Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Animal Planet burde sende en masse Steve Irwin-programmer som en hyllest til hans innsats for dyr. Jeg falt nesten av stolen da jeg gikk inn på VG idag, og leste at han var død. Han virket jo nærmest udødelig, men det må jo sies at han var en smule dristig. Vi får bare krysse fingrene for hans familie, og satse på at de kommer seg gjennom den tunge tiden fremover.

 

Rest in Peace

Steve Irwin

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om piggrokken blir den nye kongen over alle dyr. Så mange haier, krokodiller og slanger har forsøkt å drepe Irwin gang på gang, så kommer en liten fisk og tar ham med ett eneste stikk. Hadde jeg vært fisk, så hadde jeg fryktet piggrokken.

6802908[/snapback]

Hehe, det snodige er at "stingrayen" er veldig fredelig av seg og stort sett det eneste man kan gjøre for å gjøre den oppbrakt er å tråkke på den når den ligger på bunnen. Den utgjør i praksis aldri noen fare ellers. Prøvde selv engang å løfte og gripe tak i en stingray, men den bare gled unna uten noen form for aggressivitet. Vanligvis er det nærmest umulig å bli drept av en stingray så det som skjedde med Irwin var ekstremt uheldig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...