Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Det første jeg tenker når jeg hører alle de menn\gutter som sier at jenta\dama kan maks ha hatt sex med 5 eller 10 stk ; Dere er vel redde for at dere ikke klarer å tilfredstille hun siden hun må ha opplevd mye god og dårlig sex, så da er det bedre med en dame som aldri har hatt skikkelig bra sex, for hu vet jo ikke hvor dårlig det dere holder på med er....

6824372[/snapback]

 

Hehe så sant, redsel!

 

Godt å se det er flere :!:

7250671[/snapback]

 

:)

 

Nå er det jo rimelig lættis for ei jente som ser bra ut å få seg noe på byen. La meg bare presisere at jeg aldri har blitt med en random fyr hjem fra fest og ligget med han. I en alder av snart 21 er jo det noe :innocent:

 

Det er vel egentlig bare tanken på å vokne opp i en fremmed leilighet på ett fremmed sted som skremmer livskiten av meg :whistle:

 

Problemet mitt er vel at jeg er enormt dårlig på å lyve.. så istedet for å se på min neste utkårede og si " jeg har bare ligget med.. ehm.. øh.... 4", så tror jeg at jeg skal satse på å si at det ikke spiller noen rolle, og så nekte å si det ...

7250693[/snapback]

 

"Sver taus" du ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg tenkte jeg skulle nevne det. Men jeg klarte ikke finne noen tall på at gutter er overrepresentert i gruppen som ikke har hatt sex. Hvis du har en statistikk som sier noe annet så kom gjerne med den.

 

Geir :)

7255944[/snapback]

Erfaringsmessig veit jeg at mange gutter sier de har hatt sex, selv om de ikke har. Siden sex er så utrolig status.

 

Men man må være to om det. Spørsmålet er om det er jenta som er løstøs å tar mange gutter, eller om det er gutten som er løs på tøs og tar mange jenter.

 

Kan også nevne at det er lettere for en jente å ta to på en kveld enn det er for en gutt. Så mens to nysgjerrige gutter på 19 har mistet sin jomfrudom, så har 1 løstøs på 15 mistet sin, for fjerde gang.

 

Så kan man lure, er det flest løstøse jenter eller gutter ? Jenter kan nekte så mye de vil på at de ikke er billige, det er alltid gutten som er på jakt. Vel, jeg har sett mange jenter være på jakt også. Har ikke hørt om så mange gutter som har i mål å få pult noen i fylla for eksempel.

 

EDIT; Kanskje fordi gutter ikke gidder å knulle i fylla, eller er det bare meg ?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Erfaringsmessig veit jeg at mange gutter sier de har hatt sex, selv om de ikke har. Siden sex er så utrolig status.

 

Men man må være to om det. Spørsmålet er om det er jenta som er løstøs å tar mange gutter, eller om det er gutten som er løs på tøs og tar mange jenter.

 

Kan også nevne at det er lettere for en jente å ta to på en kveld enn det er for en gutt. Så mens to nysgjerrige gutter på 19 har mistet sin jomfrudom, så har 1 løstøs på 15 mistet sin, for fjerde gang.

 

Så kan man lure, er det flest løstøse jenter eller gutter ? Jenter kan nekte så mye de vil på at de ikke er billige, det er alltid gutten som er på jakt. Vel, jeg har sett mange jenter være på jakt også. Har ikke hørt om så mange gutter som har i mål å få pult noen i fylla for eksempel.

 

EDIT; Kanskje fordi gutter ikke gidder å knulle i fylla, eller er det bare meg ?

7255985[/snapback]

 

 

Det er en vesensforskjell mellom gutter og jenter på det punktet.

 

Jentet står foran speilet og spør seg selv "Lurer på om jeg skal ha meg noe i kveld."

 

Gutter står foran speilet og sier til seg selv "Håper jeg får meg noe i kveld."

 

Noen som ser forskjellen?

Lenke til kommentar

Har akkurat skummet meg gjennom denne tråden og synes det er mange rare meninger ute og går. HALLO! Vi lever i 2006! Hvem f*** bryr seg? Sex er godt og det er naturlig... Eneste jeg krever er at man er trofast om man er i et eksklusivt forhold.

"Billig"-stempelet er for gammelt nå altså.

For å illustrere dette: Tenk deg to kvinner på 30 år (bruker kvinner i eksempelet fordi det er de som lettest får dette stempelet). Den ene har hatt 14 sexpartnere og den andre 10. Hvem av disse er "billigst"?

Så får du høre at den ene kvinnen har vært gift og hatt samme partner fra hun var 18 og så når hun skiller seg har hun hatt sex med 9 stykker i løpet av en måned, hvorav tre på en gang. Den andre har aldri vært gift men har hatt flere forhold. Hvert av forholdene har vart ca 6-7 måneder og hun har ikke hatt sex før over en måned inn i forholdet. Hvem er billigst nå?

 

Men igjen: Hvem f*** bryr seg?

Lenke til kommentar
Har akkurat skummet meg gjennom denne tråden og synes det er mange rare meninger ute og går. HALLO! Vi lever i 2006! Hvem f*** bryr seg? Sex er godt og det er naturlig... Eneste jeg krever er at man er trofast om man er i et eksklusivt forhold.

"Billig"-stempelet er for gammelt nå altså.

For å illustrere dette: Tenk deg to kvinner på 30 år (bruker kvinner i eksempelet fordi det er de som lettest får dette stempelet). Den ene har hatt 14 sexpartnere og den andre 10. Hvem av disse er "billigst"?

Så får du høre at den ene kvinnen har vært gift og hatt samme partner fra hun var 18 og så når hun skiller seg har hun hatt sex med 9 stykker i løpet av en måned, hvorav tre på en gang. Den andre har aldri vært gift men har hatt flere forhold. Hvert av forholdene har vart ca 6-7 måneder og hun har ikke hatt sex før over en måned inn i forholdet. Hvem er billigst nå?

 

Men igjen: Hvem f*** bryr seg?

7259447[/snapback]

 

Jeg ville ikke satset på en dame som hadde så lite selvrespekt at hun ligger med gud og hvermann, samtidig som at det skal liksom være "spesielt" det som skjer mellom to personer, og når halve bygda har vært der før så er det jommen ikke mye spesielt, da er det bare smittsomt.

 

Og ville DU noengang stolt på en dame som hadde ligget med 100+ før ? Hvordan skal hun klare å leve med "kun" deg i årevis ?

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke satset på en dame som hadde så lite selvrespekt at hun ligger med gud og hvermann, samtidig som at det skal liksom være "spesielt" det som skjer mellom to personer, og når halve bygda har vært der før så er det jommen ikke mye spesielt, da er det bare smittsomt.

 

Og ville DU noengang stolt på en dame som hadde ligget med 100+ før ? Hvordan skal hun klare å leve med "kun" deg i årevis ?

7259729[/snapback]

Hvor mange en dame har ligget med er ikke viktigst. Det er mere viktig om hun har vært trofast i de forholdene hun har vært i.

Er man fri og frank så er man fri og frank. Hvorfor skal jeg forvente mere av en dame enn de krav jeg stiller til meg selv. Har da hatt one-night stands jeg og. Hva er den store forskjellene på gutter og jenter på dette området. Og stole på at hun holder seg til meg er en blanding av det de på engelsk kaller "a leap of faith" og trua på seg selv.

 

edit: Og nei sex er ikke SÅ spesielt. Er ikke noe som kun må skje mellom mann og kone. Man kan ha god sex uten å være forelsket i hverandre. Følelser gjør ofte ting bare mer komplisert, Det er min mening i hvertfall

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvor mange en dame har ligget med er ikke viktigst. Det er mere viktig om hun har vært trofast i de forholdene hun har vært i.

Er man fri og frank så er man fri og frank. Hvorfor skal jeg forvente mere av en dame enn de krav jeg stiller til meg selv. Har da hatt one-night stands jeg og. Hva er den store forskjellene på gutter og jenter på dette området. Og stole på at hun holder seg til meg er en blanding av det de på engelsk kaller "a leap of faith" og trua på seg selv.

 

edit: Og nei sex er ikke SÅ spesielt. Er ikke noe som kun må skje mellom mann og kone. Man kan ha god sex uten å være forelsket i hverandre. Følelser gjør ofte ting bare mer komplisert, Det er min mening i hvertfall

7259773[/snapback]

 

Sex er akkurat så spesielt som du gjør det til selv.

Jeg har også hatt noen one-night stand, og det har ALDRI vært bra sex, kun sånn potetsekk sex man ønsker å glemme i ettertid.

Jeg har inntrykk av at damene som er lett på tråden stort sett er lette i toppen også og uintressanne å prate med, og må kompensere det dem har mellom beina for å bli intressanne blant gutta.

 

Du får ikke vite hva bra sex er før du er i et fast forhold hvor begge parter stoler 100% på hverandre.

Endret av fiskebolleboks
Lenke til kommentar
Sex er akkurat så spesielt som du gjør det til selv.

Jeg har også hatt noen one-night stand, og det har ALDRI vært bra sex, kun sånn potetsekk sex man ønsker å glemme i ettertid.

Jeg har inntrykk av at damene som er lett på tråden stort sett er lette i toppen også og uintressanne å prate med, og må bruke det dem har for å bli intressanne blant gutta.

 

Du får ikke vite hva bra sex er før du er i et fast forhold hvor begge parter stoler 100% på hverandre.

7259884[/snapback]

At dine one-nights har vært mislykkede kan jeg ikke si noen ting på. Men jeg står på mitt i at man ikke trenger å være i et forhold for å ha bra sex. Sex er kun en handling...

Lenke til kommentar
At dine one-nights har vært mislykkede kan jeg ikke si noen ting på. Men jeg står på mitt i at man ikke trenger å være i et forhold for å ha bra sex. Sex er kun en handling...

 

Mislykket i forhold til det jeg måler det mot ja. Du har kanskje andre standarder.

 

Siden alle damer er forskjellige og foretrekker forskjellige ting, hvordan vet du da på forhånd hva den enkelte liker og hvordan vet hun hvordan du liker det på første og eneste natt ?

 

Eller er det greit bare det går for DEG ?

 

Har du en fasit ?

Endret av fiskebolleboks
Lenke til kommentar
Mislykket i forhold til det jeg måler det mot ja. Du har kanskje andre standarder.

 

Siden alle damer er forskjellige og foretrekker forskjellige ting, hvordan vet du da på forhånd hva den enkelte liker og hvordan vet hun hvordan du liker det på første og eneste natt ?

 

Eller er det greit bare det går for DEG ?

 

Har du en fasit ?

7259939[/snapback]

Nå har ikke jeg sagt at sex er automatisk best ved å stikke på byen å skaffe noe "random meat". Prøver bare å poengtere at man MÅ ikke være i et langvarig forhold for å ha god sex. En enkel måte å finne ut hva en person liker er forresten å spørre. Nei jeg har ingen fasit på hvordan få en kvinne til å hyle i ekstase. Ikke er jeg noen "nybegynner" heller da. :p

men nå synes jeg du begynner å bevege deg over på person istedet for sak.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg sagt at sex er automatisk best ved å stikke på byen å skaffe noe "random meat". Prøver bare å poengtere at man MÅ ikke være i et langvarig forhold for å ha god sex. En enkel måte å finne ut hva en person liker er forresten å spørre. Nei jeg har ingen fasit på hvordan få en kvinne til å hyle i ekstase. Ikke er jeg noen "nybegynner" heller da.  :p

 

Det jeg har funnet ut er at damer stort sett har sider av sin seksualitet som de garantert ikke viser til deg verken første kvelden eller første uken, ikke før de stoler 100% på deg. ;)

Akk hva du går glipp av :D

 

 

 

men nå synes jeg du begynner å bevege deg over på person istedet for sak.

 

Opps, ikke meningen. :innocent:

Endret av fiskebolleboks
Lenke til kommentar
edit: Og nei sex er ikke SÅ spesielt. Er ikke noe som kun må skje mellom mann og kone. Man kan ha god sex uten å være forelsket i hverandre. Følelser gjør ofte ting bare mer komplisert, Det er min mening i hvertfall

7259773[/snapback]

 

Og andre kan legge "mer" i sex enn deg, og som sagt, man ønsker jo ofte en person som deler de samme holdningene, er det så fantastisk rart at folk bryr seg? "hva slags religion har personen, hvem bryr seg?", "hva slags livssyn har personen, hvem bryr seg?" Klart slike ting har noe å si. For noen ingenting, for andre ganske mye, som alle andre aspekter av folks holdninger, noe er viktig for de, andre ting er mindre viktig.

 

Generellt vil jeg si: Å drive å mase om at "de som vil at partneren skal ha hatt sex med få har et mindreverdighetskompleks" er tøv, det er rett og slett latterlig å slenge ut en "diagnose" som omfavner en så bred gruppe. Jeg kan like gjerne si "de som har sex med mange har følelsmessige og tilknytningsmessige problemer med livet sitt". Det fører ingen vei.

 

AtW

Lenke til kommentar
For oss  går det ikke ann å ha hatt for mange. Men for kvinner gjør det selvsagt det. Kanskje 5-10 stykk eller noe sånt. Spørs selvsagt mye på alderen.

7255621[/snapback]

Husk at det i de angjeldende årsklasser er flere gutter en jenter. Det er altså en statistisk umulighet at gutter skal kunne ha så mange partnere de vil uten at jentene har det samme. Med mindre vi tenker oss en sterk økning i antallet homofile, selvsagt.

 

Geir :)

7255849[/snapback]

Jeg sier ikke at det slik ting er. Tenker bare på at det er akseptert at menn har hatt seg med mange, mens det ikke er akseptert i samme grad. Dette er egentlig helt greit for min del. Egentlig er det et rettferdig system, da kvinner har mye mer seksuell makt enn de fleste menn.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Alder tatt i betraktning men en person på 30 bør ha

 

For jenter = under 10

For gutter = ingen begrensning

 

Husk:

 

Du kan se på en dame om hun har 12 barn, det samme gjelder IKKE for gutter .)

6819248[/snapback]

 

 

det er så utroli teit....gutter kan pule hvor mange de vil ...mens hvis jenta gjør det samma vil hun bare bli kalt for hore eller no sånt :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...