Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke likestilling det er snakk om. Det er bare sånn samfunnet har blitt. Har ei jente liggi med mange er ho, i veldig mange miljøer, billig og i manges øyne direkte "utpult". Har en gutt derimot vært rundt overalt er han for en rundbrenner og storsjarmør å regne og det er få som hever øyenbryn av den grunn.

 

Mulig dette er fordi gutter flest er avsindig eiesyke og liker aldeles ikke tanken på at vår kjære har spredd beina sine for flere enn oss. Derfor, som Dahle sier, jo færre jo bedre. Unntak finnes selvfølgelig.

 

For å svare på spørsmålet til trådstarter. Alder og omstendigheter har alt å si for hvor løst billig-stempelet sitter. Jeg har ikke lyst til å høre hverken 20-tallet eller 30-tallet for å være ærlig.

Lenke til kommentar
ØD: Hvordan får du regnestykket til å gå opp?

Gutter skal/kan ha mange. Jenter skal ha så få som mulig. Hvor kommer alle liggene til guttene fra, da? Det er et regnestykke som ikke går opp.

6819700[/snapback]

 

 

Heldigvis kryr det av gutter som enten er jomfru eller kun har hatt en :)

Det gir rom for andre :yes:

 

Jeg ønsker ikke en dame som har hatt mer enn ti. Men som den hingsten jeg er hadde jeg en periode behov for å nedlegge så mange som mulig. Jenter og "enkelte" gutter er litt ulike på det området.

 

En gutt har det i sine gener om å jakte og nedlegge, mens jenter mangler dette genet. Vi gutter kan rett og slett ikkeno for det, da det er genetisk....

Lenke til kommentar

Jenter kan være glade i sex, men de behøver ikke parre seg med gud og hvermann for det. Jenter og gutter har dessuten et ulikt forhold til sex.

 

Jenter nyter sexen, guttene nyter orgasmen. Og det ironiske er at jentene får 10 x så sterk orgasme som oss, og har muligheten for multiorgasmer... life is unfair...

Lenke til kommentar
Jenter kan være glade i sex, men de behøver ikke parre seg med gud og hvermann for det.

6819799[/snapback]

Jeg skjønner ikke forskjellen på at gutter og jenter gjør det.

Hva så om jenter vil ha sex for sexen, og gutter for orgasmen (dersom vi antar at alle er sånn)? Begge får jo noe ut av det.

 

Men, vi er vel grunnleggende uenig ;)

Lenke til kommentar

Tja, jeg liker dem så lite brukt som mulig :!: Syns ikke noe om å bli sammenlignet med en haug andre kvinnfolk, for det blir man jo. Hvordan man ser ut, hvordan man er i senga osv. Liker ikke tanken på at han har dyppa neddi masse jenter før meg. Er jo mye sykdom på rundgang også. :ermm: Nei de som har hatt få, langvarige forhold syns jeg er mest tiltrekkende. Og jomfu er jo topp! Kan man utforske og prøve ut ting sammen, istedet for å få en kar som har prøvd all verdens ting tidligere og fått seg "sin" rutine og det er sånn han vil ha det osv. Har prøvd ut både typisk "rundbrenner" og jomfru, og den beste følelsen har vært med sistnevnte. ;) Følte meg mest brukt av rundbrenneren. (og ja ble jo det :p ) Uansett ekkelt!

Lenke til kommentar

For meg spiller det heller en betydning om fyren har hatt for _få_. Jeg vil heller ha en fyr som har kjørt rundt litt og prøvd litt forskjellig, for da vet han hva han vil ha. Veldig mange av mine kompiser deler den oppfatning når det kommer til jenter også. Selvfølgelig kan man synes det er ekkelt å skulle bli "sammenlignet", men det er en million andre ting man kan bli sjalu over enn akkurat bare det.

 

Jenter skal ikke ha trengt å ha hatt "færre" enn gutter i mine øyne. Det er hvertfall bare feil. Men sadly, så gjelder nok gange med tre/ dele på tre-regelen: Gutter ganger med tre, jenter deler på tre. Gutter er redd for å framstilles som for lite mannfolk, jenter redd for å virke som horer. Derfor synes jeg det er fantastisk når ei jente på 23 innrømmer at hun har over tyve, og en fyr på 28 sier han har hatt tre ("men alle tre var fantastiske".)

 

Greia her er at man kan ikke generalisere. Noen går til sengs for å prøve ut saker, andre fordi de (tror) de er forelska, noen fordi de føler de "må". Andre gidder rett og slett ikke. Selv tror jeg de fleste har en periode tidlig i tjueårene der de kan ha godt av å eksperimentere litt. (Bare husk kondom og hyppig testing...) Det er så snedig at sex blir omtalt i media og blant folk konstant i dag, men at SEX fortsatt er SKAM, hvertfall når det kommer til jenter. Sex er aldri skam i mine øyne, og det er farlig å gå runt med holdningen at jenter ikke har "rett" til det samme som gutter.

 

Det jeg har erfart er at de guttene som sier at "jenter ikke skal ha hatt mer enn 5" eller whatever (altså de som kan finne på å si at jenter her lause om de har 15 eller noe) er de som ikke har hatt så mange jenter selv. Uvitenhet skaper fordommer. Selv synes jeg folk stort sett bare skal være forsiktig med å rakke ned på andre når det kommer til sånt.

 

Og for the record: jente 25... og tallet har passert tjue for en stund siden, for å si det sånn ;) Og jeg angrer ikke på en eneste en. (Vel, kanskje et par...) Gikk lei av "rundpulinga" for noen år siden, og nå holder jeg meg til én... som til gjengjeld er verdens deiligste ;)

Lenke til kommentar
Husk:

 

Du kan se på en dame om hun har 12 barn, det samme gjelder IKKE for gutter .)

6819248[/snapback]

 

 

Tull!

 

Det er jeg og hele "bølingen" bevis på!

 

Jeg nummer 7 i rekken, og folk blir overasket av hvor ung mamma ser ut!

 

Edit: men det andre du sa kan jeg være enig i.

Tror trenden fortsatt er litt sånn at jenter er billig hvis de "tar 3 om dagen" mens gutter bare er sånn...du vet, hormoner og sånn.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Ja, samfundet sier jo at jenter skal ha EN, mens gutter skal ha MANGE...

En av partene lyver om antallet.....

 

om gutter har et snitt på 4stk (tilfeldig tall) så har vel nødvendigvis jenter samme snittet....?

 

Men noen har flere en andre, det er jo opp til hver enkelt, er det snakk om lange faste forhold er det jo greieren en å pule rundt på byen med nye ukjente hver helg og lillelørdag som en annen nymfo...

 

Hver sin lyst så lenge man ikke ødelegger for andre eller sprer sykdomer...

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, er "for mange" når det går på helsa løs.

 

Det er et faktum at kvinner utvikler sykdommer, og- eller, allergier som kommer av "for mange partnere".

-Det er i Norge sjokkerende mange kvinner som ikke vet at man kan faktisk utvikle sædallergi ved å ha ubeskyttet sex med for mange partnere.

-Slimhinnene kan få seg en real trøkk, ettersom de konstant må endre seg for å kunne ta imot forskjellige menn.

-Skjedeveggene utvides og krympes i et tempo og i et kvantum, som ikke kvinnekroppen gjennom evolusjonen er skapt for. Dette kan medføre celleendringer i skjedeveggene eller i livmoren/livmorhalsen, bedre kjent som underlivskreft.

- Det psykososiale aspektet ved å ha for mange sexpartnere er heller ikke til å ta så lett på. Synes det er litt rart at unge kvinner sier åpent ut at det ikke er så galt å ha mange sexpartnere, samtidig som de går til psykologer/leger med forskjellige sykdommer/psykiske plager som har grobunn i sexuell løssluppenhet. Men dette er vel prisen for å være "tidsriktig"??

 

Når det gjelder menn, så er det heller ikke slik at vi kan bare ligge rundt. Vel, ut ifra et evolusjonistisk perspektiv så har vi det litt enklere enn kvinner fordi vi i gamledager måtte finne oss nye koner etc. da våres tidligere koner døde i barselseng o.l. Naturen har derfor skapt mannskroppen slik at mannen skal kunne tåle denne type aktivitet mer enn kvinner, men etter måte. Finnes jo en del sykdommer og dritt som rammer menn med ekstrem løsluppenhet også..

 

 

Så min filosofi om sex, er som med alt som er godt for oss i verden. "Alt med måte!" Ikke overdriv, mener nu jeg :yes:

Lenke til kommentar
Ja, samfundet sier jo at jenter skal ha EN, mens gutter skal ha MANGE...

En av partene lyver om antallet.....

 

om gutter har et snitt på 4stk (tilfeldig tall) så har vel nødvendigvis jenter samme snittet....?

 

Men noen har flere en andre, det er jo opp til hver enkelt, er det snakk om lange faste forhold er det jo greieren en å pule rundt på byen med nye ukjente hver helg og lillelørdag som en annen nymfo...

 

Hver sin lyst så lenge man ikke ødelegger for andre eller sprer sykdomer...

6819966[/snapback]

 

hw.no-forumet fører til at dette er mulig!

Tipper det er en stor del folk(les:gutter) som er jomfru, og da finnes det sikkert en hel den andre gutter som ikke henger her på hw-forumet som absolutt ikke er jomfru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...