Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men synes den nyheten jeg leste på dagbladet.no nå var litt ironisk i forhold til at MR. CROCODILE HUNTER ikke er hos oss lengre.

 

11-åring svelget av krokodille, lyste opp da jeg gikk inn på dagbladet.no. Er dette en nyhet som hadde dukket opp hvis IKKE Steve Irwin hadde blitt borte?

 

To triste nyheter om "krokodiller" i dag gitt

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Vet ikke, men synes den nyheten jeg leste på dagbladet.no nå var litt ironisk i forhold til at MR. CROCODILE HUNTER ikke er hos oss lengre.

 

11-åring svelget av krokodille, lyste opp da jeg gikk inn på dagbladet.no. Er dette en nyhet som hadde dukket opp hvis IKKE Steve Irwin hadde blitt borte?

 

To triste nyheter om "krokodiller" i dag gitt

6804543[/snapback]

 

Krokodillene tenker nok at nå som Steve er borte kan de gjør hva de vil :(

 

Men jeg håper at konen fortsetter å lage show selv om det kanskje ville blitt litt tungt.

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar

Fare for at det kan skje etter hvert, men jeg er nå ikke helt overbevist om at det gjør det.

 

Vel.

 

Uansett, utrolig trist. Steve Irwin var jo en skikkelig engasjert kar som virkelig brant for det han dreiv på med. Et stort tap vil jeg si. Synd at mediene behandler nyheten som som om det skulle være småtteri. Jeg synes nå han fortjener litt større oppslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...