Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Har ett lite spørsmål som sikkert flere lurer på. Går det ann å lage både en amerikansk og en japansk konto på PS3. Veit jo at det er forskjellige release-datoer på demoer og tilbehør i de foskjellige verdensdelene... Har an amerikansk konto selv.. Skulle gjerne hatt en japansk konto også.. Er vel egentlig mer stuff der :p

7748370[/snapback]

Ja, det går helt fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ett lite spørsmål som sikkert flere lurer på. Går det ann å lage både en amerikansk og en japansk konto på PS3. Veit jo at det er forskjellige release-datoer på demoer og tilbehør i de foskjellige verdensdelene... Har an amerikansk konto selv.. Skulle gjerne hatt en japansk konto også.. Er vel egentlig mer stuff der :p

7748370[/snapback]

Ja, det går helt fint.

7748396[/snapback]

 

 

Å hvor gjør jeg det? Får det ikke til jeg.. :(

Lenke til kommentar
Se om du finner noen tips på Playstation.com, gå på den amerikanske siden, og så finner du forumet. Mener å ha lest om noe slikt der. Eller du kan prøve ps3forums.com

7750284[/snapback]

 

Finner ikke noe jeg.. Noen som har dette og kan forklare meg det på mitt morsmål.. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Tja, forvetningen er jo høy, men er ikke hektet så mye på PS3 at jeg kjøper den på utgivelsesdagen her i Norge. Når prisen faller ned og konsollen planter sine føtter godt nedi jorden, så slår jeg til.

 

4000,- NOK for 20GB-utgaven er ingen upris med tanke på hvor mye PS2 kostet da den var helt fersk fra fabrikken. :)

Lenke til kommentar
Tja, forvetningen er jo høy, men er ikke hektet så mye på PS3 at jeg kjøper den på utgivelsesdagen her i Norge. Når prisen faller ned og konsollen planter sine føtter godt nedi jorden, så slår jeg til.

 

4000,- NOK for 20GB-utgaven er ingen upris med tanke på hvor mye PS2 kostet da den var helt fersk fra fabrikken. :)

7788968[/snapback]

 

Jeg leste et sted at det ville visst ta lang tid før prisen kom til å synke :(

Lenke til kommentar
vel jeg tror ikke den er så lang men det er samme inngang som psp kamraer etc  så du kan jo kjøpe en lengre en (koster jo ikke en dritt uansett)

7790703[/snapback]

Enig der..! Jeg leste på et forum der det var mange som klagde over lengden på USB kabelen som følger men! Men det koster jo nesten ingenting for en USB kabel! Selvom det er USB-USB mini!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...