Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det mot all formodning skulle skje at den videoen hadde kommet på nett, og den hadde blitt lagt ut på dette forumet, skal jeg personlig sørge for at den ISPen dere har bannlyser dere for all evighet fremover.

 

Makan! Mannen er død, han døde mens han gjorde det han elsket mest, ikke alle av oss kommer til å få det ønsket oppfylt. La det ligge folkens.

Lenke til kommentar

Ligger masser tullevideoer på youtube med stillbilder av Stingrays og folk som svømmer blant dem. Ingenting kan identifiseres med Steve. Og mange er bare en serie med stillbilder av vann og Stingrays også en link til en crappy betalingsside på slutten. "SEE THE WHOLE FILM AT WWW.BULLSHIT.COM"

 

Også er det endel filer som bare er lastet opp på youtube med falsk navn for å få folk til å klikke på de. Den ene "Steve Irwin Death" videoen er bare 3 jenter som danser.

Tror fremdeles ikke den "ekte" filmen finnes noensteder. Gikk gjennom alle jeg fant, og det var bare tull alt sammen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ligger masser tullevideoer på youtube med stillbilder av Stingrays og folk som svømmer blant dem. Ingenting kan identifiseres med Steve. Og mange er bare en serie med stillbilder av vann og Stingrays også en link til en crappy betalingsside på slutten. "SEE THE WHOLE FILM AT WWW.BULLSHIT.COM"

 

Også er det endel filer som bare er lastet opp på youtube med falsk navn for å få folk til å klikke på de. Den ene "Steve Irwin Death" videoen er bare 3 jenter som danser.

Tror fremdeles ikke den "ekte" filmen finnes noensteder. Gikk gjennom alle jeg fant, og det var bare tull alt sammen.

6900888[/snapback]

 

Jeg har også sett en film på video google hvor det starter med at det står hvordan han døde, så plutselig kommer det opp bilde av et stygt jente ansikt, og et høøyt, skjærende skrik.

Lenke til kommentar
Hvis det mot all formodning skulle skje at den videoen hadde kommet på nett, og den hadde blitt lagt ut på dette forumet, skal jeg personlig sørge for at den ISPen dere har bannlyser dere for all evighet fremover.

Du får nok ingen bannlyst fra ISPen for dette. Du kan selvsagt utestenge folk fra forumet, men tror neppe det får noen følger ut over det :)

 

Makan! Mannen er død, han døde mens han gjorde det han elsket mest, ikke alle av oss kommer til å få det ønsket oppfylt. La det ligge folkens.

6900705[/snapback]

Han ville jo at de skulle filme uansett hva som skjedde. At de filmet dødsøyeblikket hans var jo det han ønsket selv.

Lenke til kommentar

Haha, noen av dere er som politikere, tror dere vet best for alle andre, noen synes det faktisk er innteressant å se på videoen av steve dø, andre mener videoen bør destrueres. Aksepter at noen finner visse ting mer tiltrekkende enn andre... Hvorfor er det så mye værre å vise Steve Erwin dø, når man på nyhetene daglig kan se barn sulte ihjel, mennesker sprengt uttover gatene barn som voksne, for ikke å nevnre likrester av prinsesse diana...

Lenke til kommentar
Haha, noen av dere er som politikere, tror dere vet best for alle andre, noen synes det faktisk er innteressant å se på videoen av steve dø, andre mener videoen bør destrueres. Aksepter at noen finner visse ting mer tiltrekkende enn andre... Hvorfor er det så mye værre å vise Steve Erwin dø, når man på nyhetene daglig kan se barn sulte ihjel, mennesker sprengt uttover gatene barn som voksne, for ikke å nevnre likrester av prinsesse diana...

6954437[/snapback]

 

eller omvendt, du får akseptere at noen ikke vil at det skal vises.. osv blablabla

Lenke til kommentar
Haha, noen av dere er som politikere, tror dere vet best for alle andre, noen synes det faktisk er innteressant å se på videoen av steve dø, andre mener videoen bør destrueres. Aksepter at noen finner visse ting mer tiltrekkende enn andre... Hvorfor er det så mye værre å vise Steve Erwin dø, når man på nyhetene daglig kan se barn sulte ihjel, mennesker sprengt uttover gatene barn som voksne, for ikke å nevnre likrester av prinsesse diana...

6954437[/snapback]

 

eller omvendt, du får akseptere at noen ikke vil at det skal vises.. osv blablabla

6954515[/snapback]

og at her følges forum regler. Så da blir det ikke noe videovisning for oss. Takk faen for det også, det er en video jeg ikke vil se :no:

Lenke til kommentar
Den er kommet ut på nettet. Har lest det flere plasser, men den har nok forsvunnet igjen ja. Jeg tror jeg hadde sett den hvis jeg hadde den. Usmaklig, men ikke til å motstå!

6900722[/snapback]

Noen kilder på dette eller?

Har store tvil. Hvis den hadde kommet ut på nettet hadde den nok spredd seg for fort til at noen kunne stoppe det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...