Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den.

Bonus 1-5tusen mnd.

Hva får man bonus for ved å jobbe i kassen på en bensinstasjon? Med de marginene jeg har hørt de opererer med høres det veldig mye ut.

 

Salg av høymarginprodukter :)

 

Noen jeg kjenner som har arbeidet på en Shell-stasjon fikk provisjon for å selge "klippekort" for bilvask. 10% faktisk, når jeg tenker på det.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

21 år

165 timen

lager/produksjon/varelevering/pakking.

 

er det riktig at det skal stå i min kontrakt at jeg er ansatt som 'lagermedarbeider', når jeg gjør mer utover det enn som tilsvarer å være lagermedarbeider?

 

Lagermedarbeider er en bredt brukt arbeidstittel og så lenge du jobber på et lager er du en lagermedarbeider.

Hva tittelen din er har ikke så mye å si, men det står ofte i kontrakter hva du gjør på som teller.

 

Forrige jobben min var jeg lagermedarbeider hvor jeg jobbet på varemottak, men i kontrakten stod det også arbeidsoppgaver som varepakking, returbehandling og rydding.

 

Har også hatt jobb tidligere hvor jeg hadde stillingstittel som Ekspeditør, men jobbet mest på lager med varemottak, vareutlevering og varetellinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn.

 

Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer.

 

Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn.

minn meg på dette når desember kommer

Lenke til kommentar

 

Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn.

 

Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer.

 

Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn.

 

 

Logikken er enkel.

Mange av de som er interessert i denne tråden er interessert i lønn og har gjerne både økt fokus og innsats for å forbedre den.

 

Det er noe tilsvarende i "hvor lang er penisen din?"-tråder. De som ikke føler de har noe å rapportere lar gjerne være å skrive noe. Det skaper et falskt høyt snitt - som igjen får færre til å skrive noe. Ond sirkel osv.

 

 

For ordens skyld er lønnslipp for desember 2014 vedlagt.

(side 2 av 2, siden jeg antar det er oppsummeringen nederst som er interessant, ikke alle de individuelle spesifikasjonene)

 

255 timer i timebanken ??

Lenke til kommentar

 

 

 

 

255 timer i timebanken ??

 

 

I "reisejobb" er dette ganske Normalt. Vet ikke hvordan de håndterer det i hans jobb. Men alle mine reisetimer går i timebank, det blir fort ett par hundre timer når man reiser mye.

 

 

Korrekt, og etter januar hadde jeg over 360 timer på timekontoen.

Det blir særlig mye overtid når jeg er på sjøprøver ettersom man da kan jobbe nesten "døgnet rundt" i flere uker i strekk.

 

Når jeg i tillegg går på skolen i friperiodene så er det greit å ha ekstratimer klar til avspassering i forbindelse med eksamen eller store prosjekter og liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...