Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, greit. vet ikke hvordan det er med dere, men jeg liker ikke å se folk dø. Og å se at han dør som underholdning kommer jeg ikke til å gjøre.

6812845[/snapback]

Flott! Det er ingen som tvinges til å se noe som helst her. De som ønsker å se gjør det og de som ikke ønsker lar være. Enkelt som det. End of discussion.

Lenke til kommentar
På en måte håper jeg at den blir ødelagt med en gang, men på en annen måte har jeg lyst til å bare se det en gang, selv om det vil være trist!

6813124[/snapback]

Ja, han ønsket at folk skulle se det, men likevel blir det urespektabelt.

 

Det beste hadde vært hvis dem hadde sendt programmet og at det avslutta sånn med en oppsumering av livet hans og sånt.

Lenke til kommentar

Unnskyld min skepsis om jeg ikke tror på at du hadde et spesielt innblikk i tankegangen til en person som tydeligvis ikke var helt riktig bevart, men hva folk velger å se på og hvorfor er opp til dem. Hvorvidt de ser på døden fordi de elsket ham, hatet ham eller fordi de vil ha billig underholdning har ingenting å si, slikt er personlig.

 

Hvis jeg sier at jeg ønsker noe etter jeg er død, så er det siste jeg vil at noen skal anta at jeg er så ignorant at jeg ikke tenkte gjennom det skikkelig.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
På en måte håper jeg at den blir ødelagt med en gang, men på en annen måte har jeg lyst til å bare se det en gang, selv om det vil være trist!

6813124[/snapback]

Ja, han ønsket at folk skulle se det, men likevel blir det urespektabelt.

6813140[/snapback]

Dersom han selv ønsket det er det hvertfall ikke urespektabelt. Å påstå noe annet blir bare tøys.

Lenke til kommentar

@stefy: Ja, du sier noe der. Men det kommer ann på hvordan han dør og da.

 

Og i denne situasjonen er det ikke mye å lære egentlig, siden han bare var på feil sted til feil tid. Vet ikke engang om det var piggskaten det handlet om

 

@Vice: Tenker mer på Terri og barna jeg. Mest sannsynlig er det ho som har tatt valget å ødelegge den.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
@stefy: Ja, du sier noe der. Men det kommer ann på hvordan han dør og da.

6813231[/snapback]

Han antok at han kom til å dø mens han lekte seg med dyr, og ba derfor alltid kameramann om å filme videre framfor å hjelpe ham. Hvordan er dette annerledes?

 

Det er selvfølgelig ikke noe barna burde se, men en død manns siste ønske bør respekteres.

Lenke til kommentar
Ja, grunnen til at han ønsket det var at han ville at folk skulle lære noe av det. Det er ingenting å lære av dette. Det var en ulykke som var helt tilfeldig. Kunne skjedd hvemsomhelst

6813305[/snapback]

Tror du virkelig han hadde vært enig med deg? Glem hva du selv vil se eller hvordan du selv ville ønsket at videoen ble behandlet, og tenk på hva mannen det gjelder tidligere har sagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...