Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å se det er flere :!:

7250671[/snapback]

 

:)

 

Nå er det jo rimelig lættis for ei jente som ser bra ut å få seg noe på byen. La meg bare presisere at jeg aldri har blitt med en random fyr hjem fra fest og ligget med han. I en alder av snart 21 er jo det noe :innocent:

 

Det er vel egentlig bare tanken på å vokne opp i en fremmed leilighet på ett fremmed sted som skremmer livskiten av meg :whistle:

 

Problemet mitt er vel at jeg er enormt dårlig på å lyve.. så istedet for å se på min neste utkårede og si " jeg har bare ligget med.. ehm.. øh.... 4", så tror jeg at jeg skal satse på å si at det ikke spiller noen rolle, og så nekte å si det ...

Lenke til kommentar
Hvem, og hvor mange du har ligget med er strengt tatt ikke noe andre har noe med. Det er med mindre du ikke har noe imot å si det, ingen skal nekte deg det :p

7250714[/snapback]

 

Nei men man ser jo på holdningene til guttene her inne at det slettes ikke vil lønne seg for meg å si det :D

 

Jeg er ikke jomfru og ukyssa, og alt annet er tøsete :w00t:

Lenke til kommentar
Nei men man ser jo på holdningene til guttene her inne at det slettes ikke vil lønne seg for meg å si det  :D

 

Jeg er ikke jomfru og ukyssa, og alt annet er tøsete  :w00t:

 

 

Har ikke noe imot at noen ikke er ukysset, eller har mistet "blomsten sin". Litt erfaring er å foretrekke, ihvertfall hos meg.

Endret av nerval
Lenke til kommentar
For jenter så syntes jeg man burde holde seg godt under 10 helst. Egentlig det samme for gutter. Hadde blitt innmari skeptisk til fyren vist jeg fikk vite han hadde ligget med flere jenter enn han kunne telle. Min konklusjon : under 10 på begge kjønn.

7241732[/snapback]

 

Du kan med andre ord ikke telle lenger enn til 10? :p

7249186[/snapback]

 

Noe sånt ja.. Neida, liker bare ikke tanken på at fyren har vært å rota rundt med en haug med andre jenter før meg..

Lenke til kommentar
ingen problem med å ligge med 1000 forskjellige folk, men ligge med en person 1000 ganger er bedre :)

7241059[/snapback]

 

Beynner å gå lei etter 1000 ganger med samme dama vel?

7245843[/snapback]

 

 

vel no er jeg gift da. og poenget mitt var at det ikke er noe problem å ligge med mange forskjellige damer, problemet er å ligge mange ganger med en dame, da kreves det litt.

 

vis du tror at 1000 ganger med en dame er mye kan du tenke deg litt om, hvor mange ganger tror du foreldra dine har gjort det? eller alle andre som er gift?

tror du virkelig det er kun første måneden eller første året dem har sex?

fortsett nok lenger en det hehe.

jeg har vært sammen med min kone i over 8 år no, så regner med vi passerte 1000ganger for en stund siden for å si det sann :whistle:

Lenke til kommentar

Sant det da. Ikke noe moro å høre av vennene at dem har vært på dama di. Det føles som om man blir voldtatt av dem, mentalt. Man skal jo trossalt elske dama, og når man hører vennene snakke sånn om den man skal elske, da blir det helt jævlig. Når jeg tenker meg litt om så tror jeg kanskje jeg ville hatt ei jente med litt erfaring, men helst ikke med vennene mine.

Lenke til kommentar
Gresset er alltid grønnere...

 

 

 

;)

7252889[/snapback]

 

...der du vanner det :p

 

Personlig syns jeg antall sexpartnere før meg er en privatsak som jeg ikke har noe med så lenge det er kun oss to når vi er sammen. Dessuten, når jeg finner ei dame så er det først og fremst personligheten som teller for meg, ikke hvor mange hun har hatt seg med før meg.

Lenke til kommentar

Det ville jo være utrolig surt å gå på byen å sjekke damer hvis alle damene skulle være jomfru til de ble gift.

 

Nei, jeg sier ja takk til billige damer som flyr rundt som vi gutter kan leke oss med i ungdomstiden.

 

Og så finnes det heldigvis jenter som ikke er sånn også, for det er jenter som ikke er "sånn" vi gjerne ønsker et mer seriøst forhold til over tid. :thumbup:

Endret av fiskebolleboks
Lenke til kommentar
For oss finnes går det ikke ann å ha hatt for mange. Men for kvinner gjør det selvsagt det. Kanskje 5-10 stykk eller noe sånt. Spørs selvsagt mye på alderen.

7255621[/snapback]

Husk at det i de angjeldende årsklasser er flere gutter en jenter. Det er altså en statistisk umulighet at gutter skal kunne ha så mange partnere de vil uten at jentene har det samme. Med mindre vi tenker oss en sterk økning i antallet homofile, selvsagt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Husk at det i de angjeldende årsklasser er flere gutter en jenter. Det er altså en statistisk umulighet at gutter skal kunne ha så mange partnere de vil uten at jentene har det samme. Med mindre vi tenker oss en sterk økning i antallet homofile, selvsagt.

 

Geir :)

7255849[/snapback]

Fullt mulig.

 

Finnes oss forumgeeker som ikke får seg no :)

 

Eventuelt ikke vil ha av de de får ifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...