Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hans levninger skal bli gitt til krokodillene i reptilparken Beerwath i Australia Zoo, skriver Brainsnap videre.

 

- Krokodillene der har blitt irritert av Steve i flerfoldige år, så det skulle det bare mangle, skal en av hans venner ha sagt til en journalist.

Ikke dumt.

6811734[/snapback]

 

WTf, hvor kommer den quoten fra?

Lenke til kommentar
Tror ikke hans ønske er at folk skal se på den på nettet og si til vennene sine "eyy, kom se her a.. det er krokodillejegern som dør"

Hvorfor ikke?

 

Han vil vel heller at det skal gli inn som en avslutning på seriene hans med sorg og få fram at han virkelig ofret seg for seerne og dyreriket

6811557[/snapback]

Æsj. Så banalt og tåpelig. Jeg tror neppe han hadde slike egoistiske tanker i hodet. Jeg tror heller at han ville at folk skulle se virkeligheten, og så får folk reagere slik de selv vil.

Lenke til kommentar
Det må du gjerne mene, men det er naturlig og menneskelig å være nysgjerrig. Alle vil se klippet til slutt, om bare for å ha sagt at de har sett det.

6812817[/snapback]

Sier meg enig med Steffy. Det er en del av menneskets natur å være nysgjerrig på saker og ting.

Vi er spesielt interessert i det som handler om døden.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Det er kun den moderne kulturen som regner døden for å være noe ekkelt, i alle andre kulturer i alle år har det vært en naturlig del av livet som folk har taklet med fred i sinnet og ro i kroppen. Det som tidligere var deler av seremonier er blitt til noe man blir anklagd for å være makaber for å ville se, selv om det er menneskelig natur.

 

Hvis Irwins død hjelper oss med å forstå døden litt bedre selv, så har han bidratt med noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...