Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk å kjøp kvalitetsfor fra dyrebutikk. Det sparer man penger på i lengden og du får en sunnere og penere katt.

9394329[/snapback]

 

Bekrefter det du sier der. Katta vår spiste junkfood (butikkmat) tidligere, og vi syntes den så pen og blank ut. Men etter vi bytta til Royal Canine, ble det en helt annen katt. Videre spiser den mindre mat, sikkert fordi maten metter mer, og som et resultat av det driter katta svært lite, og det som kommer ut er omtrent helt uten lukt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat vært å hentet han Han var i huset rett over svigermor. Han hadde sitti på trappa til en dame noen dager og hun så lappen jeg hadde hengt på butikken så hun tok han inn. Ringte på feil et par ganger først og han første trodde jeg var gal siden jeg tok taxi for å hente en katt :p

 

Det virket som Floppy savnet meg mye. Han var veldig utilpass hos dama og fløy nesten på veggene og bare skreik og bar seg. Så helt vettaskremt ut stakkars. Nå er han i det nye huset og har fått to bokser med våtfor, og utforsker huset litt. Regner ikke med at jeg klarer å holde han inne mer enn til å mårra siden han er en utpreget utekatt, men jeg får ta på et halsbånd og følge litt med på han. Deilig å ha gogutten hjemme igjen! :D Tusen takk for alle som tenkte på han og meg, det varmet veldig.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Er det sant at katter kan miste tenner av for mye våtfôr?

9453494[/snapback]

Ja. De får tannstein og råte i tennene fordi de ikke får slipt dem ned.

 

Isbil: hadde han inne tre dager. Han hadde fint vært ute på dagen, men så skulle han ut å tisse på kvelden og ble borte. Var med han ut, men jeg mista han. Neste gang får han være inne en mnd først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...