Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes kanskje vi kan snu litt på det, å kalle dere fordomsfulle som skal rettferdigjøre sex for enhver person, og kalle andre gammeldags og fordumsfulle.

6825379[/snapback]

Det må du gjerne gjøre, men logikken støtter deg ikke. :p

 

Vi dømmer ikke folk som har hatt sex med få eller mange, så vi er ikke de fordumsfulle. Vi har en litt negativ innstilling til de som bestemmer at folk over et visst antall er løse/uansvarlige/osv, fordi vi føler at frihet til å gjøre som man vil er viktig.

 

Så joda, kall oss gjerne fordumsfulle fordi vi aksepterer menneskelig atferd for det den er og ikke det vi blir fortalt at den skal være.

Lenke til kommentar
Trodde det var ganske innlysende hvorfor det er stor forskjell på å ha fast partner kontra flere partnere...

Når miljøet i vagina/skjeden er under konstant forandring, så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at det ikke er noe særlig bra for kroppen. Denne endringen skjer ved at man ligger med "for mange". Kjenner selv noen unge nydelige jenter som, dessverre, har fått celledelinger i underlivet i 20-årsalderen grunnet livsstilen deres. Det er da opplagt at dette har en sammenheng, så sier også deres leger!

 

Jeg sier ikke at vi skal ligge med hendene over dyna, ei ikke ha sex, MEN man bør i større grad være mer kritiske til hvem man køyer med. Jeg ser jo også det at sex har positiv effekt for alle mennesker, det har ett glass vin om dagen òg, men hva skjer når dette leder ut i hyppige utskeielser og misbruk?

 

Du har helt rett! Det er nå en gang slik i et demokratisk samfunn, at man skal kunne bestemme over sine egne liv og leve livet etter som man ønsker. Derfor er det et paradoks at det er nettopp samfunnet som må betale prisen for idioti, når man  senere i livet får en aha opplevelse da dere ligger med bena i en gynekologstol og får konstatert både det ene og det andre.

6824841[/snapback]

 

La oss si at man alltid bruker kondom ved sex. Hvordan pleier du å ha sex? Samme kjedelige stilling hver gang? Forsiktig inn og ut? Uansett om man har samme partner, så vil vagina bli utsatt for trykk på forskjellige steder. Noen ganger har man sex forfra, andre gang bakfra. Fra siden, damen oppå, mannen oppå, på skrå, med dildo, med fingre, hardt, forsiktig, fort, lenge, kort..

 

Hvordan mener du at man skal vurdere hvem man har sex med? "Han der ser ut som han har en penis som ikke vil gi meg livmorkreft"? Hvordan kan du kalle sex mellom to kåte personer for MISBRUK og utskeielser?

 

Over 10 partnere ER ikke mye spredd ut over tid. Vagina har da GOD tid på seg til å "komme seg" (hvis det skulle være tilfelle det du sier) etter den forferdelige belastningen av en ny penis.

 

Få konstantert både det ene og det andre? Jeg har ENDA ikke sett noen tall på hvor mange som tar skade av hyppig partnerbytte.

 

Hva med de som føder mange barn da? Det sliter på kroppen, det er helt klart. Men får de oftere underlivskreft?

Lenke til kommentar
Dette med hva som er billig eller ikke synes jeg i grunn ikke har noe med hvor mange man har hatt sex med. For meg handler det mye om selvfølelse og selvrespekt.

6827733[/snapback]

Enig der.

 

Folk endrer seg, holdninger endrer seg. Om noen har vært helt "bunnpris", altså hatt et særdeles "heftig" sexliv tidligere, behøver ikke det si noe om hvordan den personen, og holdningene er nå. :)

 

Billig

Billigere

Bunnpris

Lenke til kommentar
Ikke for å legge ord i munnen din; men mener du at man har lav selvrespekt/følelse om man sex med mange personer?

6828067[/snapback]

 

Nei. Spørsmålet her er hvorfor man velger å ha sex med mange. Er det fordi man er glad i sex, eller fordi man gjør det fordi man lurer seg selv til å tro at det vil gi deg bedre selvfølelse/bekreftelse på noe.

Lenke til kommentar
Dette med hva som er billig eller ikke synes jeg i grunn ikke har noe med hvor mange man har hatt sex med. For meg handler det mye om selvfølelse og selvrespekt.

6827733[/snapback]

 

Støttes! Sånn er det bare, gutter :)

Jeg er gammel nok til å akseptere og frigjøre kvinnfolk på dette grunnlag.

Vi lever jo tross alt på 2006 tallet nå....

Lenke til kommentar
Det første jeg tenker når jeg hører alle de menn\gutter som sier at jenta\dama kan maks ha hatt sex med 5 eller 10 stk ; Dere er vel redde for at dere ikke klarer å tilfredstille hun siden hun må ha opplevd mye god og dårlig sex, så da er det bedre med en dame som aldri har hatt skikkelig bra sex, for hu vet jo ikke hvor dårlig det dere holder på med er....

6824372[/snapback]

Man kan også si at slike utsagn kommer fra folk som aldri har hatt sex, og har hørt fra andre at jenter/kvinner med 5+ kjærster ikke er bra siden de selv ikke har erfaring med det.

Lenke til kommentar
Synes kanskje vi kan snu litt på det, å kalle dere fordomsfulle som skal rettferdigjøre sex for enhver person, og kalle andre gammeldags og fordumsfulle.

6825379[/snapback]

Det må du gjerne gjøre, men logikken støtter deg ikke. :p

 

Vi dømmer ikke folk som har hatt sex med få eller mange, så vi er ikke de fordumsfulle. Vi har en litt negativ innstilling til de som bestemmer at folk over et visst antall er løse/uansvarlige/osv, fordi vi føler at frihet til å gjøre som man vil er viktig.

 

Så joda, kall oss gjerne fordumsfulle fordi vi aksepterer menneskelig atferd for det den er og ikke det vi blir fortalt at den skal være.

6826537[/snapback]

 

Nei det var nettopp det, dømmer vi? Nei så da er vi enige. Gjøre som du vil? Desverre er ikke verden slik at du kan gjøre som du vil...

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig hvor mange folk har ligget med eller ikke. Enkelte jeg kjenner har ligget med en god del folk, men jeg ser ikke ned på dem av den grunn. Man kan kanskje se på dem som litt løse til tider, men det er ikke ondt ment fordi det er sånn de velger å leve. Enkelt og greit.

 

Jeg har ligget med en person, det er dama mi som jeg har vært sammens med i 2 år. Hun var forsovet og jomfru, men det betyr da ikke at det blir dårlig sex. Vi er kanskje ikke like "erfarne" som de som har gjort det med mange og som vet hva DE liker. Vi går kanskje "glipp" av noe, men så lenge vi nyter det fullt ut ser jeg ingen grunn til å pule rundt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...