Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steve og manageren hadde i mange år snakket om at hvis han kom til å dø så kom det til å skje i vann. Refleksene og rømningsveiene hans var veldig godt trente på land, men når man er i vann og er vektløs er det ikke lett å komme seg unna. Nesten litt rart å skjønne tankene hans idet han reiv ut piggen og døde. Håper han koser seg i himmelen ihvertfall :)

 

RIP

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke se det med Mary igjen. Så den tidligere ikveld. Gjorde vondt inni meg når jeg tenkte på at han var død. For et fantastisk menneske som virkelig visste hva kjærlighet var

 

Hvis filmen av når han dør blir sendt utover hele verden blir jeg forbanna. Det blir urespektabelt og idiotisk. Man viser ikke en film av noen som vlir drept. Med mindre man er stein gælen i huet. Discovery bør begrave filmen med han og den bør ikke vises til fler den er vist til. Og hvis den havner på nettet skal jeg IKKE se den.

 

www.tributetosteve.com

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke se det med Mary igjen. Så den tidligere ikveld. Gjorde vondt inni meg når jeg tenkte på at han var død. For et fantastisk menneske som virkelig visste hva kjærlighet var

Helt enig... blir så lei meg hver gang jeg ser den, han bryr seg virkelig! Verden skulle hatt flere som han!

 

Hvis filmen av når han dør blir sendt utover hele verden blir jeg forbanna. Det blir urespektabelt og idiotisk. Man viser ikke en film av noen som vlir drept. Med mindre man er stein gælen i huet. Discovery bør begrave filmen med han og den bør ikke vises til fler den er vist til. Og hvis den havner på nettet skal jeg IKKE se den.

Enig igjen! Og legge ut dette er rett og slett dumt :dontgetit: Men hvis familien leger den ut frivillig så er det noe annet, det de mener er best er sannsynligvis det beste.

 

Men tror selv at hvis Steve kunne velge selv hadde han vist klippet...

Lenke til kommentar

så sant så sant. Steve ville vist det for å vise at selv dem fredligste dyr ikke er ufarlige. Men jeg stoler på at Terri ikke lar det komme ut. Situasjonen er beskrevet i detalj allerede så film terngs ikke engang.

 

Var faktisk først idag det gikk opp for meg at han var død. Idag rant tårene da jeg leste innleggene på tributetosteve.com. igår skjedde ikke det. Jeg har aldri hatt det sånn før, rart, for ikke å si leit :(

 

Steve Irwin, vil aldri glemme deg. du var min helt :love:

Lenke til kommentar
Det er faktisk planlagt å vise videoen på søndag(?)

 

Dette på grunnlag av hans ønske om å alltid a kameraet rullende selv om det var under hans død:

 

http://www.dailystar.co.uk/news_detail.html?sku=384

6811367[/snapback]

Forkastelig! Selv om det er Steve's ønske. Hvem i all verden vil se en video av denne mannen bli drept?? Håper virkelig de ikke legger ut denne filmen.

Lenke til kommentar
Alle som boikotter denne filmen viser ikke respekt for Steve's siste, makabre ønske. :)

6811515[/snapback]

Tror ikke hans ønske er at folk skal se på den på nettet og si til vennene sine "eyy, kom se her a.. det er krokodillejegern som dør"

 

Han vil vel heller at det skal gli inn som en avslutning på seriene hans med sorg og få fram at han virkelig ofret seg for seerne og dyreriket

Lenke til kommentar
Tror ikke hans ønske er at folk skal se på den på nettet og si til vennene sine "eyy, kom se her a.. det er krokodillejegern som dør"

 

Han vil vel heller at det skal gli inn som en avslutning på seriene hans med sorg og få fram at han virkelig ofret seg for seerne og dyreriket

6811557[/snapback]

Kan nok være enig her, men la oss nå ikke krangle over hans dødsønske!

Han ville at kamera skulle gå til en hver tid, og vises. Kan godt hende at noen finner det som underholdning, men det er fremdeles hans eget ønske, og hans siste øsnke også :( Nå blir ønsket hans oppfylt, ikke klag!

Lenke til kommentar
Hvis filmen av når han dør blir sendt utover hele verden blir jeg forbanna. Det blir urespektabelt og idiotisk. Man viser ikke en film av noen som vlir drept. Med mindre man er stein gælen i huet.

6811245[/snapback]

... med mindre det står i livstestamentet hans at døden hans skal vises hvis den skulle bli filmet. Det skulle ikke forundre meg, fyren hadde jo dødsforakt så det holdt.

Hvis Steve selv ønsker det har jeg ingen problemer med å se denne filmen, jeg tror det blir en vemodig og rar opplevelse. Det er ikke hver dag man får se noen dø, og i hvert fall ikke en kjent og kjær folkets mann som ham.

 

***ATTENTION***

Dette er ingenlunde ment å være en innledning til en diskusjon om hvorvidt det er riktig å vise denne filmen eller ikke. Hvis noen ønsker å krangle om det (og jeg kjenner på meg at jeg kanskje har litt lyst), får vi ta det i en annen tråd, ikke i HWs egen kondolanseprotokoll for Steve Irwin.

***ATTENTION***

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...