Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vokst opp med denne karen på TV, og har en del DVD'er med denne karen i samlingen. Det ser ut til at jeg må trøste meg en del med disse de nærmeste dagene.

 

Mange mennesker har mye å lære av deg, Steve. Din entusiasme for det du drev med, ditt smittende humør og behov for å redde klodens dyr har satt spor i svært mange. Du ble tatt fra oss så altfor tidlig, og mine tanker er nå hos Terri, Bindi og Bob.

 

Takk for alt, Steve...You will be missed!

 

R.I.P.

Endret av mabbutt
Lenke til kommentar
Dette viser vel hvor stor han var for folk over hele verden, selv om han aldri gav noen som helst uttrykk for å utnytte dette på noen måte, jordnær som han var.

6806544[/snapback]

 

Han utnyttet det på alle måtene han kunne, men kun for å fremme sakene som han holdt på med. Noe som ikke kan sies om alle som blir berømte...

 

Hvis jeg ikke bommer helt så vil Larry King ha et minne program om han i natt eller i morgen for oss på denne siden av kloden, blir vel sendt kl. 11.00 på CNN (vår tid).

Lenke til kommentar
Nå har vel aldri Crocodile Dundee noengang vært nødt til å forholde seg til flyndrer heller ...

6807592[/snapback]

 

Nei, han siktet mye, mye høyere enn Irwin og dullet ikke med slik flatmort som det der.

 

Irwin var til tider fornøyelig, men som oftest bare veldig, veldig stressende. Men nå ligger'n altså Steve. Håper han roer seg ned nå.

Lenke til kommentar
Dette viser vel hvor stor han var for folk over hele verden, selv om han aldri gav noen som helst uttrykk for å utnytte dette på noen måte, jordnær som han var.

6806544[/snapback]

 

Han utnyttet det på alle måtene han kunne, men kun for å fremme sakene som han holdt på med. Noe som ikke kan sies om alle som blir berømte...

 

Hvis jeg ikke bommer helt så vil Larry King ha et minne program om han i natt eller i morgen for oss på denne siden av kloden, blir vel sendt kl. 11.00 på CNN (vår tid).

6806926[/snapback]

Pengene han tjente fra tv showene hans brukte han faktisk til å kjøpe opp land land der de kunne verne dyr så det gikk til en god sak ja.
Lenke til kommentar

De viser ikke en halvferdig reportasje der mannen døde underveis på Discovery, det sier seg selv.

 

Så på TV2-nyhetene igår der en gråtkvalt Australsk statsminister snakket om for en unik person Steve var, som jobbet beinhardt for dyrs rettigheter og miljø, eide en av australias største dyreparker..Han var one of a kind.

Han reiste også verden rundt og holdt konferanser om farlige dyr og således økte kjennskapen blant folk om disse dyrene, og fjernet diverse gamle myter.

 

Men han døde i det minste i sitt rette element, og var tilfreds og lykkelig helt til det siste. Det skjedde ikke i noen teit bilulykke eller flykræsj.

 

Nesten litt ironisk da:

"Vi var ved Port Douglas og filmet til en dokumentar for Animal Planet som heter «Havets dødeligste». Vi skulle se på ulike ting som kan ta livet av deg i havet, forteller Stainton til australske Daily Telegraph.

 

Irwing svømte like over den 2,5 m lange piggrokken da fisken svingte på halen. Piggen satte seg i brystet på Irwing, noe som gjorde stikket dødelig.

 

- Den stakk ham i brystet, før han dro piggen ut. I neste øyeblikk var han borte. Og det var det. Kameramannen måtte slå av kameraet."

 

RIP Croc Hunter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...