Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Antallet betyr ikke like mye som vurderingen bak! En dame/jente som blir med totalt fremmede menn hjem er i mine øyne ikke attraktiv i det hele tatt!

 

De blir med en person, de overhodet ikke vet noe om, hjem til hans leilighet, kler av seg klærne og har samleie, uten å tenke over hvor denne personen har vært natta før, om han er gift, hva slags motiver han har utover sex osv... Hvor er vurderingsevnen? Vil ikke bli glad i ei dame som tar så lite vare på seg selv!

 

Så... legg deg på rygg og spre beina for noen som har snakket med deg i noen timer og spandert en drink på deg: Da er du billig og setter lite krav til hvem du slipper inn i deg!

 

Kan ikke tenke meg noe mer patetisk enn jenter som er blitt gravid og som ikke aner hvem faren er eller hva han heter til etternavn! Blir helt tragisk når folk tror at sex er en rettighet som overgår det ansvar sex medfører. Slike "opplyste" holdninger resulterer i mange tilfeller uønskede barn og alskens sykdommer.

 

Nei, ta vare på deg selv og vis dette ved å leve deretter, så bryr jeg meg fint lite om hvor mange du har ligget med. Nevnes derimot tallet 30, når noen i en alder av 28 år, skal fortelle hvor mange de har ligget med, så er jo det antallet ganske selvforklarende, i og med at de fleste hverken har eller har hatt 30 stk. i sitt sosiale nettverk eller bekjente som de kan/burde ligge med. De må m.a.o. ha ligget med ganske mange de ikke kjenner og tar derfor, i mine øyne, ikke vare på seg selv og er ikke noen jeg involverer meg med!

 

Kan ikke tenke meg noe mer usmakelig enn å gå en tur på byen med kjæresten min og treffe på masse kjente og ukjente som har pult på henne før meg fordi hun har ligget med Gud og hver mann! :thumbdown:

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det blir litt teit å si at det er urettferdig at jenter får seg et ligg så lett.. for jeg tviler på at de fleste jenter egentlig vet hva de begir seg ut på.

 

Men å si at gutter kan pule rundt på hvem de vil er bare idiotisk, jeg ville vært veldig skeptisk til å bli sammen med en som har ligget med mange fjortiss-jenter!

Lenke til kommentar

For å svare på hvor mange som er for mange så vær med meg på et tanke-eksperiment. Vi har to 29-år gamle jenter(damer) som hver har ligget med 25 menn. De høres like promiskiøse ut ikke sant?

Hva da om vi sier at den ene har vært sammen med den som tok jomfrudommen hennes og ikke rørt andre siden de ble sammen da hun var femten. Så blir det slutt når hun er 28 og så har hun sex med de 24 andre i løpet av et år. Gjerne fler på en gang. Den andre har hatt flere monogame forhold på ca et halvt år hvor hun kun lå med ham hu var sammen med der og da. Dehar tilsammen ligget med like mange, men hvem er NÅ mest promiskuøs?

Lenke til kommentar

Etter min mening er det for mye med 10 for en kvinne i begynnelsen av tjueårene.

 

Det med at gutter kan pule så mye de vil og enda bli sett opp til er bullshit. De blir kanskje sett opp til av bondeknølene i guttegjengen og annet sosialt søppel, men ingen tar dem på alvor. Hormoner my ass. Den eneste grunnen til at enkelte Donalder refererer til dyreverdenen med at hunnene velger noen få mens hannene tar hva som helst er at hunnene vil velge ut sterke hanner som kan videreføre gode gener. I dag har vi prevensjon. Skal vi følge samme eksempel på hvorfor menn tiltrekkes kvinnekropper er det fordi mennene ser at kvinnene har gode gener og vil føde avkom med tilsvarende gode gener. Betyr det at alle menn vil gjøre alle pene kvinner gravide? Neppe.

 

En mann i begynnelsen av tjueårene bør ha en bedre forklaring enn "hormoner og sånn..." når han skal forklare hvorfor han har ligget med over 10 kvinner.

Lenke til kommentar
Forklare? Hva skal forklares? Hvis sex ikke er uetisk med en eller to, så er det ikke uetisk med 10 eller 20. Det er en ting at folk flest ser ut til å foretrekke at partneren har hatt så få som mulig, men å måtte komme med en unnskyldning blir for tåpelig.

8410926[/snapback]

 

Fordi man vil danne seg et bilde av hvordan personen er. Hvis ditt innlegg var rettet mot mitt slår du slag i lufta med tanke på at jeg ikke på noe som helst tidspunkt trekker inn hverken unnskyldning eller etikk.

Lenke til kommentar
For å svare på hvor mange som er for mange så vær med meg på et tanke-eksperiment. Vi har to 29-år gamle jenter(damer) som hver har ligget med 25 menn. De høres like promiskiøse ut ikke sant?

Hva da om vi sier at den ene har vært sammen med den som tok jomfrudommen hennes og ikke rørt andre siden de ble sammen da hun var femten. Så blir det slutt når hun er 28 og så har hun sex med de 24 andre i løpet av et år. Gjerne fler på en gang. Den andre har hatt flere monogame forhold på ca et halvt år hvor hun kun lå med ham hu var sammen med der og da. Dehar tilsammen ligget med like mange, men hvem er NÅ mest promiskuøs?

8409578[/snapback]

 

 

Helt enig! Se på vurderingen bak, ikke bare antall! Selv om antall i de fleste tilfeller forteller mye om hvordan vurderingsevne en dame/mann har...

Lenke til kommentar
Jenter kan være glade i sex, men de behøver ikke parre seg med gud og hvermann for det. Jenter og gutter har dessuten et ulikt forhold til sex.

 

Jenter nyter sexen, guttene nyter orgasmen. Og det ironiske er at jentene får 10 x så sterk orgasme som oss, og har muligheten for multiorgasmer... life is unfair...

6819799[/snapback]

sant det, unfair.

 

kan gi en bedre forklaring. se for dere en nydelig kake!

 

Kaka er delt inn i 10 stykker. Gutten får en, mens jenta får forsyne seg med resten. Jenta blir mett, mens gutten vil ha mer.

 

Derfor er mange gutter rundbrennere. De er sultne :)

Lenke til kommentar

Hva med å bruke litt tid og energi til å finne noen å være sammen med, istedet for å springe rundt som ei sulten bikkje hele tida og snuse folk opp i ræva? Finner man først noen man liker og innleder et forhold, så kan man jo knulle hjernen ut av hodet på hverandre og i tillegg ha all selvrespekt og rykte i orden i ettertid! Eller er dette alternativet blitt "for gammeldags" og "komplisert"? :dontgetit:

 

Jeg har "kun" hatt et en-siffret antall med sex-partnere (under 10 stk) og har aldri hatt et one-night stand, men har likevel hatt så mye fantastisk og nasty sex at jeg snart er mettet for en hel livstid! Ikke trenger jeg være redd for sykdommer, siden jeg stoler 100% på partneren og skulle det gå galt og hun blir gravid, så vet jeg nøyaktig hvem jeg har med å gjøre og følgene blir derfor ganske ukomplisert! :D

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
LiamH: Jo fler', jo bedre. Det er omtrent fakta.

8414451[/snapback]

 

Fakta for hvem? Deg eller alle mennesker? Med all respekt, men i mine og flere andres øyne, så er ikke det fakta, men pisspreik og uvitenhet!

 

Hvis målet er kvantitet foran kvalitet, så er det jo rart at ekteskap og forhold eksisterer den dag i dag! Det setter vel din "fakta" i et litt dårlig lys?!? :roll:

 

Beklager, men det høres ikke ut som om du har vært i et lengre forhold med ei ordentlig dame, som har evne til å kommuniere med deg...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Forhold er så 1900-tallet.

8415998[/snapback]

 

:!: Latterligste jeg har hørt! Hvem har bestemt dette motestuntet for deg? Har du lest det i et ukeblad? :!:

 

Visste ikke at det å finne noen å bli glad i, var noe som kun tilhørte de siste 150.000-200.000 årene som det moderne mennsket har vandret på planeten, mens de siste 7 årene har revolusjonert dette og endret vårt perspektiv på det mest grunnleggende instinktet vi har! :!:

 

Du er en artig skrue! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...