Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre de har en ekstremt morbid og sjuk kameramann kommer aldri den videoen ut på nettet. Filmen eksisterer tross alt kun på hans kamera, og da er det opp til han om den kommer ut.

6808884[/snapback]

 

Filmen er overlevert til politiet, og man vet aldri om den kan komme ut eller ikke.

 

Jeg holder en knapp på at den blir og finne på youtube innen de nermeste ukene. :no:

Lenke til kommentar
Med mindre de har en ekstremt morbid og sjuk kameramann kommer aldri den videoen ut på nettet. Filmen eksisterer tross alt kun på hans kamera, og da er det opp til han om den kommer ut.

6808884[/snapback]

 

Filmen er overlevert til politiet, og man vet aldri om den kan komme ut eller ikke.

 

Jeg holder en knapp på at den blir og finne på youtube innen de nermeste ukene. :no:

6808948[/snapback]

 

Politiet har vel ikke lov til å offentliggjore filmen, hvis da ikke nærmeste familie godtar det.. Og det kommer nok ikke til å skje den nærmeste tiden..

Lenke til kommentar
Med mindre de har en ekstremt morbid og sjuk kameramann kommer aldri den videoen ut på nettet. Filmen eksisterer tross alt kun på hans kamera, og da er det opp til han om den kommer ut.

6808884[/snapback]

Det stemmer nok ikke. Det er produsenten av dokumentaren som har rettighetene til opptaket, som det mest sannsynlig allerede er blitt laget flere kopier av. Den dukker nok opp på nett veldig snart, sånt slipper alltid ut.

Lenke til kommentar
Politiet har vel ikke lov til å offentliggjore filmen, hvis da ikke nærmeste familie godtar det..  Og det kommer nok ikke til å skje den nærmeste tiden..

6808979[/snapback]

 

Si ikke det.. Kan godt hende en dokumenter om han blir lagd og da kan det også hende at klippet blir tatt med.

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Husker han var noe bleik og smågrønn en gang han ble bitt av en slange i "uthuset" sitt i et program. Men det skal jo svært mye til før en voksen mann dør av slangebitt umiddelbart, så de fikk han til legevakta pronto.

 

Det han døde av her var vel penetreringen av selve hjertet. Pluss at brodden er dekket med nervegift.

 

Og forresten, sitter dere og SØKER etter "steve irwin gets killed" i youtube er dere faen meg sjuke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

R.I.P Steve Irwin

 

var mitt store forbilde. Og det sa jeg også mens han levde. Måten han hadde kontroll over reptiler var helt unik og hvordan han klarte å holde hodet kaldt i dem verste situasjoner

 

Har faktisk felt noen tårer for han og familien som sitter igjen. Helt seriøst ville jeg ofret ei tante eller onkel for han. Steve Irwin kan ikke erstattes av noen. Han var noe helt for seg selv, alt han gjorde for dyr og mennesker var fantastisk, og han virket lykkelig med det.

 

Tragisk at han døde i så ung alder som 44. Han hadde mye mer å lære bort og underholde med. Jeg oppfordrer alle til å sende inn en hilsen på www.tributetosteve.com Der ser man også så mange som har blitt glad i hans enda dem ikke kjenner dem og kommer fra andre siden av kloden (meg inkludert)

 

Det var veldig lei måte å dø på, kun to mennesker har blitt drept på den måten i Australia, og han var på feil sted til feil tid. Hadde han f.eks stått opp 2minutter senere hadde det mest sannsynlig ikke skjedd.

 

RIP Steve Irwin :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...