Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være en grunn til at verken familien eller vennene hans vil at den skal vises. Tror at dem tenker mer på han enn det vi gjør

6813342[/snapback]

Dersom de går imot hans siste vilje så tenker det vel mer på seg selv enn på ham...

6813414[/snapback]

 

Jeg regner med at de har barne i tankene når de tar den avgjørelsen.

Lenke til kommentar

Hvis han faktisk ønsket at hans død skulle filmes synes jeg nå de kunne beholdt kopien. Det går jo faktisk an å legge den i en safe eller noe. Det er jo tross alt bare en kopi som finnes.

 

Hvis han mente at dette var viktig, så bør man da respektere det.

 

Jeg har full forståelse for at familien har bestemt seg for å ikke vise filmen offentlig dog.

Lenke til kommentar
Det må være en grunn til at verken familien eller vennene hans vil at den skal vises. Tror at dem tenker mer på han enn det vi gjør

6813342[/snapback]

Dersom de går imot hans siste vilje så tenker det vel mer på seg selv enn på ham...

6813414[/snapback]

 

Jeg regner med at de har barne i tankene når de tar den avgjørelsen.

6813453[/snapback]

Mest sannsynlig barna ja, ikke mannen selv.

Lenke til kommentar

HAHAHA! Det er den latterligse artikkelen jeg har lest. Hvordan er det mulig å skrive noe slik? Hun er vel oppmerksomhetssyk tipper jeg, og nå som hun kan bruke en av verdens mest dyreelskende personer som punchdoll gjør hun det med glede. Er vel henne som burde blitt tatt av den piggrokken.

 

Fint bilde btw :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...