Gå til innhold

Mensenmaling: perverst eller vakker kunst?


ttd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, at det er malt med mensenblod symboliserer jo noe. På samme måte som han duden som absolutt skulle male med en død hånd for en stund tilbake. Det er mer rundt et kunstverk enn bare strekene på lerretet. Hva hadde vel Van Gogh's siste maleri vært om han ikke rett etterpå hadde tatt livet av seg? Se f.eks. på disse:

Pictures039.jpg

Lenke til kommentar

Etter å ha kikket litt på bildene må jeg si at dette faktisk var vakker kunst. :)

 

Pretensiøst og unødvendig, men for kjerringer som vil ha noe å gjøre på mens de hører på Meredith Monk og tenker onde tanker om menn er det vel bare å gyve løs.

Det hadde nok ikke blitt sett på som like kunstnerisk hvis jeg hadde laget bilder på glass av min egen runk.

6696481[/snapback]

Er vel en kjent fotograf som lagendt et bilde noe sånt som "Piss and semen". Fyren er veldig anerkjent hvis jeg ikke tar feil.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Mange syke folk ass. Tror jeg skal male et bilde med min egen hjernemasse. Kanskje få flere nyanser hvis jeg sper på med sperm i tillegg

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Kontroversielt, ja, men samtidig: Hva om det hadde vært kunst malt med (farget?) sperm? Ville man ikke da bare ledd og sagt "for et morsomt påfunn"?

 

For jeg tror det fremdeles er slikt at alt som har med kvinners kropp å gjøre fortsatt blir sett på som "ekkelt": mensen er ekkelt, fødsler er ekkelt, osv. Og derfor synes jeg det er interessant når noen gjør slike ting som dette.

 

Male med fitte-avfall.. kvalmt!

6696482[/snapback]

Dette er en av tingene jeg synes understreker dette. "Fitte-avfall", er det? I utgangspunktet er jo blodet som blir skilt ut like livgivende som sperm -- OM det hadde fått vokse et barn der inne. Når spermen først er ute er jo også det egentlig "kuk-avfall", er det ikke?

 

Selv kunne jeg GODT vært foruten mensen, men den er nå der, og man får ikke gjort så mye med det. (Nei, P-sprøyter er ikke et alternativ :p)

Endret av Anxe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...