Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil gjøre noe spesielt for min kjære.


Anbefalte innlegg

Har vært i Praha(tjekkia). En helt nydelig by om dagen. Utallige bruer som er nydelig konstruer, slott og kirker. Mye morro og gjøre i den byen. På kvellstid blir ting litt mer dystert vil jeg si. Mye dop og prostitusjon å se i gatene, spesielt nede ved sentrum. Men kan absolutt annbefale praha som destinasjon.

Billig er det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å dra til utlandet er stressende. stressende på den måten at man alltid må gjøre noe. man drar ikke til utlandet for å sitte på hotellrommet.

 

Jeg vil faktisk anbefale deg for andre gang å ta med dama på spahelg der alt er tilrettelagt hele helga. Der alle "aktiviteter/behandlinger" er for 2 personer.

Slik gjør du det. Du sier ikke hvor dere skal hen. Du kjører ikke dit heller.

 

Du sier at dere skal bort, på en romantisk tur og nevner ikke hvor dere skal. Be henne pakke klær for en helg. Badetøy, sexy undertøy og alt det der.

Så setter dere av barna hos noen besteforeldre. og setter dere dere i bilen og kjører oppover. Du sier ingenting om hva som skal skje før dere er der.

Husk en fin liten gave eller blomster.

 

Etterpå er det bare å ligge tilbake, kose og NYTE slik en ferie skal være.

En utenlandsferie medfører stress, løpe frem og tilbake osv osv osv.

Sendte dama på spa i 2-3timer da vi hadde 2 års dag. Hun ble litt trist grunnet at det var alene. MEN så fort jeg hentet henne strålte hun som en sol. Deilig og avslappende sa hun

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Malta! Var der i påska, det er kjempeflott der! Mye å se, mye å gjøre.

Malta

 

Ellers så kan du jo gå for Paris eller Roma, steder som alle burde ha reist til i løpet av livet :love:

 

Sider som du kan finne bra priser på hotell og fly:

 

Hotels.com

Supersaver.no

 

Dersom du finner ut hvilket hotell du vil til, så anbefaler jeg også å gå på hjemmesida til det aktuelle hotellet for å se om de har et bedre tilbud:)

Lenke til kommentar

en jeg jobber med reiser til bulgaria snart. 3-4 dager (helg inkl) 3k for to personer tur-retur.

 

et lite tips. når du går inn på en restaurant; ta han du møter i døren i handa og smugle noen penger til han. be han fikse dere et fint romantisk bord og dere vil bli passet godt på resten av kvelden. og ikke glem å tipse litt extra når dere går.

 

har selv gjort det en del ganger med et veldig positivt resultat.

f.eks trenger du kun å se forsiktig på kelneren, nikke mot det tomme glasset ditt, så på den tomme flaska (øl, brus eller hva det måtte være) og han kommer med en ny en, uten at et ord blir utvekslet. spre penger og de behandler deg som den rikingen du "tror du er" :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...