Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp hjemme etter en dag i dyrebeskyttelsens kattehus, og jeg er FORELSKET, folkens. :wee:

Vi kaller ham vaskebjørn (Washing Bear, ikke Racoon xD), for han er svart, men halen hans er grå med svarte striper. Han er noe av det vakreste, mest kjærlige og nydelige jeg har vært borti. Han er ikke reservert eller noe. Men jeg får aldri i livet lov av mamma å ha en katt til. Men jeg er forelsket. Jeg må ha ham. :(

Lenke til kommentar

Ut over mot tertnes, i alle fall.

 

 

Men Washing Bear var skjønn ja. Men Kitty og Toulouse (?) var minst like skjønne. Utrolig mange skjønne katter der, jeg kan ikke fatte at de ikke har hjem. Greit, jeg kan til nøds forstå at "Mafiabossen" ikke hadde ett hjem, selv om jeg kan tenke på minst ett hjem som hadde vært perfekt for ham, om det ikke hadde vært en sjef der allerede... xD

 

Jeg fatter virkelig ikke hva som gjør at folk absolutt skal ha kattunger. oO

Lenke til kommentar
Ut over mot tertnes, i alle fall.

 

 

Men Washing Bear var skjønn ja. Men Kitty og Toulouse (?) var minst like skjønne. Utrolig mange skjønne katter der, jeg kan ikke fatte at de ikke har hjem. Greit, jeg kan til nøds forstå at "Mafiabossen" ikke hadde ett hjem, selv om jeg kan tenke på minst ett hjem som hadde vært perfekt for ham, om det ikke hadde vært en sjef der allerede... xD

 

Jeg fatter virkelig ikke hva som gjør at folk absolutt skal ha kattunger. oO

de må bruke ekstra mye penger på mat? vi synes kattunger er kos :)

Lenke til kommentar

Altså, kattunger blir faktisk voksne de også. Det er dessverre ikke oppfunnet noe formel som POFF sørger for at kattunger forblir kattunger. Jeg også syns jo at kattunger er noen skjønne skapninger, så bedårende.

 

Men når en først velger å ta inn en katt som trenger ett hjem (altså, som bor på kattehjem), hvorfor vil de absolutt ha kattungene? Altså, da kan man like godt ta en av de voksne. Ikke bare finner man skjønne voksne katter, de har personlighet også.

Lenke til kommentar

Mafiabossen fortjener da et hjem han og, selv om han er helt jævlig. Herregud, hvis ikke Siw hadde tatt ham fra kattungeburet tror jeg jeg hadde sett helt jævlig ut. Han er jo på størrelse med hunden min, og når jeg poket ham begynte han å knurre. Aldri vært så redd en katt før i mitt liv.

Lenke til kommentar

Eplefe: Jeg sa ikke at han ikke fortjente ett hjem, jeg sa jeg forstod sånn halveis at han ikke hadde ett hjem. Altså, det så ut til at det skal ett bra kattevant menneske til for å ha den katten boende, helst ett kattemenneske uten katt, og han virka ikke som en utprega innekatt, for å si det slik. Han er jo den perfekte katten for min kusine, men ikke sjangs at hun tar ham. Han hadde banka gullgutten hennes totalt. ;P

Lenke til kommentar

Prøver du å si at jeg ikke er kattevant, tøs? :o

Jeg bare hadde ikke lyst til å stikke hånden min inn i munnen hans. Og jeg hadde Toulouse på skulderen. (Eller var det Berlioze?) akkurat da, så jeg ville ikke akkurat risikere det. Men Knarveknas eller hva søren han het er en svær jævel som skal ha kos, eller ikke oppmerksomhet. Du så jo han prøvde å hogge i Siw og. xD

Lenke til kommentar

Det jeg MENTE var at for at han skal bo ett sted må han ha kattevante mennesker, han kan ikke oppføre seg på det viset der i ett barnehjem eller ett hjem med folk som ikke kjenner til katter. At han er en jævel er ikke noe å protestere på, det kommer han til å være mot kattevante også, men de kan i det minste takle det. =P

Lenke til kommentar

Jeg tror min storebror kunne hatt spesielt god nytte av den katten. Og nå, til alles øynes velbehag, et høyst sjarmerende bilde av min kjære Vaskebjørn, også kjent som Washing Bear:

WashingBear.jpg

 

(Ja, han drev og slikket på seg selv, og jeg hadde Toulouse på skulderen, så det var vanskelig å få tatt et bilde, men dere ser halen hans, og dermed også grunnen til at vi kaller ham Vaskebjørn. :love:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...