Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom tråd, den eneste kleine situasjonen min var som 17 år gammel jomfru.

 

Fikk med meg ei 5/10 inn på et rom i håp om å fjerne jomfru-statusen, men hun presterte å lage hull i kondomen. :thumbdown: Jeg var fast bestemt på NOE action, og det endte med at jeg fingra henne en stund i stedet. Mitt første møte med vagina, og hun spruta konstant(!) - jeg var helt uforberedt på dette og ble gjennomvåt på overkroppen og i håret/ansiktet.

 

Vi sovnet på gulvet etter å ha tilfredstilt hverandre med hendene, deretter våknet jeg da folk kom fra fest for å ha nach. Jeg ble stressa, reiste meg raskt og sklei i vaginasaft før jeg landet på ansiktet. Folka hørte fallet og stormet inn for å se hvem som var der før de brøt ut i latter da de såg oss ligge der i en pytt med buksene på anklene/hoftene.

 

Jeg ble aldri en fan av damer som spruter.

 

Damer som spruter er guds gave til menneskeheten!

 

Anonymous poster hash: 1ea0a...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dårlig, de skulle gitt deg en applaus

DET har jeg opplevd. Hadde ei snelle jeg lekte med som var betraktelig yngre enn meg, 37 og 23 tror jeg vi var. En kamerat av meg bodde periodisk hos meg og lå på madrass ved fotenden av senga mi, da snella ville ha sitt. Vi forsøkte å være litt diskeret først, men ga fort faen. Da hopprennet var over reiste kameraten min seg og ga applaus :)

Hører med til historien at han kom inn på soverommet dagen etter, pratende i telefonen mens snella satt på meg. "Faen, nu knulla de faenmæ igjen... Jada ho e fin... Det gjor de i går... Nei, det e kaldt på dass..."

 

Mulig historien ikke hører hjemme her, for spes flaut syntes jeg ikke det var, men en trivelig liten historie er det vel :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*wall of text*

Viste seg altså at hun ikke var like ferdig med den røde perioden i måneden som først antatt.

 

Kjørte henne hjem etterpå, stillheten var drepende :p

Klarer ikke la vær og og lure på hvordan du ikke kjente smaken av blod?

Lenke til kommentar

Klarer ikke la vær og og lure på hvordan du ikke kjente smaken av blod?

Nei, godt spørsmål. Kan faktisk ikke huske at jeg gjorde det. Tok meg ikke tid til å stoppe og smake spesielt på det, så tanken på at det var blod var aldri innom tankene mine, så er mulig det var hele situasjonen som gjorde at jeg ikke la merke til det.

Lenke til kommentar

Ah for en herlig tråd! Jeg får vel dele min kleineste historie også.

Det var i russetiden og vi hadde hatt et arrangement ute i et friluftsområde. Husker meget lite fra selve festen, men hadde hatt med et kvinnfolk hjem. Jeg ble vekket av en kamerat og ei venninde kom på døren dagen derpå. Etter 10min med leting innser jeg at sko, russebokse, mobil og genser osv er søkk borte. Vennene mine forstår raskt hva som har skjedd, de ler rått av meg en stund før vi hiver oss i bilen og kjører til stedet vi var kvelden før.

 

Vi bestemmer oss for å gå manngard på jakt etter klærne mine. Det første vi finner er bokseren min i et hjørne på utedoen. Vi lar den ligge og fortsetter videre. Ved et stort tre ved vannkanten står det en familie og kikker på noe som ligger på bakken. Vi nærmer oss forsiktig og jeg ser fort at det er klærne mine som ligger der. Tomatrød i ansiktet går jeg bort å sier "Hei, det er mitt". Faren står med mobilen i hånda og har tenkt å ringe politiet. De var redd for at noen hadde falt i vannet. Han konstanterer at "Det må ha vært en bra fest i går".

 

Jeg er bare glad vi kom tidsnok til å avverge en storstilt leteaksjon. Hvorfor jeg gikk den 30min lange veien hjem uten sko, boxer, genser og bukse er for meg et lite mysterium. Jeg klarte meg vel uten så lenge jeg hadde ei jente ved min side!

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar

Har fjernet noen innlegg i denne tråden , dette for å ivareta både vedkommende som postet og litt grunnlag i svarene som kom.

Diskusjonen som utartet seg passer i en annen tråd, men sånn det ligger an nå er det bedre at vedkommende som skrev innlegget får ta en vurdering om han ønsker å diskutere rundt det eller la det ligge.

Reaksjon på moderering kan taes via pm , [email protected] eller tilbakemeldinger til forumet.
Mvh
Malvado.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg delte hotellrom med to jenter i syden, som presterte å miste dyden til en hårete greker. Han hadde stor mage, var gift og kunne vært faren deres. Han brukte hele natten til å ligge over dem og jukke. Til dags dato er det det mest grisete jeg har opplevd, og det ble ikke bedre av at konen hans oppdaget det og truet med å ringe både foreldre, abortlege og sende dem på horehus.

 

Bakgrunnen var at familiene våre reiste hjem, mens vi skulle være noen dager til. Vi skulle dele hotellrom og hadde strengt forbud mot å dra på byen ved nattestid. Saken var at vi fikk tak i alkohol i lobbyen på hotellet. En av de siste kveldene ble de påspandert drinker av hotelleieren. Han flørtet uhemmet med dem, og jeg ble etter hvert lei og gikk for og legge meg, mens de drøyde og drøyde. Etter noen timer tenkte jeg at de kanskje hadde reist ut likevel, eller besøkte noen. Da kom de ramlende inn døren i følge med eieren. Jentungene fjaste rundt og fikk av seg klærne for å legge seg. Fyren gjorde fort nok intensjonene sine til kjenne, for han tok av seg buksen og gikk rundt i rommet med den stive pikken pekende i alle retninger. Han spurte meg om noen av dem var søsteren min, og jeg sa nei. Snart nok viftet han den i fjeset deres og fikk dem til å ta den i munnen.De hadde dobbeltseng som han ble med dem i, og jeg lå på den andre siden av rommet. Snart utviklet det seg videre. Han trakk trusene deres til side og slikket dem, mens de passivt så på. Plaggene kom av, og han la seg til rette mellom bena på den ene. Jeg hadde stort sett bare utsikt til den hårete rumpa hans, men det var umulig å ikke følge med på sexen. Han lå med dem etter tur, de fikk vondt i musa, og etter å ha pult dem en stund, tømte han seg i dem. De var i en helt annen liga enn ham, vakre, nordiske jenter, så det som skjedde var nærmest uforståelig. Han måtte ha en lang pause for å få den opp en tredje gang, men da ble han til gjengjeld aldri ferdig. Det var bare inn og ut med hver jente, som han fra tid til annen skiftet mellom. Det ble etter hvert så monotont og kjedelig at jeg endelig greide å sovne, og jeg tror også de sovnet under ham. Det var et syn som møtte meg i sollyset morgenen etter. Alle foreldres skrekk, de ville fått hjerteattakk. Begge jentene var dekket av svette og svarte hår fra magen hans, og lå og sov med sprikende ben. Kjønnshårene var sammenklistret, leppene på kjønnet var usymmetriske, og det glinset hvitt fra selve åpningen. Han holdt på å kle på seg da konen kom stormet inn og kjeftet samtlige huden full. Jentene var horer og han var en gris som utnyttet dem. Mens de forvirret kom til seg selv, spurte hun dem hvor mye de skulle ha, samtidig som hun sverget å ringe foreldrene. De angret seg noe vanvittig, og hun var i rommet og kjeftet i det som tilsynelatende var flere timer. Heldigvis hadde vi bare en dag igjen, og da døren tilslutt ble smelt igjen med et brak, var det tid for å berge restene. De dusjet, skyllet musa grundig, og fikk meg til å skaffe angrepille siden de ikke turte å bevege seg ut. Da de endelig trippet forbi lobbyen på kvelden, stod dama der og betraktet dem med morderisk blikk.

 

Anonymous poster hash: 63427...a20

 

HAHAHAHAHAHA, så sykt bra beskrivelse!!!!

kan ikke huske sist jeg lo så godt av ett forum innlegg!!

LOL

Lenke til kommentar

Min aller förste 'sexuelel' opplevelse var en gang jeg hadde värt pä byen med studiekameratene mine (6 gutter), en av dem hadde bursdag og jeg ble kjempe full og det ble han ogsä og jeg tok ham med meg hjem, det som var problemet var at jeg hadde mensen og var sä full at jeg glemte det! Heldigvis var vi sü fulle at vi ikke engang kom sä langt som til sex, men först da vi väknet neste morgen og han hadde gätt hjem plukket jeg opp kjolen min fra kvelden för (som selvfölgelig var hvit) og sä at hele fronten var full av blod!! Jeg har aldri fätt sänn panikk i mitt liv, jeg trodde ikke mine egne öyne sä jeg smakte pä kjolen og jo visst var det blod. Det verste med hendelsen var usikkerheten om han som hadde blitt med meg hadde oppdaget det eller ikke. Jeg ville jo ikke bli kjent for ä vere 'blöderjenta' pä universitetet og i min desperasjon sä gikk jeg faktisk sä langt at jeg kuttet et 10 cm lang kutt pä innsiden ac läret mitt med en skalpell og slo meg selv slik at jeg fikk masse blämerker rundt säret, for da hadde jeg et 'alibi' hvis det skulle komme ut at jeg var blöderkvinnen, for da kunne jeg bare vise til kuttet og si at jeg hadde skadet meg den kvelden og at blodet ikke var mensen (for en idiot jeg var, men jeg var rett og slett desperat for jeg var ganske prippen av meg pä den tiden selv om jeg var 22 är gammel). Uansett, sä var mine anstrengelser til ingen nytte da ingen noensinne nevnte noe om hendelsen og jeg har i ettertid fätt bekreftet av han fyren (som senere ble kjäresten min) at han aldri hadde visst noe om det hehe! Nä 3 är senere sitter jeg fremdeles igjen med et 10 cm langt arr pä insiden av läret som alltid minner meg pä denne opplevelsen hehehe :) synes egentlig hele greia bare var tragisk morsom nä i ettertid :D



Anonymous poster hash: 4bfed...65e
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Første gangen, og jeg var full og ung (nesten 14) :p gutten var nesten 17, og han var også full.. Ingen av oss husker noe særlig, bare noen "klipp". Våkna bare opp dagen etterpå, og han ligger kliss naken oppå dyna og jeg lurer på hvordan vi havna opp i senga.. jaa, var hos en venninne den natta, så blir mobba for det enda den dag i dag :p verste er at jeg såvidt kjenner den gutten, og vi ser hverandre noen ganger når jeg er hos den vennina, er litt flaut :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Morsom tråd! :D

 

Holdt en gang på med en jente, etter noen dater endte vi i sengen med lyset av, jeg gikk ned på henne, hun var våt og fin og likte det jeg gjorde. Etter hvert kom hun og vi koste litt før jeg gikk på badet for å pisse.

 

Ser meg i speilet, og der har jeg jammen santen hele ansiktet fullt av mensblod. Noe størknet, noe forstatt ferskt. Mye av det i munnen min. Både tungen og tenner var røde og fine! Så ut som jeg hadde spist en meget blodig, rå biff :p Ikke så langt fra sannheten..

 

Jeg spiste nesten en hel flaske med såpe og prøvde å vaske meg febrilsk. Mye av det var så størknet at jeg måtte skrubbe, noe som førte til mye rød hud, samt et forklaringsproblem etterpå da lyset kom på. Men trengte ikke forklare så mye da hun så ned og så at det var blod i både sengen og på henne.

 

Viste seg altså at hun ikke var like ferdig med den røde perioden i måneden som først antatt.

 

Kjørte henne hjem etterpå, stillheten var drepende :p

å ** **** det er vel ikke noe du glemmer med det første :rofl:

Lenke til kommentar

I sommer så dro foreldrene mine på ferie i 2 uker, jeg hadde kåken for meg selv. jeg fortalte den gode nyheten til dama som jeg holdt på med og ble enige om at hun skulle sove hos meg, på dette tidspunktet var jeg faktisk jomfru og før dere kommer med fordommer og slikt så vil jeg bare si at jeg har hatt muligheten et titalls ganger men jeg har følt at ting alltid har vært feil når jeg har hatt muligheten, men derimot har jeg hatt uendelig lang "foreplay" karrière, så det var jeg virkelig trygg på. men nå var den gyldne muligheten her, en dame som jeg virkelig liker og en tomt hus! dette var dømt til å gå bra!

 

hun kom og vi lagde middag, så gikk vi opp i andre etasje og så på en film. etter en liten stund så merker jeg at hun virkelig har lyst på litt "nammenamm", jeg kaster av meg klærne og det samme gjør hun. hjertet mitt banker helt sinnsykt og jeg begynte å skjelve som en liten valp, dette var faktisk ganske praktisk i og med at jeg fingra hun og jeg brukte skjelvinga mi til å lage litt vibrering. men tilbake til hendelsen, når hun var klar så annkom jeg den berømte misjonær stillingen, og det var her problemmet mitt oppsto! jeg hadde bare en halvfeit'en! siden jeg hadde en god og varm dame som bare skreik etter "nammenamm" så fikk jeg panikk, jeg dro frem den halvfeite pølse å begynte å runke febrilsk i håp om at han skulle bli stiv, etter 1 minutt med runking i en fart av lysets hastighet så merker jeg at det skjer noe! jeg stopper, strammer hele koppen i håp om at jeg greier å stoppe det, men det var for sent...

 

hvis du hadde sett det fra fluens perspektiv så ville dere sett en ung gutt som jokker på kølla si i en enorm hastighet som deretter flexer hele kroppen og blir sprutrød i et tidsromm på 12 sekunder. det ville med dette er at dama ikke skjønner en dritt og når det hadde gått 10 sekunder og ser at jeg står der med noe som ser ut som en hel-kropps krampe og må jo selvfølgelig spørre om det går bra, det samme øyeblikket så kommer torpedoen ut av kanonen og denne torpedoen er ikke liten! den skyter fart og treffer veggen bak jenta og får en lang hale som går fra veggen bak jenta, over jenta sitt hode, nedover mellom puppene til jenta, langs magen, kjønnshårene, 10cm på sofaen! dette var flaut!

 

ps: debuteringa mi skjedde 2 måneder etterpå pga. at jeg slet med ereksjonen fra og med denne dagen, han var dau som en fisk i 60 dager!

 

Jeg får vondt inni meg av historien din, du burde øve deg mann! Finn deg noen å knull som en kanin, spiller ingen rolle hvordan hun (han) ser ut! Du inponerer ikke drømmedama den gangen hun dukker opp, og du ikke får den opp :green:

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Ikke flaut for meg men artig var det:

 

Var på sydenferie som 17-åring. Fyll og fanteri hele tiden. Vi hadde en takveranda ut mot en ganske busy gate. Jeg hadde hatt sex ett par ganger med ei 21 år gammel jente som var ganske pen og var passe stolt av det, hadde ingen planer om å borti henne noe mere etter det som hendte noen kvelder senere.

 

Vi satt alle på takverandaen og drakk og koste oss, leiligheten var i etasjen under, en kompis gikk ned for å hente noe mere alkohol da han hører stønning fra soverommet. Han går inn, der ligger en annen kompis og knuller på samme dama, han bryter ut i latter. Fyren har dame hjemme og får panikk og begynner å løpe etter kompisen min for å tvinge han til å ikke si noe. Kompisen min blir livredd da en fyr med flagget på full stang løper etter han så han løper ut i gata, fyren følger etter!.

 

Alle oss på verandaen ser ned da vi hør kompisen vår komme flirende ut i gata og tror ikke våre egne øyne, der står han splitter naken med hardon OG penisring midt i en travel partygate i Aiya Napa. Vi ler oss skakk og han nede på gata klikker, river av seg penisringen og kaster den opp mot oss, den treffer ei anna tøs på vorset i ANSIKTET!, nå eksploderer vi i latter, bordet med sikkert 20 glass og 10 flasker bekker og alt knuses, jeg ler så jeg ikke klarer å puste.

 

Var en sprø greie :p smiler fortsatt når jeg tenker på ansiktsuttrykket til jenta som fikk ringen i ansiktet, dette er vel 9 år siden :p



Anonymous poster hash: 1c08b...ccc
  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...