Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unnskyld meg, men når jeg ser en mann på 50 år med ei thai-dame på 20 tenker jeg: TAPER!

6869754[/snapback]

Hvis jeg som 50åring har funnet meg en hot ung dame som lager mat og vasker opp, så vil jeg ikke se på meg selv som taper.

Nei, det betyr at du ikke kan få deg noe annet. Derfor reiser du til Thailand og finner ei dame som mer enn gjerne vil følge til Norge der hvor det er penger og bedre livsstandard.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nei, det betyr at du ikke kan få deg noe annet. Derfor reiser du til Thailand og finner ei dame som mer enn gjerne vil følge til Norge der hvor det er penger og bedre livsstandard.

6870551[/snapback]

 

Selv om majoriteten av de som drar til Thailand havner i denne kategorien så er det mange som er rundt 30 som faktisk har vært der nede og hanka med seg ei thaidame til de skal hjem igjen, de aller fleste skulle utsendemessig ikke ha noe problem med å få seg en norsk kjæreste, men både alkoholforbruk og en ufyselig utstrålig og oppførsel gjør at de fort blir "svartelista" og må reise halve jorda rundt

for å finne noen som holder ut med dem. kjenner til folk som er nedi 27år som

har vært i Thailand på "ferie" og kommet tilbake med ei thaidame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nei, det betyr at du ikke kan få deg noe annet. Derfor reiser du til Thailand og finner ei dame som mer enn gjerne vil følge til Norge der hvor det er penger og bedre livsstandard.

6870551[/snapback]

 

Selv om majoriteten av de som drar til Thailand havner i denne kategorien så er det mange som er rundt 30 som faktisk har vært der nede og hanka med seg ei thaidame til de skal hjem igjen, de aller fleste skulle utsendemessig ikke ha noe problem med å få seg en norsk kjæreste, men både alkoholforbruk og en ufyselig utstrålig og oppførsel gjør at de fort blir "svartelista" og må reise halve jorda rundt

for å finne noen som holder ut med dem. kjenner til folk som er nedi 27år som

har vært i Thailand på "ferie" og kommet tilbake med ei thaidame.

6870638[/snapback]

 

Hvordan i det søte helvete kan du (som er så sikker på deg selv) vite alt dette?

Lenke til kommentar
Hvordan i det søte helvete kan du (som er så sikker på deg selv) vite alt dette?

6870691[/snapback]

 

For det første, selv om det ikke blir nevnt i avisen så diskuteres det heftig blandt butikkhyllene, øynene mine er det heller ingen ting

som feiler, har noen her i "bøgda" fått seg ei thaidame så er de ikke seine om og vise dem fram og selv om jeg nødvendigvis ikke kjenner disse personene så er det alltids noen andre som gjør det. Det jeg ønsker å vite er hvor utbredt det er sørpå og hvilken tanker *dere* har om akkurat dette (ev litt dypere tanker om hvorfor?)

 

Og for å svare på hvordan *JEG BOR I EI BYGD!*

Om 20 thaidamer blir "importert" til Oslo så legger ingen merke til det, men på ei bygd derimot med 1/10 del så mange innbyggere der 98% er etnisk norske skal det godt gjøres at det ikke blir noe snikk snakk om det. Men er det virkelig bare et nordnorsk fenomen?

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Det er tragisk og ekkelt når aldersforskjellen blir for stor. Men ikke mere ekkelt enn at vaske-bakke på 60 har ei heit blondine på 30. Og hun er norsk. Hvorfor er hennes motiver bedre?

 

Og vil noen av dere kalle vaske-Bakke for taper fordi han har ei heit blondine på halvparten av sin alder? Eller tror dere det er ekte kjærlighet?

 

Til sist: Jeg har en venn i fra Thailand, som har forklart meg at Thailendere er veldig facinert av lys hud, og særlig blondt hår. Blå/grønne øyne er også veldig spesielt for en thai. De damene som finner seg en hårete nordmann kan vel så gjerne føle de har fått en staselig kar der vi ser en skjeggape. (Jeg utelukker selvsagt de som stavrer rundt med stokk og kateter...)

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bor i Øst - Finnmark ca 20 mil i fra den russiske grensen, og derfra kommer det masse russiske damer. I den lille kommunene jeg bor i er det som oftest gamle "griser" som ikke får seg laid på andre måter. Derfor blir de bergtatt ved første " U and me for 2 rubel "

 

Omg, har en nabo som har gifta seg med en russisk dame, han er ganske old da. Men uansett om vinteren blir han kicka ut av hjemmet og må bo i garasjen over natta. Den dama er en real bitch. Husker hun pekte på eiendommen vårs, har ganske stor også var hun driit forbanna fordi vi hadde så mye. Hun er maktsyk til de grader. Alle pengene han har sender hun til familien i Russland, så han er ganske broke for å si det sånn.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Det er tragisk og ekkelt når aldersforskjellen blir for stor. Men ikke mere ekkelt enn at vaske-bakke på 60 har ei heit blondine på 30. Og hun er norsk. Hvorfor er hennes motiver bedre?

 

Og vil noen av dere kalle vaske-Bakke for taper fordi han har ei heit blondine på halvparten av sin alder? Eller tror dere det er ekte kjærlighet?

 

Til sist: Jeg har en venn i fra Thailand, som har forklart meg at Thailendere er veldig facinert av lys hud, og særlig blondt hår. Blå/grønne øyne er også veldig spesielt for en thai. De damene som finner seg en hårete nordmann kan vel så gjerne føle de har fått en staselig kar der vi ser en skjeggape. (Jeg utelukker selvsagt de som stavrer rundt med stokk og kateter...)

6871515[/snapback]

 

Alt kan fikses med penger, Anna Nicole Smith og han Milliarderen (husker ikke hva han het) er et utmerket eksempel på at penger fikser det meste..... tror

ikke vaskebakke er noe bedre stilt på den måten selv om han er 30år yngre en overnevnte eksempel.

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Du må ikke blande "damer fra østen" og "filipinske damer". Rimelig stort forskjell på koreanere, kinesere, japanere, filipinere, mongolere osv. Har du forresten bodd i østen? Tror ikke jeg ville lovet noen at "finner jeg dame så flytter jeg dit", ute å ha faktisk prøvd å bo der noen måneder ;)

6867352[/snapback]

 

Nå tror jeg du tolket det jeg skrev helt feil.. Jeg tror ikke du har lest hva jeg har skrevet heller. Burde ikke være noe vanskelig å få seg en dame på 3mnd hvis man er god nok til å lyve og bruker masse penger ,men å leve slikt er jo ikke et liv som er verdt å leve.

 

Det er et utrykk som heter at man ikke skal være på utkikk ,men på vakt. Hvor mange norske kvinnfolk er ikke på utkikk etter en som er høy og mørk fra utlandet? Forskjeller tiltrekker , det er noe man bare må godta.

 

Har ikke bodd i østen ,men har nå vært der i nærmere 1mnd. Også skal jeg bosette meg der etterhvert. Tenkte på cebu på filippinene =).

 

Det er en helt annen kultur der borte for at kvinner blir sammen med eldre menn. En bekjent av meg sa dette helt åpent og ærlig til meg. Man har lov å pule kvinnfolk som er halvparten av alderen sin. Siden han var 27 så kunne han pule damer på 13 uten at det var noe problem.

 

Samt så er det mange som har koner som er mye yngere. Og dette er folk som bor der og ikke folk fra vesten.

 

La ikke oss rakke ned på kulturen der borte. Verden er forskjellig og noe vi synes er ekkelt er helt ok andre steder. Det er også vanlig å sende mesteparten av pengene sine hjem. Mange som sender 80% av lønna si hjem uten å tenke noe mer over det. Det er noe vi burde beundre! Her er det personer som vil at familien skal ha det bra i mye større grad enn det mange av oss nordmenn vil. Ville du gitt vekk 80% av inntekten din til familien og levd fattig? Nei jeg tenkte ikke det.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest tråden nøye og tenkt litt mer så må jeg nevne at jeg kjenner flere personer som har fårr seg dame i utlandet. En studerte i london og traff en dame fra Ghana og de flyttet til thailand.

 

En tidligere arbeidskollega bosatte seg nede på filippinene og etterhvert så fikk han en kjæreste. De har vært sammen i nærmere 2år og har det veldig fint sammen.

 

Broren til en nær kamerat var på studieopphold i tyskland og fant tonen med en fra Chile. Han har nå bodd der i over 1år og skal bo der iallefall 1år til.

 

Synes det er idiotisk at dere tar alle over en kam. Jeg har ingen respekt for folk som får seg en "postordrebrud" ,men det går faktisk ann å bli glad i personer fra andre land også. Det er idiotisk å tro at kun norske damer er godt nok!

Endret av CFD
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...