Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La nå jentene knulle så mye de vil. Alt jeg forlanger er at de ikke går rundt og løper etter andre mens vi er sammen. Gjør hun det så er hun uansett ikke verdt og samle på og forholdet er over.. Men det kan jo være spesielle omstendigheter (les kjærlighet)..

6838258[/snapback]

 

Hvordan går man og løper man samtidig? :p

6839200[/snapback]

 

:lol:

 

Litt morro nå som jeg kjedet meg

Lenke til kommentar

Godt sagt darkness.. Men my point stands. La nå folk gjøre hva de vil når de er single. Eneste som egentlig betyr noe (i mine øyne) er at partneren ikke har sex med noen andre når man er sammen med noen.

 

Et utrykk som sjefen min sa engang: Det er helt greit for gutter å pule alt som går i 2sko. For når det gjelder gutter så handler det om et fysisk behov og ikke noe mer enn det. Når det gjelder jenter så er det alltid følelser med i bildet..

 

Alle har jo sine meninger :)

Lenke til kommentar

Når musa har sett like mye gummi som ei dau rotte i sinsenkrysset da er det for mye. ;) Men fra spøyk til alvor, så synes jeg det er like ille om en gutt eller jente rett å slett kan klassifiseres som en runbrenner. Jeg har liten respekt for jenter/gutte som har som eneste mål og pløye så masse "burger"/"weiner" som de greier, er nok mange der ute som føler seg lurt pga at de trodde at den andre hadde en genuin interesse for dem.

Lenke til kommentar

Hvis en jente er trygg på sin egen seksualitet og vet hva hun vil og ønsker, hva er det feil med at hun leter etter det?? Jeg er en jente som har hatt mange sexpartnere gjennom livet og ser tilbake på de med stor glede og økt sexlyst. Jeg tar vare på meg selv og bruker alltid kondom ved sex, både vaginalt og oralt. Jeg ser da INGENTING galt med at jeg koser meg sex!

Lenke til kommentar

De skumleste sykdommene smitter ved at sekrement eller sæd kommer inn i kroppen til jenta. Det gjelder like mye gjennom munn som inn i kjeden. Det er så klart annerledes med kondom, men er du flink (men da mener jeg FLINK!!) så er det ikke sååå stor forskjell for gutten. Og selv om det smaker litt rart, er det mye bedre enn en guttetiss som har vært på byen en lørdag. ;) Og så finnes det mange gode smaker på kondomer. ;)

Stoler jeg 100% på sexpartneren, så ønsker så klart både han og jeg ha ha oralsex uten kondom, noe jeg også har med ett par av elskerene mine.

Når det gjelder oralsex på meg, så er det veldig få sykdommer som smitter fra munn til vagina. Etter det jeg har skjønt er det kun en, og det er uhyre sjelden det skjer. Jeg elsker sex, men ikke så mye at jeg er villig til å få en kronisk sykdom av det. :D

Lenke til kommentar
... Når det gjelder oralsex på meg, så er det veldig få sykdommer som smitter fra munn til vagina. Etter det jeg har skjønt er det kun en, og det er uhyre sjelden det skjer. Jeg elsker sex, men ikke så mye at jeg er villig til å få en kronisk sykdom av det. 

 

En kjempebrøler og vranglære! Hørt om Herpes type 2 som kan bli til type 1 ved oralsex? Gonoré? Hva med syfilis, HPV-virus, Hepatitt B, HIV/AIDS og muligens Mykoplasma genitalia?

Lenke til kommentar
En kjempebrøler og vranglære! Hørt om Herpes type 2 som kan bli til type 1 ved oralsex? Gonoré? Hva med syfilis, HPV-virus, Hepatitt B, HIV/AIDS og muligens Mykoplasma genitalia?

6882005[/snapback]

 

Nå skal det kveruleres tilbake. :)

Jeg var vist ikke helt utlært på dette området, og du har rett i dette:

- Genital herpes av type 1 kan man få via munnsex.

- Syfilis er tilbake i Norge etter å ha vært nærmest utryddet i mange år. Og det stemmer at det kan smitte vie munnsex.

- Det er også en mulighet for å bli smittet av Gonore ved oralsex.

 

Men så kommer det. ;)

HIV/AIDS smitter ikke via spytt, så hvis ikke den gutten som slikker en jente har ett blødende sår i/rundt munnen er du bra sikker fra å bli smittet.

Mycoplasma genitalium er en årsak til underlivsbetennelse og smitter ikke gjennom munnsex.

Hepatitt B smitter gjennom ubeskyttet (kondom beskytter mot hepatitt B-viruset) sex, fødsel og gjennom blod, f.eks. ved deling av urene sprøyter.

 

Informasjonen er hentet fra Olafiaklinikken, og nå har jeg lært meg noe i dag også! :)

Endret av Moie
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke misforstå,men en jente blir raskere billig enn en gutt p.g.a at østrogen funker ganske forskjellig fra testosteron.Mange gutter klarer ikke å styre seg p.g.a testosteroet som går amok,jeg for min del mener ei jente på 20år ikke bør ha ligget med noe særlig mange,helst ikke åver 5 ( :O ) men jeg mener at det samme gjelder for gutta.Det er ikke kult å ligge med mange...

Lenke til kommentar
Ikke misforstå,men en jente blir raskere billig enn en gutt p.g.a at østrogen funker ganske forskjellig fra testosteron.Mange gutter klarer ikke å styre seg p.g.a testosteroet som går amok,jeg for min del mener ei jente på 20år ikke bør ha ligget med noe særlig mange,helst ikke åver 5 ( :O ) men jeg mener at det samme gjelder for gutta.Det er ikke kult å ligge med mange...

7240969[/snapback]

Jasså, ja. Så gutter kan unnskylde seg med testosteron så de ikke blir billige?

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at gutter ikke har rett,eller bare ikke kan styre seg så de kan ha flere sexpartnere enn jenter. Og folk kan ha hatt så mange sexpartnere de vil,men når det kommer til en gutt jeg skulle involvert meg med er det noe annet. Jeg traff en gutt som påstod han hadde hatt 67 sexpartnere,og da bare sa jeg at jeg ikke var interessert i å bli nr 68...ellers er ikke dette tallet noe jeg tenker over eller som er noe samtaleemne lenger. Det var det kanskje da vi først startet å ha sex..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...