ;)

Lenke til kommentar
Thaidamer er ikke redd for å være kvinnelige og feminine. Noe som jeg tror mange finner forfriskende.

 

Det har du helt rett i! Ser aldri en thaidame i Bangkok labbe rundt i treningsbukser som er 4 nummer for stor og en hettegenser tredd ned over øra. Men, noen ganger så dukker det opp ei fille i nevnte antrekk i Bangkok også, og da er det selvfølgelig ei turistskrulle som har forvilla seg ut fra Kao San Road.

 

Nei, om 4 dager er det takk og farvel til Norge for en periode, nå flytter jeg med kjerring og unge til Bangkok. Da blir det nok en singha eller ti på fortausrestaurant i Silom og se på (feminine) damer.

Lenke til kommentar

De er også opplært til å varte opp mannen sin, de er alltid gode kokker (fordi mor har lært dem det deres mor lærte henne igjen osv), og er ikke sånn bitchy som norske jenter kan være. Har flere thaidamer i bygda jeg kom fra, de er snille og søte og alltid trivelige, alle liker dem. Er ikke noe sånn "fyfaendijævlathaihore"-mentalitet noensteder. OG alle vil bli invitert til dem på middag, for da får de alltid så god mat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hele greia er at det er så mange menn her som er for stygge til å få seg noe i det hele tatt, og derfor må dra ned og hente seg ei som kun vil ha ham fordi hun får oppholdstillatelse her. Men, fint at noen vil la seg utnytte slik også da (for damas del). :)

Jeg vil nødig gjøre denne diskusjonen om til en av personlig karakter, men siden du allikevel allerede har kommet med særdeles nedsettende personkarakteristikker på de mennene som gjør det gjør jeg et unntak.

 

Jeg ser ikke hvordan du kan se på det at begge to vinner på en situasjon som noe negativt. En ensom mann får seg en å dele livet sitt med, og en fattig kvinne som trenger en forsørger finner seg en god forsørger. Hvorfor har du disse nedsettende karakteristikkene på mennene som gjør dette? Kan det være fordi du føler deg truet av disse nye konkurrentene? Ellers ser jeg ingen grunn til at man ikke skal unne noen å være lykkelige.

 

La nå folk få gjøre det som gjør dem lykkelige uten at de skal måtte bli latterliggjort og hengt ut på grunn av valgene sine. Vi er kanskje ikke enige i alt de gjør, men så lenge de ikke skader noen og det gjør dem lykkelige er det ikke annet enn moralisme å se ned på dem for å gjøre dette.

 

Jeg bare rabla ned en av mine mange fordommer. Og etter å ha lest store deler av denne tråden var jeg så forbanna at jeg prøvde å gjøre det slik at det ville skape reaksjoner, noe det jo også gjorde. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_SuperGjest

1. Menn hvorhen de er fra har rett til å velge seg sin kone etter eget hue. De bestemmer selv, og de fleste er voksne nok til å gjøre dette.

 

2. Det er ikke galt å ønske å gifte seg, og det å binde seg er absolutt nesten ikke gjort i vårt samfunn. Noe som kanskje er galt?

 

3. Ja, jeg tror norske kvinner er sjalu, noen av dem.

 

4. Ja, jeg tror thailandske menn er sjalu, noen av dem.

 

5. Ja, jeg tror det motiverer til en del dritsnakk.

 

6. Ja, jeg tror det er mange turister som får feil inntrykk av thailand og tilbringer for lite tid på de rette plassene til å ha mulighet til å bli kjent med et land som er så mye mer forskjellig fra oss en vi vet.

 

7. Jeg er selv en ung mann, og synes ikke det er noe galt med norske kvinner. Men jeg må innrømme at jeg har ikke verdens største tro på dem. De er glade i å drikke, leke seg, fraskrive ansvar, og lete etter eventyr, alt dette langt fremfor å binde seg. Jeg har også sett utrolig mye utroskap, ofte grunnlagt på ingenting annet enn at sex er et leketøy og fraskrivelse av ansvar. Hadde jeg blitt sammen med en norsk kvinne igjen ville jeg gruet meg til krangler om stadige våte kvelder, drikking, grenser for hvordan oppføre seg ovenfor det annet kjønn, osv. Kort sagt, krangler om grenser og ansvar, der likestilling for en norsk kvinne betyr at hun kan gjøre akkurat hva f hun vil.

 

8. Men vi må huske at det hjelper ikke snakke drit likevel, det skaper bare mer drit den andre veien, og det vil vi jo ikke ha.

Lenke til kommentar
Hvorfor er thai-kvinner så populært?

Fordi de sitter "rolig" i et hjørne og ikke snakker hvis de ikke blir tilsnakket og det er alltid tilgjenlige for lørdags kos. De vil ikke klage for da må de som oftest hjem til fattigdom, dette er moderne slaver. Finnes så klart ingen regel uten untak, men hvis du ser nærmere på de menn som bestiller seg en kjærring, vel så har du svaret!

Lenke til kommentar

Synes det blir litt feil å være sammen med noen som liker deg for hvor du bor, og ikke for hvem du er...

 

Er jo selvfølgelig win-win da; mannen får seg ei dame, og dama får seg ett godt sted å bo.

Men jeg synes virkelig folk som stikker til Thailand (eller andre plasser) bare for å få seg ei fattig dame som er villig til å bli med deg, for å bo bedre, er latterlige.

 

Hvis jeg noen gang hadde fått meg ei Thai-jente/asiatisk jente, så hadde jeg bare blitt sammen med den personen hvis jeg likte jenta, og visste at jenta liker meg for hvem jeg er, og ikke for hva jeg har/gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Supergjest

Hei roberteh.

Har du lyst til å se nærmere på meg?

Se om du finner noe "svar"?

Legg meg til på msn; [email protected]

men vær klar over at jeg kommer ikke til å være spesielt hyggelig mot noen med rene nazi holdninger.

 

Jeg forstår bare ikke hvordan det er mulig å være så gjennomført tosk.

Jeg sier det rett ut, for i en så usaklig rasistisk diskusjon har det ingenting å si om jeg er saklig.

 

Man kan møte folk hvor som helst i verden, men i følge noen er det ikke mulig med mindre den man møter er hvit.

 

Dette er en diskusjon om fremmedfryt, og ingenting annet

 

Creowks: Hvordan vet du at den Asiatiske jenta du skulle vært sammen med liker deg? Tror du ikke at folk ville hatt de samme fordommene mot deg som alle andre? Tror du kanskje at du er spesiell? Det har nemlig ingenting å si hva du mener, vil eller føler. Det er alltid en haig med nazi huer andre plasser som vil bestemme det for deg.

 

Nei, jeg mistenker at det er mye småbarn her inne, og andre rare tullinger.

Det er klart at det nytter lite å skrive noe som helst her da det ikke blir lest.

Lenke til kommentar

Jeg ber administrator i dette forumet om å slette denne tråden da den er i mine øyne ingenting annet enn ren rasehets, som flere ganger har stoppet men hentet opp igjen av spesielt intereserte.

 

Blir ikke denne tråden slettet vil jeg invitere alle hetsere til persnlige samtaler med meg via telefon.

Så får vi se hva hetsen deres duger til.

Endret av choer_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg ber administrator i dette forumet om å slette denne tråden da den er i mine øyne ingenting annet enn ren rasehets, som flere ganger har stoppet men hentet opp igjen av spesielt intereserte.

 

Blir ikke denne tråden slettet vil jeg invitere alle hetsere til persnlige samtaler med meg via telefon.

Så får vi se hva hetsen deres duger til.

Det er vel ikke om rasen men heller hva slags kår disse damene kommer fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...